Hahahah wat een figuur 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Dat woord bestaat in het Italiaans niet eens.El Mare wrote:Ja vooral Italië dan he.
-
N
Idd, ze kennen daar alleen: vincere.
En dan mag je dus alles uit de kast halen? Ook onsportiviteit dus?
Vincere betekend verslagen.
dat je verliest geeft je nog geen excuus om onsportief te doen.
En zelfs in winnende situaties spelen ze onsportief, zoals AC Milaan - Ajax beide wedstrijden.
dat je verliest geeft je nog geen excuus om onsportief te doen.
En zelfs in winnende situaties spelen ze onsportief, zoals AC Milaan - Ajax beide wedstrijden.
Het betekend winnen toch? Of trap ik nu volkomen in jouw sarcasme?
Nee je hebt gelijk, had een verkeerde site in Google gepakt denk ik.Parvuz wrote:Het betekend winnen toch? Of trap ik nu volkomen in jouw sarcasme?
Maar dan nog slaat Vincere nergens op want winnen doen ze zeker niet sinds Juve naar de Europa League is geschopt en Milaan nu ook afgedroogd is.
Want winnen door en met onsportiviteit is nog beter dan onsportiviteit uit frustratie van verlies natuurlijk.
Met als grootste voorbeeld nog steeds Ajax Milaan waar Balotelli expres ging liggen waardoor de 1-1 kwam.
En zodra Milaan in de 2e wedstrijd de rooie kaart kreeg massaal achterin gingen staan en vuile overtreding naar vuile overtreding maakte.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Messi deed toch ook aan belasting ontduiken? Waarom krijgt hij dan geen celstraf? Of is dat in Spanje / Argentinië anders? (niet uitlokkend bedoelt, serieuze vraag).El Mare wrote:En terecht.
Geen idee eigenlijk, het ging volgens mij om zijn vader, dus zou dat ook terecht zijn.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Volgens mij is er toen een schikking geweest, en dus niks gebeurd.
Dat was Neymar en dat ging inderdaad om zijn vader.Andromeda wrote:Messi deed toch ook aan belasting ontduiken? Waarom krijgt hij dan geen celstraf? Of is dat in Spanje / Argentinië anders? (niet uitlokkend bedoelt, serieuze vraag).El Mare wrote:En terecht.
Messi en zijn vader zijn ook beschuldigt van belastingfraude http://www.nieuws.nl/sport/20130927/Mes ... astingzaak 
Neymar was trouwens ook iets anders. Dat z'n vader een deel van de transfersom had gekregen en dat de de daadwerkelijke transfersom lager hadden aangegeven dat dat hij daadwerkelijk was. Die vader was al vriendjes met barca.
-
AHardtraxx Elite
Zo ik zit al klaar voor Atalanta - Sampdoria 
ok..Andromeda wrote:Zo ik zit al klaar voor Atalanta - Sampdoria
-
N
Heb jij Sky sports of hoe kijk jij dat Andro?
-
AHardtraxx Elite
Komt gewoon op Fox, maar je kan ook gemakkelijk sky Italia, Fox en Engelse sportzenders streamen.Nerazzurro93 wrote:Heb jij Sky sports of hoe kijk jij dat Andro?
Atalanta speelt best goed. Prandelli zit trouwens op de bank voor Gabbi, maar die heeft nog niets laten zien haha.
Inter heeft een knappe overwinning gehaald gister. Inter is de laatste tijd best in vorm Neraz haha
-
AHardtraxx Elite
Vanavond weer twee mooie potjes:
Torino - Napoli
AS Roma - Udinese
Torino is echt een typische tegenstander waar Napoli punten mee verliest. De zwakke verdediging van ze wordt gewoon verkracht door koningskoppel Ciro Immobile & Alessio Cerci!
Torino - Napoli
AS Roma - Udinese
Torino is echt een typische tegenstander waar Napoli punten mee verliest. De zwakke verdediging van ze wordt gewoon verkracht door koningskoppel Ciro Immobile & Alessio Cerci!