Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 140  Volgende
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 20:34 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Vanavond weer twee mooie potjes:
Torino - Napoli
AS Roma - Udinese

Torino is echt een typische tegenstander waar Napoli punten mee verliest. De zwakke verdediging van ze wordt gewoon verkracht door koningskoppel Ciro Immobile & Alessio Cerci!

Torino - napoli is best teleurstellend tot nu toe :/ Vanavond maar naar benfica ipv italiaanse competitie kijken denk ik
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 20:50 

Hardtraxx Elite

nielstil schreef:
Andromeda schreef:
Vanavond weer twee mooie potjes:
Torino - Napoli
AS Roma - Udinese

Torino is echt een typische tegenstander waar Napoli punten mee verliest. De zwakke verdediging van ze wordt gewoon verkracht door koningskoppel Ciro Immobile & Alessio Cerci!

Torino - napoli is best teleurstellend tot nu toe :/ Vanavond maar naar benfica ipv italiaanse competitie kijken denk ik

Pff ... inderdaad zeg. Het koningskoppel van Torino speelt niet eens, anders stond Torino sowieso voor.

Napoli speelt echt bagger, onzuivere passing, Hamsik hopeloos uit vorm en is nog niet goed terug van zijn blessure, Callejon is een jankbal en ga zo maar door.

Hoogtepunt was wel die schitterende pegel van Bovo die abnormaal hard OP de kruising kwam. Daarbuiten om een zeer teleurstellende wedstrijd tot nu toe.
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 22:31 

Hardtraxx Veteran

Benfica is wel een aanrader :) pittige wedstrijd ^^
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 23:55 

Hardtraxx Elite

Wow, wow, wow. Genoten van Roma - Udinese
Totti vs. Di Natale

Totti is terug van een blessure en zorgt gelijk voor een doelpunt + assist, zo belangrijk voor Roma. Beide ploegen speelde gewoon goed voetbal. Romagnoli nog gezien bij Roma en Zielinski + Scuffet bij Udinese.

Scuffet is echt een held 17 jaar oud en al zo goed keepen. Hij heeft er dan 3 doorgelaten, maar daar waren er twee zeker onmogelijk van. De Sanctis heeft trouwens ook erg sterk gekeept. Kon zo maar 5-5 zij bewijze van spreken.

Grande Totti, Grande Di Natale :loving:
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 09:54 

Hardtraxx Veteran

Hier heb ik dan wel weer respect voor! :worship:
http://www.nu.nl/sport/3728748/winst-as ... otman.html
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 10:30 

Kraak... Piep...

Wel zwaar respect voor dat :)
Die zal daar nog wel blijven dan na de zomer :P
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 10:32 

Hardtraxx Veteran

Zegt wel wat over wat voor speler hij is. Ondanks dat hij altijd kijkt alsof hij moet poepen is het toch een belangrijke speler volgens mij.
Denk dat het Nederlands elftal daar nog veel aan gaat hebben in de toekomst.
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 13:37 

Kraak... Piep...

Au

http://www.voetbal24.be/2014/03/02/gooi ... ermoorden/
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 18:00 

Hardtraxx Elite

Chelsea :worship: Mourinho heeft even de monden van kieft & co gesnoerd.
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 18:29 

Kraak... Piep...

Misschien kan Gibbs nog een carriere als keeper beginnen.
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 18:34 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Misschien kan Gibbs nog een carriere als keeper beginnen.

Oxlade Chamberlain maakte hands ;)
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 18:37 

Andromeda schreef:

Echt ja. Mensen die jaloers zijn op succes :sick:
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 19:02 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Andromeda schreef:

Nee, dat zijn ze niet. Mourinho is gewoon een achterlijk vuil mannetje :sick:.
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 19:11 

Hardtraxx Elite

HardstyleForEvah schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Andromeda schreef:

Nee, dat zijn ze niet. Mourinho is gewoon een achterlijk vuil mannetje :sick:.

Maar wel een wereldcoach. Hij is voor bijna iedere ploeg een meerwaarde. Mourinho wint niet voor niets de Champions League met Porto & Inter terwijl het nog geen topteams waren.
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 19:57 

Andromeda schreef:
Maar wel een wereldcoach. Hij is voor bijna iedere ploeg een meerwaarde. Mourinho wint niet voor niets de Champions League met Porto & Inter terwijl het nog geen topteams waren.

Niet mee eens. De CL winst van Inter is vooral te danken aan het clubbeleid. De basis was er al jaren daarvoor gelegd alleen in het jaar van Mourinho wisten ze enkele doorslaggevende spelers te kopen (vooral Milito). Het is zeker niet alleen de verdienste van Mourinho maar gewoon een logisch vervolg van het pad dat ze bewandelden. Helaas is dat beleid niet doorgetrokken.
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 20:01 

Hardtraxx Elite

Nerazzurro93 schreef:
Andromeda schreef:

Niet mee eens. De CL winst van Inter is vooral te danken aan het clubbeleid. De basis was er al jaren daarvoor gelegd alleen in het jaar van Mourinho wisten ze enkele doorslaggevende spelers te kopen (vooral Milito). Het is zeker niet alleen de verdienste van Mourinho maar gewoon een logisch vervolg van het pad dat ze bewandelden. Helaas is dat beleid niet doorgetrokken.

De Interista zien volgens mij weer een beetje hoop in Thorir. Jullie verkeren nu in een best goede vorm en Europa League is al bijna vastgesteld (Ja, i know dat boeit Inter niets, maar dat is toch weer een 'redelijke' plaats op de ranglijst. Hernanes, Icardi, D'Ambrosio etc. zijn goede aankopen.

Bardi staat een partij goed te keepen atm tegen Torino. Ik vind die Mbaye (Livorno) ook wel goed, misschien kunnen jullie die volgend jaar terug halen.

Edit: Immobile hattrick :worship:
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 13:15 

Hardtraxx Veteran

El Clásico day :D
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 15:08 

Hardtraxx Elite

El Mare schreef:

Die moet ik op de achtergrond aanzetten :(
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 15:20 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
El Mare schreef:

Waarom? Denk dat die een stuk interessanter wordt dan Juventus-catania :P
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 15:26 

Hardtraxx Elite

nielstil schreef:
Andromeda schreef:
El Mare schreef:

Waarom? Denk dat die een stuk interessanter wordt dan Juventus-catania :P

Dat denk ik ook, maar mijn eigen club krijgt de voorkeur :P
Ik zet 'm wel op de achtergrond aan dus ik krijg wel wat mee. Een keer de El Clasico missen ga je niet dood aan.
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 15:35 

Hardtraxx Veteran

Achja zolang juve en atlético madrid vandaag winnen is men dag goed, lekker geld verdienen daarmee :P

En natuurlijk moet Real de classico winnen :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 15:38 

Kraak... Piep...

Als Barca de Classico zou winnen en Athletico ook, waar ik wel vanuit ga tegen de hekkensluiter, word het nog spannender in de competitie daar :P
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 20:22 

Hardtraxx Elite

De Lazio ultra's komen het hele seizoen niet meer in het stadion uit protest tegen voorzitter Claudio Lotito. Ze hopen dat hij weg gaat of dat er volgend jaar verbetering in komt en anders komen ze ook volgend jaar niet, totdat hij weg is.
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 20:24 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
De Lazio ultra's komen het hele seizoen niet meer in het stadion uit protest tegen voorzitter Claudio Lotito. Ze hopen dat hij weg gaat of dat er volgend jaar verbetering in komt en anders komen ze ook volgend jaar niet, totdat hij weg is.

Er zijn toch betere manieren om tegen iemand te protesteren zou je zeggen xd, of is dit maar een onderdeel van van het protest?
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 21:30 

Hardtraxx Elite

HardstyleForEvah schreef:
Andromeda schreef:

Er zijn toch betere manieren om tegen iemand te protesteren zou je zeggen xd, of is dit maar een onderdeel van van het protest?

Hebben al vaker voor het stadion gestaan en zijn al een paar keer door de stad gewandeld. Wat zijn volgens jou betere manieren dan?
Vorige  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic