Basshunterzz schreef:
https://www.geenstijl.nl/5158442/ga-weg-hugo/
Ben het hier eigenlijk wel mee eens. Echt bizar wat voor een ongelofelijke puinhoop ze er hier toch telkens van kunnen maken. Hoe krijg je het nou weer voor elkaar om lege priklocaties te hebben

Meer dan de helft van de Nederlanders wil zo'n ding in zijn arm om van dat gezeik af te zijn. Op deze manier zijn we in december nog niet klaar.
Ja om van het gezeik af te zijn. Niet omdat het werkt. Je kan elk jaar zo'n vaccinatie gaan halen, weet niet wie er prik van heeft gemaakt, maar vaccinatie zal wel te zwaar klinken. Het is dikke troep. Er wordt gesjoemeld met cijfers en dat is eigenlijk helemaal niet waar het om gaat. Het WEF die vliegt al hun plannetjes er door. Dat is geen complot, ze hebben het gewoon op hun site staan. Doe een keer gek en ga het zelf eens bekijken, dan weet je ongeveer wat je te wachten staat.
ULTIMO schreef:
Dat bewijs is er volgens mij prima. Kijk ff naar Braziliƫ en wat voor shitzooi het daar nu is. Dan weet je ook meteen hoe het er hier uit kan zien wanneer we de maatregelen helemaal los laten.
Ja en de landen die geen regels hebben waar het omlaag keldert die rekenen we dan weer niet mee he? En waarom hebben ze het daar vrijwel nooit over op TV of in de krant (of zelden). Omdat ze dit nodig zijn om hun plannen er door heen te jassen. Duitsland met hun psycholoog die ze inhuurden om angst in te wakkeren, wat een kolder. Dat gebeurt al jaren lang. Voor de allerrijksten zijn wij niets meer dan een kudde vee en het boeit ze geen ene donder wie of wat er dood gaat, als ze hun plannetjes maar voor elkaar krijgen. En onze politici voeren het volgzaam uit. Zullen wel chantabel zijn anders zou je toch een keer zeggen het is mooi geweest nu.
En in be4 iemand met polio komt, als je goed zoekt zie je dat er heel wat meer mensen door die vaccins lamgelegd zijn dan je ooit gehoord hebt (Nee dat ga ik niet voor je opzoeken. Ja dat heb ik zelf wel degelijk gezien/gehoord van mensen die je naar 1x googlen van kunt vaststellen dat ze er verstand van hebben, denk aan peer reviewed artikelen gepubliceerd, phd's in weet ik wat allemaal, geen koekebakkers dus). En in Afrika hebben ze inmiddels meer polio DOOR vaccins dan dat het weg gegaan is. Allemaal cijfertjes van de wetenschappers waar men hier zo graag naar lijkt te willen luisteren.