Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 15:28 

Hardtraxx Veteran

Pff Emre snapt er zoals gewoonlijk weer eens niks van. "onrecht" flikker toch op man.

edit: ik zie regelmatig berichten van mensen waar ik het extreem mee oneens ben (S/O naar Roy) maar komt toch altijd wel uit een bepaalde onderbouwing en kan ik in zoverre nog prima respecteren, maar dit spant wel echt de kroon moet ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 15:30 

Hardtraxx Veteran

Doen wat ik wil zonder na te denken > alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 15:31 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Pff Emre snapt er zoals gewoonlijk weer eens niks van. "onrecht" flikker toch op man.

Hoop dat je ook suïcidaal depressief word ooit, dan zal je het misschien begrijpen. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 15:31 

Hardtraxx Veteran

hee emre bassie belde hij wil graag z'n rooie neus terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 15:32 

Hardtraxx Veteran

Alles doen wat ik wil met als excuus dat ik niet 100% lekker in m'n vel zit > alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 15:34 

Hardtraxx Veteran

'Niet 100% lekker in m'n vel zit', vent, je hebt geen idee waar je over praat. Mede door types als jij wordt depressie voor het merendeel die het niet kent niet serieus genomen. Blijf het vooral als een dipje zien, triest figuur.

Mijn god, depressie als een dipje zien. What's next, kanker is maar een ontstekingkje? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 15:36 

Kraak... Piep...

Pedaalemre schreef:
Rickzel schreef:

Hoop dat je ook suïcidaal depressief word ooit, dan zal je het misschien begrijpen. :aww:

Hahahahaha, ik ken mensen die dit zijn geweest en die houden zich, nee PLEITEN, zelfs dat men zich gewoon aan de regels moeten houden. Want gezond verstand heeft niks met die aandoening te maken.

Je bent een schande voor de groep mensen die suicidaal depressief zijn narcistisch pisvlekje. Ga ergens anders schooien om aandacht met dit als excuus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 15:38 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Rickzel schreef:

Van zeer dichtbij meegemaakt in m'n directe familie, maar is geen excuus om maar overal schijt aan te hebben, andere mensen tot last zijn met je eigen zelfmedelijden is wel het laatste wat je moet doen.

Dus nee, heb ik 0,0 begrip voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 15:38 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
'Niet 100% lekker in m'n vel zit', vent, je hebt geen idee waar je over praat. Mede door types als jij wordt depressie voor het merendeel die het niet kent niet serieus genomen. Blijf het vooral als een dipje zien, triest figuur.

Mijn god, depressie als een dipje zien. What's next, kanker is maar een ontstekingkje? :lol:

Kap eens met dat afschuiven en roepen dat niemand je snapt. Er zijn er genoeg die snappen wat een depressie betekent en ook suïcidaal zijn. Het feit dat mensen het niet hebben ervaren, betekent niet dat ze zich niet kunnen inleven of er iets bij kunnen voorstellen. Het empathisch vermogen van die mensen is hetgeen wat jij mist. Voor alles wat je doet, heb je een excuus. Jij hebt het moeilijker dan anderen. Altijd. Het gaat nu niet om het punt of het zo is of niet, maar je loopt alleen maar te roepen dat jij, en andere mensen die iets soortgelijks hebben (Of naja, alleen maar erger, want minder erg = minder zielig volgens jou), alles moet(en) kunnen, want je hebt het moeilijker dan een ander.

Volledige self pity oproepen en janken als iemand er iets over zegt. Triest figuur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 15:39 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Pedaalemre schreef:
Rickzel schreef:

Hahahahaha, ik ken mensen die dit zijn geweest en die houden zich, nee PLEITEN, zelfs dat men zich gewoon aan de regels moeten houden. Want gezond verstand heeft niks met die aandoening te maken.

Je bent een schande voor de groep mensen die suicidaal depressief zijn narcistisch pisvlekje. Ga ergens anders schooien om aandacht met dit als excuus.

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 15:40 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Rickzel schreef:

Je doet alsof je depressie serieus neemt, maar tegelijkertijd neem je aan dat niemand anders depressief is hier. Weet jij veel wat hij of patrick hebben meegemaakt in hun leven.

Doe jezelf een plezier en verwijder social media, maar dan echt alles. Is niet goed voor je man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 15:42 

Hardtraxx Veteran

Misschien eens leren relativeren Emre? Weet niet of je hebt gezien hoe het er in Myanmar aan toe gaat, maar dan heb je als Nederlander zijnde 0 recht om het woord 'onrecht' te gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 15:43 

Hardtraxx Veteran

Ik vind de maatregelen vooral vervelend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 15:44 

Hardtraxx Veteran

En ook denken dat ik expres tegen regels probeer aan te schoppen :lol: ik draag gewoon een mondkapje op m'n werk en in het OV hoor. En als mensen willen dat ik afstand hou dan doe ik dat. Maar als ik ergens ben ga ik niet denken 'aah, straks ben ik om 21:07 thuis, snel snel!!' en contact behouden met vrienden is essentieel om niet m'n laatste beetje levenslust ook nog te verliezen.

Maar omdat veel anderen het minder zwaar hebben met de regels moet ik me zogenaamd niet aanstellen en dat gaat er gewoon niet in. Überhaupt begon deze hele discussie met het punt dat het oneerlijk is dat er met twee maten gemeten wordt wat betreft geloof. Laten we het daar maar lekker bij houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 15:45 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Pedaalemre schreef:
Rickzel schreef:

Je doet alsof je depressie serieus neemt, maar tegelijkertijd neem je aan dat niemand anders depressief is hier. Weet jij veel wat hij of patrick hebben meegemaakt in hun leven.

Doe jezelf een plezier en verwijder social media, maar dan echt alles. Is niet goed voor je man.

Ik neem zeker niet aan dat niemand hier verder depressief is. Ik weet namelijk hoe veel het voorkomt. Maar iemand die zware depressie beschrijft als 'niet 100% lekker in je vel' heeft er inderdaad nog nooit mee te maken gehad, anders zeg je zoiets niet.

Bovendien, als jij inderdaad mensen die het ook hebben om je heen hebt, weet je ook wel dat de een er beter mee om kan gaan dan de ander en dus de een de maatregelen wel te behappen vind en de ander helemaal naar de grond gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 15:46 

Kraak... Piep...

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 15:47 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:

Ik zou als ik jou was even afstand nemen van het internet, want als je daadwerkelijk zo slecht in je vel zit heb ik het gevoel dat internet en alles daar zeker een wisselwerking op heeft. Wat je nu voorstelt is niet reëel en ronduit dwars en ik heb zo'n gevoel dat je dat zelf diep van binnen ook wel door hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 15:48 

Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Misschien eens leren relativeren Emre? Weet niet of je hebt gezien hoe het er in Myanmar aan toe gaat, maar dan heb je als Nederlander zijnde 0 recht om het woord 'onrecht' te gebruiken.

Dus omdat het ergens anders erger is, is het compleet normaal wat er hier allemaal gebeurt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 15:48 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Maar omdat veel anderen het minder zwaar hebben met de regels moet ik me zogenaamd niet aanstellen en dat gaat er gewoon niet in.

Aanstellen? Ik denk dat mensen zich meer storen aan jouw houding en de ietswat extreme/edgy uitingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 15:49 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
en contact behouden met vrienden is essentieel om niet m'n laatste beetje levenslust ook nog te verliezen.

Hier is toch ook niks mis mee? Ik (en er zijn genoeg anderen) kijk ook niet al te nauw op die bezoekersregeling en dat is toch prima? Je doet alsof er 17 ME busjes voor je voordeur staan om dat in de gaten te houden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 15:49 

Hardtraxx Elite

Pedaalemre schreef:
Citaat:
Btw, wie hier heeft er corona gehad?

Nope, en niemand in m'n hele omgeving. En omgeving = familie + kenissen + vrienden + vrienden van vrienden + collega's + vrienden & familie van collega's. Kom je zo op 200 man.

Misschien wordt het eens tijd dat jij of je omgeving dit wel oploopt. Misschien helpt dit jou ook inzien dat het niet voor iedereen een griepje is. Aangezien je iedereen die 'jou niet gelooft' een depressie wenst.

Verder wens ik je een hele fijne dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 15:51 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Indy schreef:

Dus omdat het ergens anders erger is, is het compleet normaal wat er hier allemaal gebeurt?

Heb jij uberhaupt m'n eerste zin gelezen? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 15:53 

Hardtraxx Veteran

Dan nog, ik vind dat altijd zo'n drogreden. Ja het kan altijd erger. Maar je begrijpt ook dat iets wat voor de een als iets vervelends voelt, voor een ander als een hel kan voelen en andersom?

Men gaat er nogal snel vanuit dat als ze het zelf op een bepaalde manier ervaren, dat anderen niet mogen klagen omdat 'het toch niet zo erg is?'' wat gewoon een debiele denkwijze is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 15:55 

Kraak... Piep...

Weet je wat daar tegen helpt?

Relativeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 15:55 

Hardtraxx Elite

He emre, ik ga hem ff anders stellen.

STEL elke dag komen er 7k aan nieuwe mensen bij met een depressie (vastgesteld) en de gehele maatschappij kan erger voorkomen door bepaalde regels te hanteren. Op een schaal van 1 tot 10? Hoe groot is je bek dan?
Vorige  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic