Pedaalemre schreef:
Dan nog, ik vind dat altijd zo'n drogreden. Ja het kan altijd erger. Maar je begrijpt ook dat iets wat voor de een als iets vervelends voelt, voor een ander als een hel kan voelen en andersom?
Men gaat er nogal snel vanuit dat als ze het zelf op een bepaalde manier ervaren, dat anderen niet mogen klagen omdat 'het toch niet zo erg is?'' wat gewoon een debiele denkwijze is.
Niemand zegt iets over jouw mental health, als jij zoals je zelf zegt in een 'suicidale depressie' zit dan is dat net zo triest als voor ieder ander.
Maar als jij jezelf dusdanig zielig gaat vinden dat je vind dat je recht hebt om het maar minder nauw te nemen met de regels (omdat jij het al zo zwaar zou hebben) dan gaat dat gewoon tegen al het fatsoen in. Andere mensen de dupe laten zijn van jouw mentale gesteldheid is echt het allerslechtste wat je kan doen. En daarom snap je er inderdaad geen snars van imo.
Pak je problemen aan op manieren die op dit moment wel mogelijk zijn, je leeft in Nederland. Zoals ik al eerder zei ben ik wel degelijk ervaringsdeskundige op dit gebied. Niet iets voor een forum, maar stuur gerust een DM.