Ben het wel grotendeels eens met Patrick. Zelf zit ik ook een stuk minder lekker in mijn vel door dit allemaal, maar ik onthoud in mijn achterhoofd dat we er ooit weer vanaf zullen zijn, hoelang het ook gaat duren. Daardoor sleep ik mezelf er (weliswaar met enige moeite) doorheen.
Ik weet vrijwel zeker dat, zelfs als iedereen zich netjes aan de maatregelen zou houden, de situatie van de zomer echt niet tot de winter doorgetrokken kon worden, dus dat was denk ik best tegengevallen. Maar ik denk wel dat er later en misschien ook iets minder strenge maatregelen nodig waren geweest inderdaad.patrickjeb wrote:In mijn familie, vrienden en kennissengroep zijn er maar enkele die besmet zijn geraakt met Corona. Veel mensen die zich gewoon aan de maatregelen houden en ik denk ook dat het zo moet. Als iedereen dit vanaf seconde 1 had gedaan, dan was er zoveel meer mogelijk. Maar nee, mensen moeten iedere dag bij hun familie op bezoek. Mensen moeten ieder weekend hun vrienden zien, want stel je voor dat je dat voor korte tijd even virtueel moet doen.