Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 140  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 18:56 

Hardtraxx Elite

Over een half uur begint derby della mole, de pracht van Turijn dit vandaag voor de 140ste keer gespeeld wordt.

Dit wordt ook de moeilijkste derby sinds jaren voor Juve, koningskoppel Immobile - Cerci kan fataal worden. Daarnaas is El Kaddouri ook gevaarlijk.

Fino alla fine! Forza Juve!

Groetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 00:15 

Hardtraxx Elite

Wildstylerz schreef:
Ik begin weer hoop te krijgen in la decima, la liga & de coppa! :D

Jaja, treble incoming, heb me eerste weddenschap al afgesloten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 00:33 

Hardtraxx Veteran

Real Madrid gaat 2 prijzen pakken dit jaar gok ik zo :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 01:26 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Real Madrid gaat 2 prijzen pakken dit jaar gok ik zo :thumbsup:

Hoop het. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 11:47 

Hardtraxx Veteran

4 mei op voetbalreis naar Madrid, dan spelen ze thuis tegen valencia zou mooi zijn als ze daar de titel binnenhalen haha ^^ ! Eerder mag natuurlijk ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 19:29 

Hardtraxx Veteran

Manchester 'bedreigt' eigen supporters.

Afbeelding

Edit: En dan toch wel een heel groot genietmomentje, https://www.youtube.com/watch?v=GVgt8huupME en https://www.youtube.com/watch?v=wfGvnIo-vhk
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 23:21 

Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
Manchester 'bedreigt' eigen supporters.

Afbeelding

Edit: En dan toch wel een heel groot genietmomentje, https://www.youtube.com/watch?v=GVgt8huupME en https://www.youtube.com/watch?v=wfGvnIo-vhk

Dit lijkt me nep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 18:16 

Die commentators van Sport1 zijn een bakje kut en slecht zeg xd :thumbdown: (volgens mij Sierd de Vos en een ander)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2014 20:32 

Bierkoning

Sierd is een baas man, die vermaakt de kijker tenminste nog een beetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 15:19 

Hardtraxx Elite

Liverpool overschrijdt grenzen UEFA, club positief over financiële toekomst
Dinsdag, 4 maart 2014 om 13:48
/

Liverpool moet vrezen voor de harde hand van de UEFA. Uit de jaarcijfers die dinsdag werden gepubliceerd, blijkt namelijk dat de Engelse grootmacht over het afgelopen seizoen een verlies van zestig miljoen euro heeft geleden. Dat is grotendeels toe te schrijven aan de kosten die werden gemaakt voor het betalen van spelerssalarissen en de afschrijving op spelers. Op de transferbalans staat eveneens een verliespost van vijftien miljoen euro.

Volgens de Financial Fair Play-regels van de UEFA mag een club op jaarbasis maximaal 45 miljoen euro verlies lijden. Liverpool zegt echter progressie te boeken en wijst erop dat het de externe schuldenlast fors heeft kunnen verlagen. Daardoor is de totale schuldenlast gedaald tot 242 miljoen euro, terwijl de inkomsten met negen procent zijn gestegen tot bijna 250 miljoen euro.

"De resultaten tonen aan dat we op de goede weg zijn", zegt algemeen directeur Ian Ayre in een reactie op de cijfers. "De afgelopen vijf jaar zijn de inkomsten gestaag gegroeid, terwijl onze externe schuldenlast is verminderd." De UEFA kijkt voor het handhaven van het recent ingevoerde Financial Fair Play echter naar het meest recente boekjaar. Of de overschrijding van de maximaal toegestane schuldenlast concrete gevolgen zal hebben, moet echter nog blijken.

Gekopieerd van Voetbalzone.

Toch wel een best schokkend bericht. Ik dacht dat Liverpool altijd wel financieel gezond was, al verdiep ik me er niet zoveel in de financiën van een club. Zal wel lullig zijn als Liverpool eindelijk weer CL mag spelen en nu uit worden gesloten. Aan de andere kant treed de UEFA eindelijk hard op en verdienen ze het niet om Champions League te spelen met zo'n grote schuld. Een bouwbedrijf moet ook zijn zaakjes op orde hebben, een voetbal club dus ook want dat zijn tegenwoordig bedrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 09:33 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop echt dat de UEFA t gewoon doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 10:57 

Kraak... Piep...

Precies. Ik gun Liverpool heus wel de CL en zo maar je moet gewoon hard wezen en de straf geven, voorbeeld voor de anderen dat je er niet onderuit komt als je flink in de schulden gaat AHUM Real Madrid
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 11:01 

Hardtraxx Veteran

Precies, maakt niet uit welke club. Gewoon een lijn trekken. Mja waarschijnlijk kan er op 1 of andere manier wel weer een uitzondering gemaakt worden....
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 18:21 

Hardtraxx Elite

Parvuz schreef:
Precies, maakt niet uit welke club. Gewoon een lijn trekken. Mja waarschijnlijk kan er op 1 of andere manier wel weer een uitzondering gemaakt worden....

PSG en Man City werken met een speciale constructie dat ze die FFP kunnen ontwijken ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 20:07 

Hardtraxx Elite

Helaas heb ik deze wedstrijd moeten missen, maar Supergigi :loving: ! Wat een saves, Abbiati had ook een hele goede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 20:10 

Hardtraxxer

Die eerste goal, wat een geweldige aanval en die tweede is een hele mooie pegel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 20:13 

Hardtraxx Elite

dePipoMadre schreef:
Die eerste goal, wat een geweldige aanval en die tweede is een hele mooie pegel :thumbup:

Ik hoorde wel dat Juventus buiten de doelpunten om slecht speelde. Weinig kansen creëren en achterover leunen. Milan vind ik trouwens ook wel weer fris en sterk onder Milan spelen. Ze missen alleen een constante spits. (Balotelli was deze match toevallig geblesseerd, maar hij is niet constant.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 00:42 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Ik hoorde wel dat Juventus buiten de doelpunten om slecht speelde. Weinig kansen creëren en achterover leunen. Milan vind ik trouwens ook wel weer fris en sterk onder Seedorf spelen. Ze missen alleen een constante spits. (Balotelli was deze match toevallig geblesseerd, maar hij is niet constant.)

Ben het wel met je eens. Milan speelt de laatste maand weer een stuk hoger dan ze heel het seizoen hebben gedaan. Ik zie ze komende champions league wedstrijd in madrid ook wel winnen eigelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 01:43 

Hardtraxx Veteran

Die palen hebben t ook flink te verduren gehad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 09:52 

Hardtraxx Newbie

Wat is neymar toch een lekker mannetje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 09:53 

Hardtraxx Veteran

Davier schreef:

Ook wel een leuke eerste post op Hardtraxx. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 10:16 

Hardtraxx Newbie

Parvuz schreef:
Davier schreef:

Ook wel een leuke eerste post op Hardtraxx. :lol:

Beetje trollen jeweet Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 10:17 

Hardtraxx Addict

haha mooie binnenkomer idd.

p.s. Wat is er toch met die Italiaans competitie? Laatste tijd is proberen te kijken, maar daar ga je toch niet ff lekker voor zitten?
Idem voor Spanje. Derby's uitgezonderd uiteraard. Kijk ik toch 10x liever naar de Bundes Liga en Premier League.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 16:43 

Hardtraxx Veteran

De arrogantie van de vent… heerlijk :lol:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 16:46 

Hardtraxx Veteran

Heerlijke vent. :lol:
Kan wel genieten van dat soort types.
Vorige  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic