Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 21 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Over een half uur begint derby della mole, de pracht van Turijn dit vandaag voor de 140ste keer gespeeld wordt.

Dit wordt ook de moeilijkste derby sinds jaren voor Juve, koningskoppel Immobile - Cerci kan fataal worden. Daarnaas is El Kaddouri ook gevaarlijk.

Fino alla fine! Forza Juve!

Groetjes.
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Wildstylerz wrote:Ik begin weer hoop te krijgen in la decima, la liga & de coppa! :D
Jaja, treble incoming, heb me eerste weddenschap al afgesloten ^^
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Real Madrid gaat 2 prijzen pakken dit jaar gok ik zo :thumbsup:
M
Hardtraxx Veteran
14182 posts member since 2013
nielstil wrote:Real Madrid gaat 2 prijzen pakken dit jaar gok ik zo :thumbsup:
Hoop het. ^^
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
4 mei op voetbalreis naar Madrid, dan spelen ze thuis tegen valencia zou mooi zijn als ze daar de titel binnenhalen haha ^^ ! Eerder mag natuurlijk ook!
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Manchester 'bedreigt' eigen supporters.

Image

Edit: En dan toch wel een heel groot genietmomentje, View on YouTube en View on YouTube
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
HardstyleForEvah wrote:Manchester 'bedreigt' eigen supporters.

Image

Edit: En dan toch wel een heel groot genietmomentje, View on YouTube en View on YouTube
Dit lijkt me nep.
A
Die commentators van Sport1 zijn een bakje kut en slecht zeg xd :thumbdown: (volgens mij Sierd de Vos en een ander)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 17 days ago
Sierd is een baas man, die vermaakt de kijker tenminste nog een beetje.
A
Hardtraxx Elite
Liverpool overschrijdt grenzen UEFA, club positief over financiële toekomst
Dinsdag, 4 maart 2014 om 13:48
/

Liverpool moet vrezen voor de harde hand van de UEFA. Uit de jaarcijfers die dinsdag werden gepubliceerd, blijkt namelijk dat de Engelse grootmacht over het afgelopen seizoen een verlies van zestig miljoen euro heeft geleden. Dat is grotendeels toe te schrijven aan de kosten die werden gemaakt voor het betalen van spelerssalarissen en de afschrijving op spelers. Op de transferbalans staat eveneens een verliespost van vijftien miljoen euro.

Volgens de Financial Fair Play-regels van de UEFA mag een club op jaarbasis maximaal 45 miljoen euro verlies lijden. Liverpool zegt echter progressie te boeken en wijst erop dat het de externe schuldenlast fors heeft kunnen verlagen. Daardoor is de totale schuldenlast gedaald tot 242 miljoen euro, terwijl de inkomsten met negen procent zijn gestegen tot bijna 250 miljoen euro.

"De resultaten tonen aan dat we op de goede weg zijn", zegt algemeen directeur Ian Ayre in een reactie op de cijfers. "De afgelopen vijf jaar zijn de inkomsten gestaag gegroeid, terwijl onze externe schuldenlast is verminderd." De UEFA kijkt voor het handhaven van het recent ingevoerde Financial Fair Play echter naar het meest recente boekjaar. Of de overschrijding van de maximaal toegestane schuldenlast concrete gevolgen zal hebben, moet echter nog blijken.

Gekopieerd van Voetbalzone.

Toch wel een best schokkend bericht. Ik dacht dat Liverpool altijd wel financieel gezond was, al verdiep ik me er niet zoveel in de financiën van een club. Zal wel lullig zijn als Liverpool eindelijk weer CL mag spelen en nu uit worden gesloten. Aan de andere kant treed de UEFA eindelijk hard op en verdienen ze het niet om Champions League te spelen met zo'n grote schuld. Een bouwbedrijf moet ook zijn zaakjes op orde hebben, een voetbal club dus ook want dat zijn tegenwoordig bedrijven.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 19 hours ago
Ik hoop echt dat de UEFA t gewoon doet.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Precies. Ik gun Liverpool heus wel de CL en zo maar je moet gewoon hard wezen en de straf geven, voorbeeld voor de anderen dat je er niet onderuit komt als je flink in de schulden gaat AHUM Real Madrid
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
Precies, maakt niet uit welke club. Gewoon een lijn trekken. Mja waarschijnlijk kan er op 1 of andere manier wel weer een uitzondering gemaakt worden....
A
Hardtraxx Elite
Parvuz wrote:Precies, maakt niet uit welke club. Gewoon een lijn trekken. Mja waarschijnlijk kan er op 1 of andere manier wel weer een uitzondering gemaakt worden....
PSG en Man City werken met een speciale constructie dat ze die FFP kunnen ontwijken ...
A
Hardtraxx Elite
View on YouTube

Helaas heb ik deze wedstrijd moeten missen, maar Supergigi :loving: ! Wat een saves, Abbiati had ook een hele goede.
Hardtraxxer
623 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Die eerste goal, wat een geweldige aanval en die tweede is een hele mooie pegel :thumbup:
A
Hardtraxx Elite
dePipoMadre wrote:Die eerste goal, wat een geweldige aanval en die tweede is een hele mooie pegel :thumbup:
Ik hoorde wel dat Juventus buiten de doelpunten om slecht speelde. Weinig kansen creëren en achterover leunen. Milan vind ik trouwens ook wel weer fris en sterk onder Milan spelen. Ze missen alleen een constante spits. (Balotelli was deze match toevallig geblesseerd, maar hij is niet constant.)
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Andromeda wrote: Ik hoorde wel dat Juventus buiten de doelpunten om slecht speelde. Weinig kansen creëren en achterover leunen. Milan vind ik trouwens ook wel weer fris en sterk onder Seedorf spelen. Ze missen alleen een constante spits. (Balotelli was deze match toevallig geblesseerd, maar hij is niet constant.)
Ben het wel met je eens. Milan speelt de laatste maand weer een stuk hoger dan ze heel het seizoen hebben gedaan. Ik zie ze komende champions league wedstrijd in madrid ook wel winnen eigelijk
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Die palen hebben t ook flink te verduren gehad :P
D
New member
3 posts member since 2014
last seen Apr 2014
Wat is neymar toch een lekker mannetje :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
Davier wrote:Wat is neymar toch een lekker mannetje :loving:
Ook wel een leuke eerste post op Hardtraxx. :lol:
D
New member
3 posts member since 2014
last seen Apr 2014
Parvuz wrote:
Davier wrote:Wat is neymar toch een lekker mannetje :loving:
Ook wel een leuke eerste post op Hardtraxx. :lol:
Beetje trollen jeweet Image
Hardtraxx Addict
1301 posts member since 2008
last seen May 2018
haha mooie binnenkomer idd.

p.s. Wat is er toch met die Italiaans competitie? Laatste tijd is proberen te kijken, maar daar ga je toch niet ff lekker voor zitten?
Idem voor Spanje. Derby's uitgezonderd uiteraard. Kijk ik toch 10x liever naar de Bundes Liga en Premier League.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
De arrogantie van de vent… heerlijk :lol:

Image
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
Heerlijke vent. :lol:
Kan wel genieten van dat soort types.