Kans op kleine festivals 2e half jaar van dit jaar.
https://www.at5.nl/artikelen/206262/gem ... Tlcgp4zVVA
https://www.at5.nl/artikelen/206262/gem ... Tlcgp4zVVA
Dan mogen ze wel opschieten, nog maar 2 weken te gaan.Kepro wrote:Kans op kleine festivals 2e half jaar van dit jaar.
Haal me nou niet uit mn droom.Norther66 wrote:Dan mogen ze wel opschieten, nog maar 2 weken te gaan.Kepro wrote:Kans op kleine festivals 2e half jaar van dit jaar.
Ik lees nog vaak mee. Het ‘wist je dat topic’ volg ik nog graag net zoals het release gedeelte.Alm1ghty wrote:Jezus, Kepro, jij hier nog
Zou best gek zijn om opeens pitch kicks te horen als alleen maar hetzelfde nummer wordt gedraaid???????????Kepro wrote: Ik ben ‘overgestapt’ naar techno. Geen pitch kicks in die muziek te horen.
Ben je een tweelingbroer van Lyst?Kepro wrote:Geen pitch kicks in die muziek te horen.
BuuuuurnAnonymous wrote:Zou best gek zijn om opeens pitch kicks te horen als alleen maar hetzelfde nummer wordt gedraaid???????????Kepro wrote: Ik ben ‘overgestapt’ naar techno. Geen pitch kicks in die muziek te horen.
Nou nou, poeh poeh. Echt wel hoorPedaalemre wrote:BuuuuurnAnonymous wrote:Zou best gek zijn om opeens pitch kicks te horen als alleen maar hetzelfde nummer wordt gedraaid???????????Kepro wrote: Ik ben ‘overgestapt’ naar techno. Geen pitch kicks in die muziek te horen.
triggeredTHArdstyler wrote:Nou nou, poeh poeh. Echt wel hoorPedaalemre wrote:BuuuuurnAnonymous wrote:
Zou best gek zijn om opeens pitch kicks te horen als alleen maar hetzelfde nummer wordt gedraaid???????????
je maakt een foutjeAnonymous wrote: Zou best gek zijn om opeens pitch kicks te horen als alleen maar hetzelfde nummer wordt gedraaid???????????
Als ik techno fan zou zijn, is dit legitiem. Echter, helaas is dit niet het geval.Anonymous wrote:triggered
Pedaalemre wrote:Gast flikker toch eens op met op alles wat ik doe te reageren bedankt
Pedaalemre wrote:Gast flikker toch eens op met op alles wat ik doe te reageren bedankt
En vervolgens op het festival iedereen bij elkaar? Of hoe ga je dat voor je zien? Zelfs al mag er maar een max aantal mensen binnen, dan ga je nog groepjesvorming krijgen.Delt-A wrote: Met nog wel 1,5 meter afstand maatregel in beide rijen.
Zodra je gevaccineerd bent of een negatieve test kunt overleggen is groepsvorming geen probleem meer lijkt mij. Dat zou dan weer een soort van 'normaal' zijn. Maar testen op een festival lijkt mij logistiek een nachtmerrie. Denk dat het beter is dat je een negatieve test moet aanleveren (bewijs), niet ouder dan 24 of 48u (afhankelijk wat deskundigen wensen). Benieuwd wat er uit het "Fieldlab" komt.Unknown wrote:En vervolgens op het festival iedereen bij elkaar? Of hoe ga je dat voor je zien? Zelfs al mag er maar een max aantal mensen binnen, dan ga je nog groepjesvorming krijgen.Delt-A wrote: Met nog wel 1,5 meter afstand maatregel in beide rijen.
Maar groepsvorming maakt dan niet uit omdat je dus enerzijds mensen hebt zonder vaccin maar die geen corona hebben zoals blijkt uit de sneltest en anderzijds heb je de mensen die gevaccineerd zijn.Unknown wrote:En vervolgens op het festival iedereen bij elkaar? Of hoe ga je dat voor je zien? Zelfs al mag er maar een max aantal mensen binnen, dan ga je nog groepjesvorming krijgen.Delt-A wrote: Met nog wel 1,5 meter afstand maatregel in beide rijen.