Anonymous schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Nee mij ook niet
Dus jij vindt dat je een ongenuanceerde, juiste mening kan geven als je je bijna alleen maar hebt ingelezen op alles wat iemand fout heeft doet? Met die logica hebben alle flat earthers ook een verdiepende en juiste informatie hoeveelheid binnen gekregen om gelijk te hebben.
Daarbovenop ga je mensen beschuldigen van zich niet verdiept te hebben in iets, terwijl je zelf laat blijken eenzijdig te 'verdiepen' .(wat, imo, dus geen verdiepen is)
Ja maar er is toch geen objectief goed of fout in de wereld?

Wat je goed of slecht vindt hangt af van je eigen normen en waarden. Wat ik slecht beleid vind van Trump vind een conservatieve white supremacsist weer goed.
Naar mijn normen en waarden kan ik zo 1 2 3 niet iets positiefs voor de geest halen. Misschien zijn trade war met China.
Citaat:
Ik hoop met deze 'rant' vooral te laten zien dat ze eens wat meer onderzoek doen dan alleen wat er op hun feed terecht komt (en nee, ik heb social dilemma niet gezien, na 10 minuten afgehaakt omdat het allemaal bekende dingen liet zien

) (en nee, ik ben ook geen Trump stemmer)
Same over The Social Network. Oude wijn in nieuwe kruiken. Andere docu's inclusief ons eigen Tegenlicht hebben deze shit al ooit gecoverd (met nota bene dezelfde talking heads). Het doet weer even wat stof opwaaien en na een paar weken loopt die discussie dood in je sociale kring en ga je gewoon weer verder met wat je altijd gedaan hebt op social media.