Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2020 21:26 

Hardtraxx Veteran

Erg schokkend weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2020 15:02 

Hardtraxx Veteran

https://www.nu.nl/politiek/6086528/hore ... binet.html

Extra steun voor de evenementenbranche :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2020 19:46 

Hardtraxx Veteran

Afgelopen week zo'n sneltest gedaan. Binnen 30 minuten resultaat. Schittermagisch! :cool: (negatief btw, maar had ook geen klachten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2020 22:08 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Afgelopen week zo'n sneltest gedaan. Binnen 30 minuten resultaat. Schittermagisch! :cool: (negatief btw, maar had ook geen klachten)

Waarom doe je dan een test als ik vragen mag? Zeker als je geen klachten hebt?
Puur uit interesse
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2020 22:31 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:

Puur uit interesse

Had een soort van feestweekend met het studentenhuis en wilde zekerheid voordat ik terug naar mn ouders zou gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2020 10:26 

Hardtraxx Addict

Denk dat de eerste feesten ook een snel test straat gaan krijgen. Daar zie ik zeker wel kansen in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2020 17:30 

Hardtraxx Addict

Nuracore schreef:

Puur uit interesse

Had een soort van feestweekend met het studentenhuis en wilde zekerheid voordat ik terug naar mn ouders zou gaan.

Maar die sneltesten zijn ook niet heel betrouwbaar heb ik begrepen. Of zit ik er naast?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2020 19:25 

Hardtraxx Veteran

JeroenB93 schreef:
Maar die sneltesten zijn ook niet heel betrouwbaar heb ik begrepen. Of zit ik er naast?

Ze werken idd beter bij een hoge viral load.

https://www.nhg.org/downloads/antigeens ... n-covid-19

Dus het had bij mij mss wel een fout negatief kunnen geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2020 09:51 

Hardtraxx Addict

Nu zal ik wel zuur overkomen.. maar als je zekerheid wilt dat je het niet oploopt en aan je ouders overdraagt.. Waarom ga je dan naar een feestweekend met veel mensen (er even vanuit gaande dat er meer dan 5 personen aanwezig waren)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2020 12:34 

Hardtraxx Veteran

Nattehond schreef:
Nu zal ik wel zuur overkomen.. maar als je zekerheid wilt dat je het niet oploopt en aan je ouders overdraagt.. Waarom ga je dan naar een feestweekend met veel mensen (er even vanuit gaande dat er meer dan 5 personen aanwezig waren)?

Ik of mijn ouders zaten daar niet zo mee, maar ik kon toch makkelijk en goedkoop aan zo'n test komen dus ik dacht doe het een keertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2020 16:34 

Hardtraxx Veteran

Echt een middelvinger naar de zorg en de horeca dit schaam je !!111elf
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2020 16:41 

Hardtraxx Veteran

Vind dit anders wel erg sneu

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b0e8bc3f/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2020 11:21 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:

Heel sneu inderdaad.

Bijgevoegde foto is dan ook treffend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2020 11:26 

Hardtraxx Veteran

Waren een tering trieste bende is het ook. Ze hebben ook zoveel medeleven met anderen. Puur eigen gewin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2020 19:42 

Hardtraxx Veteran

Tsja dat hele Engel kliekje is maar een eng groepje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2020 23:22 

Hardtraxx Veteran

Die Chinese strafkampen zouden hier ook wel eens geïntroduceerd mogen worden. En dan speciaal voor dit laaggeschoolde volk. Godverdomme wat gaat mijn bloed koken door dat uitschot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2020 00:48 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2020 11:12 

Hardtraxx Veteran

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2020 09:38 

Hardtraxxer

Vind het vooral een eng idee dat er een groter wordende groep mensen denken de waarheid in handen te hebben, gebaseerd op bij elkaar geraapte verhalen die geen hout snijden...

Op het moment dat een groep geen waarde meer hecht aan bewezen feiten, is de dialoog eigenlijk al over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2020 14:10 

Hardtraxx Veteran

Mad Krentenbol schreef:
Vind het vooral een eng idee dat er een groter wordende groep mensen denken de waarheid in handen te hebben, gebaseerd op bij elkaar geraapte verhalen die geen hout snijden...

Op het moment dat een groep geen waarde meer hecht aan bewezen feiten, is de dialoog eigenlijk al over.

Gevoed door post-truth kararakteristieken. Erg kwalijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2020 14:22 

Hardtraxxer

Mad Krentenbol schreef:

Dit gaat over het Engel kliekje toch? Ik heb me daar nog niet zo in verdiept, dus ik ben wel benieuwd over welke verhalen je het hebt die geen hout snijden waar ze achter staan? En welke bewezen feiten waar die groep geen waarde aan hecht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2020 17:16 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2020 10:59 

Hardtraxx Veteran

Boodschap is tenenkrommend maar wel by far de beste plaat van Outsiders ooit
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2020 11:50 

Hardtraxxer

Brainweavers schreef:
Mad Krentenbol schreef:

Dit gaat over het Engel kliekje toch? Ik heb me daar nog niet zo in verdiept, dus ik ben wel benieuwd over welke verhalen je het hebt die geen hout snijden waar ze achter staan? En welke bewezen feiten waar die groep geen waarde aan hecht?

- Waar eerst een kleine groep mensen vanuit hun zolderkamer hun complotten (of alternatieve waarheden, hoe je het ook wil noemen) op internet slingerden, staat nu een malieveld vol met mensen die dit gedachtegoed erop nahouden (op een uitzondering daargelaten uiteraard)

- Open een willekeurig facebook bericht met COVID-19 als thema en scroll door de reacties. Het staat vol met zelfbenoemde experts die beweren de waarheid in pacht te hebben nadat ze wat onderzoek op google hebben gedaan. Hiermee ondermijnen ze de "echte" experts die hier jaren voor hebben geleerd en vaak ook jarenlang ervaring hebben.

Onderzoek dat hiernaar is gedaan onderbouwt dit: https://www.ipsos.com/sites/default/files/ct/news/documents/2020-05/ipsos_corona_complot_v1.0.pdf
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2020 13:00 

Hardtraxxer

Hebben wel al hoop voor festivals volgend jaar?

https://www.nu.nl/coronavirus/6088990/astrazeneca-mogelijk-kunnen-we-eind-december-al-vaccineren.html
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic