Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 140  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 13:41 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Dat komt omdat er een midweekse speelronde was en goen.moest Inter als laatste (donderdag). Ze pdoberen.het zo dat iedere ploeg visr dagen rust krijgt. Vandaar dus :p

Minder zuipe, heb je meer concentratie om te typen :P Belgische play-offs mooi van start gegaan gisteren met een 5-1 uitslag
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 18:13 

Hardtraxx Veteran

Nee, geef mij maar het gewone systeem. Wat is het nut om je best te doen om 10 punten los te komen als je met de play-offs maar de helft meer hebt, 2x verliezen en je bent je voorsprong alweer kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 19:22 

Hardtraxx Veteran

inderdaad… gooi gewoon 4 ploegen meer in 1e klasse om en vol seizoen te krijgen en schrap die play-offs. Ook een probleem is dat ploegen die in het begin van het seizoen veel punten scoorden en nu uit vorm zijn sowieso geen kans meer maken op het kampioenschap terwijl ze dat op basis van het hele seizoen wel verdienen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 19:29 

Hardtraxx Elite

Afbeelding

Afbeelding

:worship: :worship: :worship:

Hopen dat een Italiaan de club overneemt, anders halen ze het einde van dit seizoen niet eens meer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 21:56 

Kraak... Piep...

Is dat FC Project 141? Aan de vlaggen te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 22:48 

Hardtraxx Elite

Project 141 schreef:
Jep, elke week heel het stadion vol, 141.141 man :) Ben blij dat Wout zijn boek met nutteloze voetbalfeitjes heeft doorgespit zodat ik eindelijk de waardering krijg die ik verdien.

tsss... er passen maar 60.000 mensen in.

Chelsea heeft het goed verneukt bij Crystal Palace, wel gunstig voor ze dat Arsenal - City gelijk is geworden.

Milan speelt atm goed tegen Chievo. Maar Chievo heeft van te voren gezegd dat ze niet teveel moeite gaan doen, want ze kunnen toch niet winnen en er komt een belangrijk programma voor ze met o.a. Hellas, Sassuolo en Livorno.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 11:57 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Jep, elke week heel het stadion vol, 141.141 man :) Ben blij dat Wout zijn boek met nutteloze voetbalfeitjes heeft doorgespit zodat ik eindelijk de waardering krijg die ik verdien.

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 13:10 

Hardtraxx Veteran

Gvd wat een achterlijke schwalbe alweer bij sassuolo. Goed opgelost door de scheids wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 13:55 

Hardtraxx Elite

nielstil schreef:
Gvd wat een achterlijke schwalbe alweer bij sassuolo. Goed opgelost door de scheids wel

Nee, Rizzoli is gewoon een knuppel. Wat een kneus zeg, die jongen kan helemaal niet fluiten en blaast bij ieder contact op zijn fluit. Verder heeft hij 3x voor buitenspel gefloten tegen Sassu terwijl dat niet was. Het was inderdaad geen penalty, maar waarom die dorpsvergadering? Gaat hij 5 minuten lang met iedere speler praten en dan kiest hij de meest standaard bessling. Wat een faalhaas, keer op keer iedere wedstrijd en dat moet mee naar het wk. Gunstig voor Brazilië en Spanje want die liggen meer dan dat ze op hun voeten staan en Rizzoli doet er vrolijk aan mee.

Bah bah bah wat een knuppel :sick:

Wedstrijd opzich is ook niet veel aan. Roma speelt op 20% en vindt de 0-1 voorsprong wel goed. Sassuolo staat met Serie B materiaal op het veld en hoort niet eens in de Serie A. Ze staan voor het eerst in de clubhistorie op zo'n hoog podium, maar daar mogen ze ook snel vanaf.

Edit: Dit was officieel de grootste kutpot van het jaar.

Edit: Vanmiddag is een Sassuolo fan tijdens de wedstrijd overleden aan een hartaanval en in Zweden is iemand omgekomen bij een rel tussen Djurgardens IF en Helsinborgs IF :/ :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 21:43 

Hardtraxx Elite

juve wat een bagger zeg, man,man,man er staan een stel hersenloze apen zonder mentaliteit op het veld. Gaan we weer lekker spelen a la 2008/9 en dan 7e worden in de Serie a ? gvd ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2014 23:42 

Hardtraxx Veteran

zo boos
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 09:47 

Kraak... Piep...

Daar hebben Atheltico (en 2e Barca) toch even net de koppositie weten te behouden. Barca dat maar magertjes met 1-0 wint door een penalty, maarja het is wel een derby tegen Espanyol, en Athletico had veel verder kunnen uitlopen, Bilbao is dan wel een pittige ploeg maar die waren alleen maar met schoffelen bezig.

En Liverpool op een mooie eerste plek (Theoretisch, als City alle 2 achterstaande wint niet).
Als ze niet de UEFA tegen hun krijgen door die financiële dingen kunnen ze door naar de CL.
Ik gun het hun wel, mooie club is het.

PSG is virtueel ook weer kampioen. Maar ben vooral benieuwd hoe ploegen als Monaco en OSC Lille (bij winst pay-offs) het gaan doen in de CL. Net als St. Luik voor Belgie.

Ook knap dat Lokomotiv Moskou de kop heeft overgepakt van Zenit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 12:14 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
En Liverpool op een mooie eerste plek (Theoretisch, als City alle 2 achterstaande wint niet).

Voordat Man City de kans krijgt die twee wedstrijden in te halen, staat Liverpool - City al op het programma. Liverpool heeft het 1e blijven dus gewoon in eigen hand :thumbup:

Zou inderdaad wel heel baas worden als ze kampioen zouden worden, schitterende club.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 17:17 

Hardtraxx Veteran

Ben in Engeland eens benieuwd of Man Utd de Champions league nog haalt

6. Tottenham 32 17 5 10 40:44 56

7. Manchester Utd 32 16 6 10 52:38 54

2 punten achter. Beide teams hebben een redelijk "makkelijk" programma voor de boeg buiten ManU die nog tegen Everton spelen. Hoewel ik wel verwacht dat Tottenham ergens nog een steek laat vallen gezien hun vormpijl de laatste weken
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 17:24 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Ben in Engeland eens benieuwd of Man Utd de Champions league nog haalt

6. Tottenham 32 17 5 10 40:44 56

7. Manchester Utd 32 16 6 10 52:38 54

2 punten achter. Beide teams hebben een redelijk "makkelijk" programma voor de boeg buiten ManU die nog tegen Everton spelen. Hoewel ik wel verwacht dat Tottenham ergens nog een steek laat vallen gezien hun vormpijl de laatste weken

Europa League bedoel je denk ik? CL (plek 4) gaat nooit meer lukken
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 17:30 

Hardtraxx Veteran

Bedoel ik inderdaad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 23:18 

Hardtraxx Elite

@ Neraz & Kwaaie-max:

Inter :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 23:36 

Ongelofelijk weer dat ze dit uit handen geven. Ik vind dat de organisatie bij ons zo slecht is en ik verwijt dat eigenlijk de trainer. Hij maakt niet logische opstellingen en hij geeft spelers een kans waar andere dat meer verdienen. De formatie klopt ook voor geen kant.

Ik ben ervan overtuigd dat een goede trainer met dit materiaal gewoon 2e of 3e wordt. Nu weet ik wel dat niemand dat gelooft maar ik weet dat echt zeker. Zo goed zijn Napoli en Roma eigenlijk helemaal niet. Juventus ook niet maar die doen het nu even net wat beter. Maar als Interista zijnde is er goede hoop om binnen afzienbare tijd weer kampioen te worden want zo hoog is het niveau gewoon niet. Als je een topspeler voor elke linie haalt zoals in 2010 dan zie ik Inter volgend jaar kampioen worden. Ze moeten ook eens een trainer aanstellen die het voetbal beter snapt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 23:59 

Hardtraxx Veteran

Ik heb de laatste weken meer Italiaans voetbal gekeken (vooral door nera en andro omdat jullie het zo ophemelen). Ik kan nu wel zeggen dat het niveau daar echt stukken lager is dan het ooit was. Ik denk zelfs dat het niet zoveel meer scheelt met het niveau van de eredivisie. Er zijn geen clubs die weken op rij met 2 doelpunten verschil kunnen winnen, alle topclubs van zeg maar 10 jaar terug zijn zo gigantisch matig aan het spelen en de ploegen die het goed doen in de Europa league zijn verrevan klaar om volgend jaar potten te breken in de champions league. Ik moet wel zeggen dat ik van 1 club 2 wedstijden genoten heb en dat was Atalanta, geen grote ploeg maar ze brachten wel leuk en gevarieerd voetbal.

conclusie: komende weken maar lekker terug spaanse, engelse en belgische competitie harder volgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 00:24 

Het niveau van de topclubs is inderdaad niet wat het geweest is maar natuurlijk is het nog wel stukken hoger dan de Eredivisie. Het verschil is dat de kleinere clubs in Italië vele malen sterker zijn dan die uit de Eredivisie. Een Udinese of Fiorentina zal altijd nog hoger eindigen dan Ajax in een competitie van 38 wedstrijden.

Als je het vergelijkt met de topcompetities denk ik dat de clubs in de lagere regionen gelijkwaardig zijn aan die uit Engeland en Spanje. Maar de topclubs zijn inderdaad erg verzwakt omdat ze doodgeconcureerd worden door Real, Barca etc. op het gebied van geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 00:34 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Maar de topclubs zijn inderdaad erg verzwakt omdat ze doodgeconcureerd worden door Real, Barca etc. op het gebied van geld.

Dikke zever… overlaatst stond in dit topic nog wat dat de helft van de italiaanse eerste klassers een nieuw stadion ging bouwen of er net klaar mee waren, moet je niet gaan zegge dat het een geldkwestie is :') Ploegen zoals juventus, napoli en inter hebben potentieel en de spelers om hoog in europa mee te draaien. Enkel zijn de clubs/trainers zelf te achterlijk voor dat niveau + de motivatie van italiaanse ploegen is gewoonweg bedroevend. 1-0 voorstaan en dan de wedstrijd op slot is het moto bij zowat elke ploeg daar, leuk om te kijken is dat nu ook niet echt. Dit is ook de reden waarom ze zo waardeloos zijn in europa… Topclubs komen sowieso wel een paar keer per wedstrijd door zo een blok van verdediging
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 00:46 

Citaat:
Dikke zever… overlaatst stond in dit topic nog wat dat de helft van de italiaanse eerste klassers een nieuw stadion ging bouwen of er net klaar mee waren, moet je niet gaan zegge dat het een geldkwestie is

Tuurlijk is het ook een geldkwestie. Als je de begrotingen vergelijkt komen clubs als Barcelona, Real Madrid en Manchester United op een 2x zo hoge begroting als Juve, Inter en Milan.

Citaat:
Ploegen zoals juventus, napoli en inter hebben potentieel en de spelers om hoog in europa mee te draaien. Enkel zijn de clubs/trainers zelf te achterlijk voor dat niveau + de motivatie van italiaanse ploegen is gewoonweg bedroevend. 1-0 voorstaan en dan de wedstrijd op slot is het moto bij zowat elke ploeg daar,

Over de kwaliteit ben ik het juist niet eens. Die drie ploegen hebben alledrie niet de kwaliteiten om in de top mee te kunnen en wat voor tactiek ze dan ook spelen maakt volgens mij helemaal niks uit. Vroeger werkte die tactiek wel omdat de kwaliteit om een wedstrijd op slot te gooien er wel gewoon was (zie Barca - Inter). Die tactiek is prima.

Citaat:
leuk om te kijken is dat nu ook niet echt.

Dat is heel wat anders. Ik vind het wel leuk om te kijken als mijn ploeg daar wedstrijden mee wint. Kijk het probleem is vaak niet dat de ploegen niet willen aanvallen, maar dat ze niet kunnen aanvallen. Inter heeft erg moeite om van achteruit op te bouwen en van daaruit kansen te creëren. Als ze dan de steeds de bal aan de tegenstander verliezen spelen ze dan verdedigend?

Als je kunt aanvallen, dan kun je ook makkelijker achteruit gaan zakken zodat je toe kunt slaan op de counter. Zo heeft Inter de CL gehaald in 2010. Nu werkt dat niet omdat het aanvallend niet lukt en daardoor gaan ze juist aanvallender proberen te spelen waardoor het verdedigend weer een puinhoop is.

Inter kan met geen enkele inspanning te doen iedere wedstrijd met gemak gelijk spelen, maar Inter wil aanvallen en dat lukt niet. Daardoor maken ze fouten en krijgen ze goals tegen.

Citaat:
Dit is ook de reden waarom ze zo waardeloos zijn in europa… Topclubs komen sowieso wel een paar keer per wedstrijd door zo een blok van verdediging

Nee, echt niet. Niet bij Italiaanse clubs die kwaliteitsspelers hebben. Dat is nu op het moment gewoon niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 01:08 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Tuurlijk is het ook een geldkwestie. Als je de begrotingen vergelijkt komen clubs als Barcelona, Real Madrid en Manchester United op een 2x zo hoge begroting als Juve, Inter en Milan.

Je noemt nu ook enkel de clubs met erg veel geld, maar wat denk je dan over een club zoalt bijvoorbeeld Atlético Madrid? hun kapitaal is een stuk minder en kunnen toch met de spelers die ze hebben de top van Europa behalen.

Nerazzurro93 schreef:
Over de kwaliteit ben ik het juist niet eens. Die drie ploegen hebben alledrie niet de kwaliteiten om in de top mee te kunnen en wat voor tactiek ze dan ook spelen maakt volgens mij helemaal niks uit.

De eerste die even in me opkomt is Pogba. Die is nog jong en heeft zoveel potentieel om bij de topspitsen van Europa te komen, maar Juventus lijkt hem niet op de best mogelijk manier te gebruiken. Net hetzelfde bij Balotelli en El Sharaawy (ookal is die veel geblesseerd geweest). Van inter kan ik er nu niet zo snel een paar opnoemen wegens te weinig kennis over de club.

De rest van je redenering kan ik ergens wel volgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 01:12 

Citaat:
Je noemt nu ook enkel de clubs met erg veel geld, maar wat denk je dan over een club zoalt bijvoorbeeld Atlético Madrid? hun kapitaal is een stuk minder en kunnen toch met de spelers die ze hebben de top van Europa behalen.

Ja daar heb je wel gelijk in. En bijvoorbeeld een Porto dat Napoli uit de Europa league flikkert (ok het was dan geflatteerd maar dan nog). Je hebt gelijk dat Italiaanse clubs efficiënter met hun geld om moeten gaan. Als ik voor Inter spreek worden er vaak onnodige spelers gekocht en verkeerde spelers teveel salaris geboden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 10:31 

Kraak... Piep...

Dat je door geld slecht speelt is natuurlijk bullshit :P.

Teams zoals Zenit, Athletico, Galataseray, Benfica, Borussia Dortmund halen ook zonder overdonderend veel geld de top van Europa. Geld staat niet garant voor de prestaties van je coach en spelers. Anders won Real of Chelsea wel elke CL en Spaanse/Engelse competitie. En zie je AS Monaco nou echt geweldig spelen? Die zijn nu ook stinkend rijk maar spelen niet beter als een Olympique Marseille, OSC Lille of AS Saint Etienne.

Ja je kan goeie spelers kopen maar PSG en Monaco zijn het schoolvoorbeeld dat je dan alsnog flink tijd nodig hebt voordat ze allemaal met elkaar kunnen spelen en tegen die tijd zijn er ook al weer zat vertrokken.

En ook de vergelijking met de Eredivisie vind ik wat raar. Teams als Fiorentina, Napoli, Juventus en Roma kunnen met hun normale spel elk team uit de eredivisie wel neerhalen. Dat Milaan nu in een dip zit betekend niet dat de rest ook flut is, en inter beschouw ik allang als een subtop, die hebben de laatste 4 jaar ook niks bijzonders meer gedaan laat staan dat ze laten zien dat ze CL waardig zijn. Wat ze gister ook weer mooi lieten zien.

En wat Niels ook zegt. Juve heeft juist een team waarmee ze in de top kunnen.
Met spitsen als Vucinic, Quagliarella en Tevez en dan Vidal, Marchisio, Pirlo en Pogba als middenvelders en Barzagli, Chielinni, Ogbonna en Bonucci komen ze al heel ver. Ze missen alleen wat goeie flankspelers. Want Lichtsteiner, Pepe en Asamoah zijn nou niet je van het.
Net als Napoli met oa Hamsik, Higuain, Mertens die een topseizoen draait, Maggio, Inler en Albiol. Plus zij werken als team gewoon heel goed.
met Roma hetzelfde verhaal.
Milaan mist het gewoon aan samenspel en vertrouwen.

Het is best mogelijk voor kleinere clubs om hoog te staan door goed teamspel, kijk maar naar Villareal en Atletico Bilbao
Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic