Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2020 13:57 
 
Hardtraxx Veteran

Heb echt zin om nu een pannenkoekenrecept neer te plempen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2020 14:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik had laatst zo'n lekkere pannenkoek gegeten, daar zou ik wel graag het recept van willen. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2020 14:09 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2020 14:18 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2020 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Ik had laatst zo'n lekkere pannenkoek gegeten, daar zou ik wel graag het recept van willen. :drool:

Ingredienten voor een MAGA-Pannenkoek
- Hypocrisie
- Racisme
- Bankroet
- Grote bek
- Oranje spray tan
- BigMac
- Russische wodka
- problemen projecteren naar anderen
- hillary clinton's emails
- Obama-slecht
- pannenkoekenmix
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2020 14:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
simon10pont schreef:
Ik had laatst zo'n lekkere pannenkoek gegeten, daar zou ik wel graag het recept van willen. :drool:

Ingredienten voor een MAGA-Pannenkoek
- Hypocrisie
- Racisme
- Bankroet
- Grote bek
- Oranje spray tan
- BigMac
- Russische wodka
- problemen projecteren naar anderen
- hillary clinton's emails
- Obama-slecht
- pannenkoekenmix

Voeg daar ook nog aan toe:
- seksistisch
- homofoob

Nice, die linkjes die je postte op de vorige pagina btw.
Dit is toch om te janken, bijv. Tweet 2 en 3 van boven: http://www.trumptwitterarchive.com/highlights/women

Griezelig dat er nog mensen zo denken. Vooral als ze de president zijn van een grootmacht als de VS.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2020 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Dit is toch om te janken, bijv. Tweet 2 en 3 van boven: http://www.trumptwitterarchive.com/highlights/women

Griezelig dat er nog mensen zo denken. Vooral als ze de president zijn van een grootmacht als de VS.

Is toch mooi? Net als Simon zegt:
simon10pont schreef:
doch heeft hij vaak een vernieuwende kijk op zaken en hoeft zich niet te houden een een bepaalde politieke correctheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2020 14:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jaja, prachtig. Seksisme is zo vooruitstrevend en vernieuwend. Echt iets voor de in 21e eeuw. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2020 14:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oké, dan doe ik het toch.

simon10pont schreef:
Hoe hij is als persoon is ondergeschikt aan zijn beleid (vind ik)


Dit is echt de grootste bullshit die ik in dit topic heb mogen lezen. Zijn beleid is de manifestatie van zijn persoonlijkheid en zakenbelangen.

Citaat:
doch heeft hij vaak een vernieuwende kijk op zaken


Hij leunt op sentiment van vervlogen tijden. Hoe is dit vernieuwend?

Citaat:
lijkt hij mij een meer betrouwbare president dan zijn voorgangers of zijn huidige tegenkandidaat.


roflcopter

Citaat:
Ik vind ook de manier hoe Trump tegen covid aankijkt gedurfd maar ergens ook te verantwoorden. Dit gaat ook wel weer over. (De heisa iig)


Het is absoluut niet te verantwoorden vanuit zijn mandaat om het Amerikaanse volk te beschermen.

Je mag best je mening verkondigen en Trump aanhangen, maar je laat totaal geen blijk zien dat je je er met enig verstand in verdiept hebt.

Overigens ondertussen 30 mensen in het Witte Huis positief getest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2020 15:13 
 
Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Zijn beleid


Noem dan eens een paar dingen die die goed heeft gedaan/beter dan Obama/andere presidenten
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2020 15:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Trouw schreef:
Neem de economie. Sinds het aantreden van Trump zijn er miljoenen banen bij gekomen, en daar is de president maar wat trots op.

Trouw schreef:
De werkloosheid is met 3,5 procent wel lager dan onder Obama. En dat is heel goed: zo laag is het in geen 50 jaar geweest.

Bas den Hond 25 december 2019

Het hele stuk.
https://www.trouw.nl/nieuws/het-2019-van-donald-trump-eigenlijk-best-een-mooi-jaar~b6981a14/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.be%2F
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2020 15:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Zijn beleid


Noem dan eens een paar dingen die die goed heeft gedaan/beter dan Obama/andere presidenten

Tegen China ingaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2020 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zag gisteren deze voor het eerst, doet me wel denken aan wat Simon zegt

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2020 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha ff googlen op "trump goede daden", hou toch op man. :lol:

Hoe kun je die adderall verslaafde nou serieus nemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2020 15:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Zag gisteren deze voor het eerst, doet me wel denken aan wat Simon zegt


Iets met spijkers en koppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2020 15:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:


Maar is dit te wijten aan Trump, of de hoogconjunctuur waar hij op heeft kunnen surfen?

Overigens is ie weer terug bij af. Werkeloosheid is het hoogste in 70 jaar. Dankzij Corona natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2020 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
simon10pont schreef:


Maar is dit te wijten aan Trump, of de hoogconjunctuur waar hij op heeft kunnen surfen?

De economie ging al goed, daar heeft hij van geprofiteerd (en kapot gemaakt).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2020 15:41 
 
Hardtraxx Veteran

simon10pont schreef:
Trouw schreef:
Neem de economie. Sinds het aantreden van Trump zijn er miljoenen banen bij gekomen, en daar is de president maar wat trots op.

Trouw schreef:
De werkloosheid is met 3,5 procent wel lager dan onder Obama. En dat is heel goed: zo laag is het in geen 50 jaar geweest.

Bas den Hond 25 december 2019

Het hele stuk.
https://www.trouw.nl/nieuws/het-2019-van-donald-trump-eigenlijk-best-een-mooi-jaar~b6981a14/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.be%2F


Wilde vooral van MWAT horen, aangezien hij claimt er zich in verdiept te hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2020 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PAK HEM STEFAN
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2020 15:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Alm1ghty schreef:
simon10pont schreef:
Ik ben duidelijk geen Amerikaan, maar ik geef toe dat ik eerder een voorstander ben (van het beleid) van Trump dan dat ik een hater ben. En zei ik dan zo iets gek? :huh:

Erg benieuwd hiernaar. En wat vindt je van hem als persoon?

Hoe hij is als persoon is ondergeschikt aan zijn beleid (vind ik), doch heeft hij vaak een vernieuwende kijk op zaken en hij draait niet nodeloos rond de pot en hoeft zich niet te houden een een bepaalde politieke correctheid. Ondanks dat hij aannemelijk in veel lobby's zit lijkt hij mij een meer betrouwbare president dan zijn voorgangers of zijn huidige tegenkandidaat.

Ik vind ook de manier hoe Trump tegen covid aankijkt gedurfd maar ergens ook te verantwoorden. Dit gaat ook wel weer over. (De heisa iig)


A. Hij is een zakenman, er lopen nog tig zaken tegen hem die niet vanuit een politieke kant zijn gespannen. Dat is al een ding. Hij verandert consistent van mening omtrent bepaalde zaken om net het publiek mee te krijgen, dat is het tweede.

En het derde ergste: Je zet een compleet tegenstrijdig statement neer. Hij zit in een aantal lobby's, maar hij lijkt meer betrouwbaar...

Zelfs in NL zit er belangenverstrengeling in de 1e kamer, Trump die baat heeft bij vuile industrie omtrent zijn bedrijf en de bedrijven waar hij zaken mee doet zou geen belangenverstrengeling hebben? Heb je zijn bedrijf en alles er om heen wel eens naast zijn standpunten en beleidsvoering gezet? Want als je dan nog met een recht gezicht kan zeggen dat hij betrouwbaar is dan steek je gewoon je kop in het zand.

Dan kijk je nog niet eens naar het ontkennen van racisme, ondermijnen van de rechten van inheemse Indianen, ondermijnen van het recht door zo veel mogelijk rechters te vervangen door republikeinse rechters zodat hij zijn wetten er meer door kan drukken, bewezen globale wetenschap fake news te noemen, heel specifiek bepaalde dingen fake news noemen, alle goede zorgstelsels weer compleet terug te draaien zodat het onbetaalbaar wordt, alle ongepaste opmerkingen van seksisme tot aan het kleineren van doden van natuurrampslachtoffers.

Je hebt die anti-Trump gekkies die hem graag alles in de schoenen schuiven, maar dat maakt deze man nog steeds verre van heilig. Dat hele land draait om facades opgooien om jezelf hogerop te brengen.

B. Veruit het hoogste aantal doden, een van de landen waar het nog steeds het hardst bezig is, het eerst ontkennen maar dan wanneer het cijfer toch hoger gaat opeens wel toegeven, het dan opeens ernstig vinden en dat hij nog half doet alsof hij dat virus niet heeft terwijl zijn halve staff nu besmet is noem jij verantwoordbaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2020 15:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mensen lijken soms te vergeten dan een land meer is dan een economie. Sure, een gezonde economie is heel belangrijk voor een land, maar wat nog veel belangrijker is zijn basale mensenrechten, en daarin is geen plaats voor racisme, seksisme en homofoob geneuzel en zou iedereen evenveel recht moeten hebben op bijv. goede gezondheidszorg ongeacht sociaal-economischestatus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2020 15:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben geen woordvoerder van Trump, ik beantwoord slechts eerdere vragen. Pak hem aan als je dat zo graag wil i.p.v. je pijlen op mij te richten.

En ik laat me niet weg zetten door een dom filmpje. Ik ben geen racist noch bruinhemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2020 16:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Ik ben geen woordvoerder van Trump, ik beantwoord slechts eerdere vragen. Pak hem aan als je dat zo graag wil i.p.v. je pijlen op mij te richten.

En ik laat me niet weg zetten door een dom filmpje. Ik ben geen racist nog bruinhemd.


Ja zal even een burger van de VS worden en stemmen op Biden.

En jouw antwoorden op de vraag slaan totaal niet op de realiteit, daarom krijg je commentaar. In de slachtofferrol duiken is dan natuurlijk het makkelijkst. Je hoeft geen racist of bruinhemd te zijn, maar je lijkt zo meer een ooievaar als je je kop zo in het zand drukt en niet ziet wat die vent daadwerkelijk doet, dat is toch wel zo doorzichtig dat echt iedereen dat inziet behalve de gemiddelde Amerikaan. Maar wat wil je ook met het gemiddelde niveau daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2020 16:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
maar je lijkt zo meer een ooievaar als je je kop zo in het zand drukt .

Een struisvogel? Nee door me te mengen in een debat dat feitelijk het mijne niet is, vind ik die uitdrukking niet echt treffend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2020 16:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Wilde vooral van MWAT horen, aangezien hij claimt er zich in verdiept te hebben


Ah zo, vond het al vreemd waarom je mij quote. Nou ben ik niet zo ontzettend up to date wat zijn beleid de afgelopen jaren precies inhoudt en zou mijn weg daar uit kunnen cheaten door het op te gaan zoeken maar ik doel vooral op het hele verkiezingen soap die zich nu afspeelt.

Want Trump en consorten zijn in de VS de hele democratie aan het afbreken.

Hij is, samen met een boel republikeinen, mensen aan het ontmoedigen om te gaan stemmen in November. Door de coronavirus situatie wordt er dit jaar veel via de post gestemd en hij draagt het expres al maanden aan als fraudegevoelig. Dit doet hij zodat als hij verliest hij naar de supreme court kan stappen om de stemmen per post ongeldig te laten verklaren en zo nog kan winnen (vooral democraten stemmen per mail omdat zij over het algemeen iets serieuzer nemen met de coronamaatregelen). De supreme court is grotendeels republikeins en zullen daar wel in mee gaan. Daarom wilde hij ook onlangs heel graag zo snel mogelijk Amy Coney Barett benoemen als nieuwe rechter in de supreme court na het overlijden van een rechter in de supreme court vorige maand. Rechter aldaar ben je voor het leven en die Barett is relatief jong en ultra christelijk en conservatief en met een republikeinen in de meerderheid in de supreme court zet je het land voor decennia op een conservatieve koers aangezien zij wetten in hoger beroep behandelen. Barrett had ergens al aangekondigd abortus te willen afschaffen en kerk en staat dichter bij elkaar te brengen (ze zag het haar plicht naar God ofzo). Er is nu een verhitte discussie in de VS of Trump nu deze rechter nog mag aanstellen of dat de winnaar van de verkiezingen dat mag.

Om mensen verder te ontmoedigen zijn de republikeinen in gebieden waar ze het voor het zeggen hebben de stemlokalen sterk aan het reduceren, in Texas bijv tot maximaal 1 per county, om zo mensen te ontmoedigen om te gaan stemmen (vooral in gekleurde wijken). Ondertussen zijn de voorverkiezingen al aan de gang en kunnen mensen al naar de stembus. Een kerel had getimed hoe lang hij in de rij had gestaan; 8 uur. Ze doen dit omdat ze weten dat patriottistische republikeinen eerder in persoon zullen stemmen dan democraten die overigens weer sneller de coronamaatregelen hanteren en dus eerder geneigd zijn om te stemmen per post.

De republikeinen kennen minder aanhangers in de VS maar weten toch de macht naar zich toe te cheaten door het ontzettend achterlijke electoraal stelsel. Voorbeel van de achterlijkheid van deze constructie; iedere staat mag 1 a max 2 senatoren aandragen. Californië mag met 40 miljoen inwoners dus 2 (democratische) senatoren aandragen, maar 22 anderen staten met gecombineerd net zoveel inwoners mogen over de 30 senatoren aandragen, en laten die kleine staatjes nou voornamelijk super conservatieven staten zijn in het midden van de VS en dus republikeins. De representatie van de democraten in de senaat is dus niet echt proportioneel. Overigens, Californië zou als apart land de 5e grootste economie ter wereld zijn.

Het is echt zo ontzettend snitchy wat daar gebeurt. Probeer je eens in te beelden als een partij in Nederland dit soort praktijken zou gaan proberen. Trump doet er vanalles aan om aan de macht te blijven. De democraten zijn nu dus massaal aan het oproepen om in persoon te gaan stemmen, en niet per post om te voorkomen dat Trump via een rechtszaak met minder stemmen alsnog kan gaan winnen. Over het algemeen profiteren de republikeinen van een lagere opkomst omdat het aandeel stemmen voor hun dan in hun voordeel verschuift.

Trump heeft verder nog zijn aanhangers opgeroepen om naar stemlokalen te gaan om de 'frauderende democraten' te controleren op election day. Je kan je voorstellen dat als je als democraat wilt gaan stemmen in een republikeinse omgeving je flink geïntimideerd kan voelen om te gaan stemmen als er een militie van republikeinse supporters naast de deur staat.



Zet mss een keer Last Week Tonight op en probeer door de kut grappen van die Toekan te kijken, het is best WTF allemaal.
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic