Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Geen flauw idee, begin een petitie, maak spandoeken, beetje het idee hoe 'wij' er mede voor gezorgd hebben dat JC het voor het zeggen kreeg binnen Ajax (je begrijpt wat ik bedoel, het is niet zo alsof JC nu echt de 'baas' is binnen Ajax). Maar blijf altijd je eigen club trouw en steun ze door de (moeilijke) periode heen in plaats van te gaan mokken en maar niet naar de wedstrijden komen.
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
HardstyleForEvah wrote:Geen flauw idee, begin een petitie, maak spandoeken, beetje het idee hoe 'wij' er mede voor gezorgd hebben dat JC het voor het zeggen kreeg binnen Ajax (je begrijpt wat ik bedoel, het is niet zo alsof JC nu echt de 'baas' is binnen Ajax). Maar blijf altijd je eigen club trouw en steun ze door de (moeilijke) periode heen in plaats van te gaan mokken en maar niet naar de wedstrijden komen.
Hebben ze allemaal gedaan. Van topper tot hopeloze middenmoter is wel iets anders dan dat bij Ajax was.

Mooi dat Real voor staat :)
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Wedstrijdje hoor :thumbup:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Wat een niveau :worship:
A
Hardtraxx Elite
Geweldige wedstrijd, jammer van de 3 penalty's. De verdediging vind ik wel matig, ofja misschien lijkt dat wel zo, want als je tegen een Messi of Ronaldo staat die niet te stoppen zijn lijk je al gauw door de mand te vallen.

Juventus heeft een nipte overwinning op Catania. Het was net een rugby wedstrijd.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 2 days ago
Wauw wat een clasico was dit zeg, ongekend niveau :worship: . Twee discutabele penalty's, Messi nam het team weer op sleeptouw.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Wedstrijd kapot vanaf de onterechte penalty en rode kaart tegen ramos. (penalty voor madrid ook discutabel)

Maar al bij al leuk wedstrijdje gezien :)
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 3 days ago
nielstil wrote:Wedstrijd kapot vanaf de onterechte penalty en rode kaart tegen ramos. (penalty voor madrid ook discutabel)

Maar al bij al leuk wedstrijdje gezien :)
Niet discutabel, hij was er gewoon buiten. Vond het daarentegen wel weer een overtreding.

Maar inderdaad, zeer vermakelijke wedstrijd gezien, 1e helft was wel beter dan de 2e
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Het maakt de competitie wel spannender nu. Een foutje wat leid tot gelijk spel of verlies en ze liggen eruit voor het kampioenschap gezien dat zo'n foutje amper gebeurt.

Real madrid heeft gezien de tegenstanders de makkelijkste eindsprint.
Athletico de moeilijkste

Athletico en Barca moeten nog een keer tegen elkaar.
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Ze moeten die regel echt afschaffen, rood + penalty, tenzij het een doodschop is.

Wat was Sierd weer lekker op dreef, wat een held! :yay:
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Alleen de uitspraak over Pepe kon ik wel om lachen, verder een vreselijk irritante gozer. Voortaan gewoon maar weer met engels commentaar kijken.
A
Hardtraxx Elite
Rawbin wrote:Alleen de uitspraak over Pepe kon ik wel om lachen, verder een vreselijk irritante gozer. Voortaan gewoon maar weer met engels commentaar kijken.
Bij mij stond het geluid uit, wat een verademing is dat. Ik kan die semi-Spaanse uitspraak niet uitstaan. Gelukkig is hij alleen commentator van de Primera Division want hij heeft ook geen verstand van voetbal. Hij gaat van te voren even googlen en lult dan over de lokale bezienswaardigheden.
Last edited by Andromeda on 24 Mar 2014 17:08, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Sierd de Vos :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Vorige week zat ik een of andere spaanse wedstrijd te kijken, in de 70e minuut;"Waar gaan we eten? 30 kilometer ten zuiden van Bilbao zit een restaurant, aan de AP-68 blablablaba". Ik kwam niet meer bij, geweldig, alle details noemde ie ook op. :P
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Hoe zit het nou eigenlijk met de stand in de Primera Division.. Ene site zie ik #1 Atletico #2 Real, andere site weer #1 Real #2 Atletico..? Beide 70 punten, Real met een beter doelsaldo, maar Atletico weer minder tegengoals.. Of word er ook naar onderling resultaat gekeken?
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Dat laatste.
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
El Mare wrote:Dat laatste.
Hmm fokt op.. dan maar ervan uitgaan dat Real niks meer verliest en Barca 'gewoon' van Atletico wint ^^
A
Hardtraxx Elite
Vandaag was de officiële bekendmaking van het nieuwe 'Stadio della Roma'
Het stadion gaat aan 52.000 man plaats bieden en is uitbreidbaar tot 60.000 toeschouwers.
De bouw moet in 2017 gereed zijn.

Foto's:
http://www.ilpost.it/2014/03/26/foto-pr ... adio-roma/

Ik vind het nice, het Stadio Olimpico is echt veel te oud en er zijn amper faciliteiten. Je moest ook over een mega-sintelbaan kijken. Maar dat is over een paar jaar verleden tijd :)

Ik hoop dat er nog vele volgen, Juventus heeft al een nieuw stadion en die van Udinese is eind 2014 gereed (25.000 man i.p.v. oude 41.000). Milan, Sampdoria, Palermo, Catania. Cagliari en Fiorentina hebben ook al plannen liggen. Ik ben benieuwd ^^
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
ok...
A
Hardtraxx Elite
Broken Balance wrote:ok...
??

Waarvoor is dit nodig, een nieuw stadion is best groot nieuws hoor.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Andromeda wrote:
??

Je geeft er weer eens een enorme uitleg bij die weer van hot naar her gaat en niemand interesseert :P
N
Het interesseert mij wel degelijk omdat ik het allemaal niet meer op de voet volg. Ga aub door Andro.

Dat stadion ziet er prachtig uit. Mooie eerste stap voor het Italiaanse voetbal als meer ploegen dit doen.

M.a.w. Kom op nou Thohir.
Last edited by Nerazzurro93 on 26 Mar 2014 17:41, edited 1 time in total.
A
Hardtraxx Elite
Nerazzurro93 wrote:Het interesseert mij wel degelijk omdat ik het allemaal niet meer op de voet volg. Ga aub door Andro.
Als je nog wat wilt weten over dingen, vraag ze maar gewoon ;)
Ik laat mij ook niet afschrikken door een stel knapen die alleen de BPL en grote derby's volgen :P
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Andro.. kheb zo het gevoel dat juve het vandaag niet haalt tegen parma :x
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Broken Balance wrote:
Andromeda wrote:
??

Je geeft er weer eens een enorme uitleg bij die weer van hot naar her gaat en niemand interesseert :P
Reageer dan lekker niet, ik vind het ook altijd wel interessant om te lezen, dus praat sowieso voor jezelf aub.
A
Hardtraxx Elite
nielstil wrote:Andro.. kheb zo het gevoel dat juve het vandaag niet haalt tegen parma :x
Zo'n gevoel heb ik ook wel een beetje ja. Juve is enorm vermoeid en hadden ook al moeite tegen Catania (die overigens zeer lomp speelde, ik heb wel 9 elleboogstoten geteld). Parma wordt nog een stukje moeilijker dan Catania. Ze vormen sinds dit seizoen een collectief geheel met grote namen, waarvan een aantal ex-juve spelers. Amauri bijvoorbeeld, verder hebben ze ook nog Cassano en Paletta die een uitstekend seizoen draaien onder Donadoni (coach). Ze zijn ook al 17 (?) wedstrijden ongeslagen wat best knap is voor een ploeg als Parma, aan de andere kant staat Juve die 14 thuiswedstrijden niet meer heeft verloren. We missen trouwens ook wat spelers o.a. Ogbonna, Barzagli, Peluso en Pepe. Marchisio is weer terug, maar de vraag is of hij fit is.

Ik gok op een gelijkspel. Vanavond ook Fiorentina - Milan, maar in Florence zal Seedorf niet winnen ben ik bang :(