Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2021 15:39 

Hardtraxx Addict

Lees net dat het Kabinet gevallen is. Ik ben echt een leek als het gaat om politiek, dus mijn vraag: betekent dit dat Rutte en De Jonge dan het coronastokje over geven aan een ander?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2021 15:41 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
On-topic: Belgische regering neemt uiterlijk midden maart een beslissing over de zomerfestivals: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/01/14 ... den-maart/

Nou de onze niet dus. Konden we wel gebruiken dit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2021 15:42 

Hardtraxx Veteran

JeroenB93 schreef:
Lees net dat het Kabinet gevallen is. Ik ben echt een leek als het gaat om politiek, dus mijn vraag: betekent dit dat Rutte en De Jonge dan het coronastokje over geven aan een ander?

Het vallen van het kabinet was gewoon pure symboolpolitiek. Dit kabinet gaat nu momenteel demissionair verder, waardoor ze kunnen blijven doen waar ze mee bezig waren alleen kunnen er geen 'belangrijke besluiten' meer worden gemaakt. Daarnaast zou het zomaar kunnen dat deze personen door het vallen van het kabinet dadelijk na de verkiezingen gewoon weer op dezelfde plek zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2021 15:53 

Hardtraxx Addict

Fantazoo schreef:
JeroenB93 schreef:

Het vallen van het kabinet was gewoon pure symboolpolitiek. Dit kabinet gaat nu momenteel demissionair verder, waardoor ze kunnen blijven doen waar ze mee bezig waren alleen kunnen er geen 'belangrijke besluiten' meer worden gemaakt. Daarnaast zou het zomaar kunnen dat deze personen door het vallen van het kabinet dadelijk na de verkiezingen gewoon weer op dezelfde plek zitten.

Ah, duidelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2021 15:54 

Hardtraxx Veteran

JeroenB93 schreef:

https://www.nu.nl/politiek/6102122/het- ... en-nu.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2021 19:47