Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Martin Waus schreef:
Half november is de motie tegen een avondklok aangenomen.
Nu lijkt de avondklok er toch te komen. Waarom dan een motie aannemen en weken later het toch anders doen.
Het kabinet maakt er een zooitje van en wij krijgen daarom nu huisarrest.


Een zooitje blijft het. Voor niks straf gehad van Rutte

Half november was er qua hoeveelheid besmettingen ook geen rede voor een avondklok, in februari lag dat blijkbaar anders volgens het kabinet.

Het is een beetje hetzelfde alsof je in februari een uitkering zou vragen omdat je je baan verliest, maar omdat je in november een check hebt gehad zou dat niet meer mogen. Andere tijd, andere situatie, andere uitkomst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

inb4 "maar andere landen hebben het ook"
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
inb4 "maar andere landen hebben het ook"

hahaha daar is ie al:
Citaat:
Dekker benadrukt daarnaast dat veel andere landen ook een avondklok kennen in de strijd tegen het coronavirus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 13:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Citaat:
Dekker benadrukt daarnaast dat veel andere landen ook een avondklok kennen in de strijd tegen het coronavirus.


En Nederland had een avondklok in strijd met de wet.

badum, tss?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 13:33 
 
Hardtraxx Veteran

Zo ken ik er ook nog een. In veel andere landen zijn scholen, horeca, kappers gewoon open. Joe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
SL8492 schreef:
Verhaal

Wat een onzin. Iedereen kan in Nederland een kort geding aanspannen. Ons rechtssysteem bepaalt dan wie er gelijk heeft. Daar is niks laf of diep, diep, diep triest aan.

Mark With A Tarrel schreef:
Zo werkt de rechstaat mattie.

:yes: :yes: all the yesses.

makrooy schreef:
Dat ze nu gelijk krijgen betekent niet dat het geen achterlijk clubje is, vol met complot gekkies.

Absoluut mee eens. Wel fijn dat ze toch nog ergens goed voor zijn geweest. Begrijp me niet verkeerd, ik ben zeker niet anti-maatregelen, maar de verlenging van de avondklok was ook voor mij echt een stapje te ver (niet principieel, want voor mij was het zeker van invloed). Blij hiermee dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze geven nog niet op https://www.destentor.nl/dossier-corona ... Bs74dU5Qqo
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij ligt het er ook wel aan welke rechter je hebt. Het komt wel vaker voor dat zelfde zaken door verschillende rechters anders worden beoordeeld. Neem het simpele feit dat een hooggerechtshof uitspraken weer terug draait.
Beide rechtbanken werken met het dezelfde wetboek, maar wordt door rechters soms anders bekeken.
Deze rechter vond de avondklok geen 'acute noodsituatie'. Een andere rechter kan daar weer zo anders over denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:


Rutte is behoorlijk geirriteerd in de livestream
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 15:42 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Martin Waus schreef:


Rutte is behoorlijk geirriteerd in de livestream


En terecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook wel weer typisch dat die engnek Trump gaat nadoen en "verwacht dat iedereen de feestend en hossend de straat op gaat".
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2021 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uiteindelijk is de kans groot dat door toedoen van Engel en de zijnen de algehele lockdown verder verlengt moet worden. Kortzichtigheid, niet zelf kunnen nadenken maar dat overlaten aan fantasten als Engel zorgen alleen maar voor het verder opschuiven van het 'normaal' :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2021 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso als je Engel ziet/hoort en je denkt 'Die man snapt het', doe je voor mij niet meer mee. Ook hoe hij zich gisteren weer gedroeg in de rechtbank en hoe hij op het nieuws roept dat 'mensen vanavond moeten feesten/dansen op straat'. Niet eens zijn met de maatregelen en willen dat winkels open gaan is 1 ding, maar aanmoedigen dat iedereen het virus lekker verspreid laat zien dat je een idioot bent.

Brainweavers schreef:
Ja hoe kan dat he? Dat een groep gekkies die op je vertrouwede kanalen altijd zwartgemaakt worden ineens gelijk krijgen van een rechter nog wel... Laten we die rechter voor de rechter slepen, want we gaan als het over Corona gaat toch niet ineens rationeel naar feiten kijken, wat denkt die man wel niet!

:')


Als ik hun eigen 'vertrouwde kanalen' bekijk, zie ik genoeg om ze echt stupide te noemen. Het feit dat je in je bericht nog net niet 'fake news' roept en probeert aan te halen dat Engel zn clubje geen gekkies zijn, zegt alweer meer dan genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2021 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mutatie E484K zet voet aan wal in Nederland:

De vrees bestaat dat de extra mutatie, E484K dus, het virus zodanig verandert dat dit twee gevolgen heeft. Een: dat immuniteit die is opgewekt door een eerdere coronabesmetting geen garanties meer biedt tegen herbesmetting. Twee: dat het veranderde virus slechter wordt herkend door de coronavaccins. Die zijn immers ontwikkeld tegen het ‘oude’ coronavirus.

https://www.destentor.nl/binnenland/mut ... 6MPLGmQO9Y

Zal geen einde meer aankomen. De ene mutatie nog erger dan die we al gehad hebben. "Nog even vol houden!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2021 13:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gewoon ontkennen dan is er niets aan de hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2021 16:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Laten we hopen dat het Israelische medicijn gaat werken en snel klaar is. Heb gezien de vele mutaties momenteel meer vertrouwen in dat een medicijn ons uit deze shit kan halen dan een vaccin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2021 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff wat een shitshow allemaal. Gaat er überhaupt nog wel een einde komen aan het covid verhaaltje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2021 16:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Protip, volg het nieuws zo min mogelijk en ga niet op social media zoals Facebook en Twitter, beter voor je eigen mentale gezondheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2021 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Protip, stop met social media zoals Facebook en Twitter, beter voor je eigen mentale gezondheid.

fixed
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2021 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Protip, volg het nieuws zo min mogelijk en ga niet op social media zoals Facebook en Twitter, beter voor je eigen mentale gezondheid.

Moet je voor de lol eens een konijnenhol in de NuJIJ reacties opzoeken. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2021 18:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Broken Balance schreef:
Protip, volg het nieuws zo min mogelijk en ga niet op social media zoals Facebook en Twitter, beter voor je eigen mentale gezondheid.

Moet je voor de lol eens een konijnenhol in de NuJIJ reacties opzoeken. :lol: :lol:


Pfff, onder alle artikelen die het woord overheid oid er in hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2021 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ene na ander doomsscenario. Niet teveel van aantrekken, tot nu toe viel het vaak gewoon mee.

Also, zodra er in een artikel 'De vrees bestaat...' of 'Volgens hoogleraar X is het nog te vroeg om daar definitieve uitspraken over te doe...' staat. Laat het gewoon liggen. Gewoon een medium dat click wil vergaren. Dit is er ook zo een.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2021 22:53 
 
Hardtraxx Veteran

ben zelf deze week ook begonnen om televisie journaals te verbannen uit mijn leven. Voor iemand die altijd stipt 6uur eet en waarbij het Journaal traditie is , was dit al best een lastige stap. Het geeft mij in ieder geval weer rust en ik voorzie ook dat het niet lang meer duurt voor ik sociale media als Facebook de rug toe keer.. Ook nieuws apps heb ik al van mijn telefoon verwijdert.

Ik vroeg mij altijd af hoe simpel het leven van iemand is die geen nieuws volgt. Ik wil nu zelf ook zo simpel worden.

Ik hoop dat ik hierdoor wat betere gemoedstoestand krijg. Ik ben over de afgelopen maanden een stuk negatiever geworden en heb meer last van depressieve gedachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2021 07:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:thumbup: Nu ik alleen woon kijk ik ook geen nieuws meer. De beste beslissing van de afgelopen 2 jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2021 10:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een half jaar geleden al mijn social media accounts verwijderd, echt een verademing! Kan het echt iedereen aanraden :thumbup:
Volg in tegenstelling tot jullie nog wel het nieuws, 's morgens het ontbijtnieuws en het nieuws van 6 uur, maar probeer dan wel de rest van de dag nieuws te mijden..
Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic