Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 15:57 

Hardtraxx Veteran

Ja tuurlijk is het allemaal kut en ontzettend vervelend. Ook ik heb dagen waar de muren op me af komen, maar uiteindelijk heb ik elke avond een bord vol lekker vreten, kan ik schijten wanneer ik wil en trek ik elke avond een blik bier uit de koelkast als ik dat wil. Tis niet anders :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 15:58 

Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
en trek ik elke avond een blik bier uit de koelkast als ik dat wil

Dit is overigens een hele goeie bezigheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 15:58 

Hardtraxx Veteran

Emre ik vind het oprecht rot voor je dat je depressief bent, maar houd er maar mee op dat steeds hier te verkondigen want je schiet er geen pepernoot mee op. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 15:59 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Dan nog, ik vind dat altijd zo'n drogreden. Ja het kan altijd erger. Maar je begrijpt ook dat iets wat voor de een als iets vervelends voelt, voor een ander als een hel kan voelen en andersom?

Men gaat er nogal snel vanuit dat als ze het zelf op een bepaalde manier ervaren, dat anderen niet mogen klagen omdat 'het toch niet zo erg is?'' wat gewoon een debiele denkwijze is.

Jij doet precies hetzelfde maar dan andersom! Jij bent/voelt je depressief dus alles moet daar voor wijken en wij hier kunnen ons dat niet indenken hoe dat is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 16:00 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Dan nog, ik vind dat altijd zo'n drogreden. Ja het kan altijd erger. Maar je begrijpt ook dat iets wat voor de een als iets vervelends voelt, voor een ander als een hel kan voelen en andersom?

Men gaat er nogal snel vanuit dat als ze het zelf op een bepaalde manier ervaren, dat anderen niet mogen klagen omdat 'het toch niet zo erg is?'' wat gewoon een debiele denkwijze is.

Niemand zegt iets over jouw mental health, als jij zoals je zelf zegt in een 'suicidale depressie' zit dan is dat net zo triest als voor ieder ander.

Maar als jij jezelf dusdanig zielig gaat vinden dat je vind dat je recht hebt om het maar minder nauw te nemen met de regels (omdat jij het al zo zwaar zou hebben) dan gaat dat gewoon tegen al het fatsoen in. Andere mensen de dupe laten zijn van jouw mentale gesteldheid is echt het allerslechtste wat je kan doen. En daarom snap je er inderdaad geen snars van imo.

Pak je problemen aan op manieren die op dit moment wel mogelijk zijn, je leeft in Nederland. Zoals ik al eerder zei ben ik wel degelijk ervaringsdeskundige op dit gebied. Niet iets voor een forum, maar stuur gerust een DM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 16:00 

Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Indy schreef:
en trek ik elke avond een blik bier uit de koelkast als ik dat wil

Dit is overigens een hele goeie bezigheid.

Haha zeker weten maat! Klinkt heel cliché maar dat trekt me toch enigszins door de lockdown heen, bitje bier drinken. Lekker man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 16:01 

Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Ja tuurlijk is het allemaal kut en ontzettend vervelend. Ook ik heb dagen waar de muren op me af komen, maar uiteindelijk heb ik elke avond een bord vol lekker vreten, kan ik schijten wanneer ik wil en trek ik elke avond een blik bier uit de koelkast als ik dat wil. Tis niet anders :P

Zoals het hoort. Ik snap dat je depressief wordt van deze periode Emre, maar de maatregelen zijn niet bedacht om jou te pesten. Dus hier boos om worden en die woede af te reageren op mensen die de maatregelen wel accepteren is ook zinloos. Nog even volhouden, kijk wat er nog wel mogelijk is of ga desnoods over het randje van wat toegestaan is, jouw keuze. Maar steeds de discussie opzoeken gaat niks oplossen en heeft waarschijnlijk vooral een negatieve impact op je eigen gemoedstoestand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 16:02 

Kraak... Piep...

Wat Indy zegt, bij andere gezinnen hebben mensen hun moeder, zus/broer, oma en/of hun vriend(in) verloren. Mensen zijn hun baan, familie of gezondheid kwijt. Dat je dan thuis zit en je verder veilig gedraagt moet toch in zwaar contrast staan met dat. Je kan prima bij anderen langs. De beperkingen die we hebben staan in het niets met wat het aan mensen heeft gekost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 16:03 

Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Ik denk dat mensen zich meer storen aan jouw houding en de ietswat extreme/edgy uitingen.

en de understatement van het jaar gaat naar almighty u kunt het gewonnen t-shirt ophalen bij de action in angeren

tijd dat je een keer gaat ophoeren van het forum mafkees. Hoe lang gaat het al dat echt alles en iedereen hier kenbaar maakt zich de tyvves aan je te ergeren aan je maar je blijft gewoon lekker doorgaan. Donder aub gewoon op naar reddit of een ander hoekje van het internet (pssst daar krijg je ook nog eens internetpunten voor je posts!!!!) waar men lekker in de virtuele darkroom elkaar aan het afrukken is op dezelfde idiote ideeën. tis een keer klaar.

corona bestaat niet want ik ken niemand die het heeft gehad pfffffffffffffffffffffff dan heb je echt het iq van een schapenkeutel
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 16:05 

Hardtraxx Veteran

Het is nochtans logisch.

Je houdt je aan de maatregelen > Dan is deze ellende sneller en gemoedelijker voorbij > GGZ sneller plaats om mensen zoals jou te helpen.

Je schiet in je eigen been door je niet aan de maatregelen te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 16:12 

Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
He emre, ik ga hem ff anders stellen.

STEL elke dag komen er 7k aan nieuwe mensen bij met een depressie (vastgesteld) en de gehele maatschappij kan erger voorkomen door bepaalde regels te hanteren. Op een schaal van 1 tot 10? Hoe groot is je bek dan?

Ik snap wat je hiermee wil zeggen, dan zou ik het opeens wel kunnen relativeren omdat het dan persoonlijk is enzo.

Maar voor depressie gaat de regering dus helemaal niks omgooien zoals nu gebeurt. Ten eerste is het natuurlijk niet besmettelijk, maar daarnaast; mentale issues worden namelijk veel minder serieus genomen dan medische issues (en dat is gelijk waarom het onderwerp depressie zo'n triggerpunt bij me is). Dus die vergelijking werkt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 16:13 

Hardtraxxer

Helicaze schreef:
> GGZ sneller plaats om mensen zoals jou te helpen.

Implying dat deze man te helpen is. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 16:14 

Hardtraxx Veteran

Stan schreef:
Helicaze schreef:
> GGZ sneller plaats om mensen zoals jou te helpen.

Implying dat deze man te helpen is. :lol:

:kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 16:16 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
Alm1ghty schreef:
Ik denk dat mensen zich meer storen aan jouw houding en de ietswat extreme/edgy uitingen.

en de understatement van het jaar gaat naar almighty u kunt het gewonnen t-shirt ophalen bij de action in angeren

tijd dat je een keer gaat ophoeren van het forum mafkees. Hoe lang gaat het al dat echt alles en iedereen hier kenbaar maakt zich de tyvves aan je te ergeren aan je maar je blijft gewoon lekker doorgaan. Donder aub gewoon op naar reddit of een ander hoekje van het internet (pssst daar krijg je ook nog eens internetpunten voor je posts!!!!) waar men lekker in de virtuele darkroom elkaar aan het afrukken is op dezelfde idiote ideeën. tis een keer klaar.

corona bestaat niet want ik ken niemand die het heeft gehad pfffffffffffffffffffffff dan heb je echt het iq van een schapenkeutel

1: :aww:

2 (dikgedrukt): dit heb ik echt nooooooit gezegd :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 16:17 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Pedaalemre schreef:

Jij doet precies hetzelfde maar dan andersom! Jij bent/voelt je depressief dus alles moet daar voor wijken en wij hier kunnen ons dat niet indenken hoe dat is.

Ik + miljoenen anderen* (klein verschil wel trouwens) die het qua mentale toestand niet trekken om thuis te zitten moeten wijken want er gaan mensen dood aan een virus. Zo kan je het ook zien. Maar nee, zo werkt het natuurlijk weer niet, blabla.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 16:20 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Maar voor depressie gaat de regering dus helemaal niks omgooien zoals nu gebeurt. Ten eerste is het natuurlijk niet besmettelijk, maar daarnaast; mentale issues worden namelijk veel minder serieus genomen dan medische issues (en dat is gelijk waarom het onderwerp depressie zo'n triggerpunt bij me is). Dus die vergelijking werkt niet.

Kap hiermee. Heb zelf ook sores gehad (en nog niet helemaal eraf), maar please, stop met dit te blijven schreeuwen. Het irriteert mij echt enorm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 16:20 

Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Pedaalemre schreef:

Kap hiermee. Heb zelf ook sores gehad (en nog niet helemaal eraf), maar please, stop met dit te blijven schreeuwen. Het irriteert mij echt enorm.

Je bent het er dus mee oneens dat er anno 2021 nog steeds te lichtzinnig over mental health wordt gedacht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 16:21 

Artiest

Pedaalemre schreef:
maar daarnaast; mentale issues worden namelijk veel minder serieus genomen dan medische issues (en dat is gelijk waarom het onderwerp depressie zo'n triggerpunt bij me is). Dus die vergelijking werkt niet.

Waar baseer je dit op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 16:21 

Hardtraxx Elite

hahaha wat een uitspraak. Ik kan er ook niet meer boos om worden. Heerlijke vent ben je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 16:22 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Alm1ghty schreef:
Pedaalemre schreef:

Je bent het er dus mee oneens dat er anno 2021 nog steeds te lichtzinnig over mental health wordt gedacht?

Het boeit mij niet. Als iemand er lichtzinnig over denkt dan is dat vaak omdat diegene er 0 ervaring/kennis van heeft. SO BE IT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 16:24 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Het boeit mij niet. Als iemand er lichtzinnig over denkt dan is dat vaak omdat diegene er 0 ervaring/kennis van heeft. SO BE IT.

Ook als dat er voor zorgt dat er veel meer mensen depressief worden/zijn dan dat er daadwerkelijk geholpen worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 16:27 

Hardtraxx Veteran

Cryex schreef:
Pedaalemre schreef:
maar daarnaast; mentale issues worden namelijk veel minder serieus genomen dan medische issues (en dat is gelijk waarom het onderwerp depressie zo'n triggerpunt bij me is). Dus die vergelijking werkt niet.

Waar baseer je dit op?

Really?

Ik ben in m'n hele leven op 1/2 psychologen na misschien maar een handjevol mensen tegengekomen die mentale issues begrijpen en niet zo'n 'niet aanstellen' houding hebben. En dan heb ik het niet over 10 of 100 mensen, eerder multiple 100's. Verder worden er gewoon veel meer mensen depressief in deze eeuw van daarvoor (is ook niet gek in zo'n carriere/succesgerichte maatschappij waar iedereen moet overpresteren) maar het aantal mensen dat geholpen word is veel lager dan het zou moeten zijn. Omdat het allemaal nog steeds als een dipje word gezien door, nee, zeker niet iedereen, maar wel door VEEL te veel mensen. Vooral mensen die het zelf allemaal lekker goed voor elkaar hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 16:27 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Citaat:

Ook als dat er voor zorgt dat er veel meer mensen depressief worden/zijn dan dat er daadwerkelijk geholpen worden?

De wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 16:29 

Artiest

Pedaalemre schreef:
Cryex schreef:
Pedaalemre schreef:

Waar baseer je dit op?

Really?

Is een normale vraag Emre, in mijn omgeving zie ik namelijk dat dit wel degelijk serieus word genomen. Vandaar dat ik oprecht vraag waar je dat op baseert aangezien mijn persoonlijke bubbel niet perse de realiteit is voor iedereen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 16:30 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Is een normale vraag Emre, in mijn omgeving zie ik namelijk dat dit wel degelijk serieus word genomen. Vandaar dat ik oprecht vraag waar je dat op baseert aangezien mijn persoonlijke bubbel niet perse de realiteit is voor iedereen.

Ja, heb m'n reactie ge-edit nu.
Vorige  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic