Chroman wrote:Let's go lockdown. Voelen jullie nog een drastische impact? Voor mij verandert er eigenlijk niet veel, ik werkte toch al thuis en ik heb mijn kerstinkopen al gedaan. Het enige minpunt is dat ik eigenlijk binnenkort naar de kapper wilde, dus dat wordt met een lange mat het nieuwe jaar in.
Mijn onderzoek komt weer grotendeels stil te liggen, aangezien ik waarschijnlijk geen kinderen meer mag testen (nog geen officiële bevestiging van het Faculteitsbestuur, maar kan me niet voorstellen dat het bestuur onderzoek met proefpersonen doorgang laat vinden komende weken). Lekker stressvol jaar zo voor mijn PhD, aangezien ik nauwelijks verlenging krijg van mijn contract. Hopelijk krijg ik mijn promotor ervan overtuigd dat ik nu echt wel voldoende proefpersonen heb om een proefschrift mee te schrijven. Het overige werk deed ik al thuis, dus daar verandert niet veel aan.
Vind het vooral jammer dat de sportscholen weer dicht moeten. Heb gelukkig wel een homegym, maar trainen is voor mij twee dagen per week ook een sociale aangelegenheid aangezien veel vrienden bij dezelfde gym trainen.
Gelukkig is de fysio wel open, ga ik vrij regelmatig naartoe