Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 140  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 01:01 

Hardtraxx Veteran

Dit seizoen is het in de Spaanse competitie zeker niet te voorspellen. En dat Italiaanse voetbal is vaak gewoon dodelijk saai om te zien, zoals El Mare al aangaf, lekker in de handbalverdediging rond de 16, nee dat is genieten om te kijken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 12:04 

El Mare schreef:
Nee op zn Italiaans doe je ook niet de moeite om te winnen, alleen om niet te verliezen :sick: >.<

Die tactiek heeft anders heel veel prijzen opgeleverd: ontelbaar Europese bekers en vier sterren op de borst. Wij zijn gewoon de besten en niemand kan daar aan tippen. Lekker makkelijk om dan de winnende (dus de beste) tactiek af te zeiken.

Ik vind dat het Italiaanse voetbal zelfs te aanvallend is. Ik zou graag het Catenaccio weer terugzien maar Juve, Milan, Roma, Napoli, Fiorentina proberen tegenwoordig te voetballen :sick: Dat kost ons ook de kop in Europa. Alleen Milan verzekerde zich van de volgende ronde. Inderdaad, met verdedigend voetbal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 13:51 

Hardtraxx Elite

Nerazzurro93 schreef:
El Mare schreef:
Nee op zn Italiaans doe je ook niet de moeite om te winnen, alleen om niet te verliezen :sick: >.<

Die tactiek heeft anders heel veel prijzen opgeleverd: ontelbaar Europese bekers en vier sterren op de borst. Wij zijn gewoon de besten en niemand kan daar aan tippen. Lekker makkelijk om dan de winnende (dus de beste) tactiek af te zeiken.

Ik vind dat het Italiaanse voetbal zelfs te aanvallend is. Ik zou graag het Catenaccio weer terugzien maar Juve, Milan, Roma, Napoli, Fiorentina proberen tegenwoordig te voetballen :sick: Dat kost ons ook de kop in Europa. Alleen Milan verzekerde zich van de volgende ronde. Inderdaad, met verdedigend voetbal.

Catenaccio is veruit de beste tactiek ooit, maar helaas is het spel niet al te mooi. Ik vind het juist een vooruitgang dat er ook clubs komen die gaan voetballen. Het Catenaccio zal altijd blijven bestaan want het is de beste tactiek om punten te behalen. Inter, Lazio, Chievo en zo zijn er nog wat clubs die zo zullen blijven spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 15:29 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Totaalvoetbal is veruit de beste tactiek ooit.

FTFY
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 19:04 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
El Mare schreef:

Voor mij is het simpel, jou neem ik sowieso niet meer serieus... Of ga je dit nu ook reporten? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 19:04 

El Mare schreef:
Nerazzurro93 schreef:
El Mare schreef:

Voor mij is het simpel, jou neem ik sowieso niet meer serieus... Of ga je dit nu ook reporten? :x

Nee, dit niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 20:07 

Hardtraxx Elite

@El Mare, Nerazzurro heeft gewoon gelijk. Met het Catenaccio zijn de meeste prijzen gepakt en punten gehaald. Tot nu toe is er geen één tactiek geweest die het Catenaccio spel kon verslaan (mits goed uitgevoerd natuurlijk). Italianen zijn niet voor niets de beste coaches en worden overal geprezen voor het tactisch inzicht wat ze hebben. Mourinho is ook een van de best coaches op dit moment en ook hij speel verdedigend spel. Aanval is vaak de beste verdediging maar bij voetbal geld die regel niet. Milan is de meest succesvolle voetbalclub ter wereld met 17 Europese prijzen, daaronder komt Real Madrid met 15 Europese prijzen waarvan heel veel CL's aardig van zijn gedateerd. Ook Internazionale heeft in 2010 nog de CL gewonnen met Catenaccio en 6x op rij de landstitel. Je kan het niet mooi vinden dat is te begrijpen, maar het is een feit dat het tot nu toe de meest succesvolle tactiek ooit is. Misschien komt er in de toekomst een nog beter tactiek wie weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 20:17 

Hardtraxx Veteran

Totaal voetbal heerst gewoon overduidelijk, kijk naar het oude Ajax, kijk naar (het oude) Barca, kijk naar Real, kijk naar Bayern, etc...

Edit: En aanval (dus in balbezit zijn) is wel degelijk de beste verdediging, hoe wil de tegenpartij scoren zonder bal? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 20:24 

Hardtraxx Veteran

Kijk dat is exact wat ik bedoel, Catenaccio is wachten op de fout van de tegenstander en ja dan kun je de bal wel eens in bezit hebben, maar zodra je de bal weer kwijt bent, gaat de hele spelersbus weer voor de goal staan. Verliezen ze de bal weer, hebben ze de bal even in bezit, zijn ze hem kwijt staat de hele spelersbus weer voor de goal en zo kan ik dit wel 10000 keer neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 20:29 

Hardtraxx Elite

HardstyleForEvah schreef:
Totaal voetbal heerst gewoon overduidelijk, kijk naar het oude Ajax, kijk naar (het oude) Barca, kijk naar Real, kijk naar Bayern, etc...

Edit: En aanval (dus in balbezit zijn) is wel degelijk de beste verdediging, hoe wil de tegenpartij scoren zonder bal? :lol:

Ik heb het niet over het echte Catenaccio met een Libero, maar over het Catenaccio-spel van 20 jaar geleden tot nu laat maar zeggen. Niemand heeft die tactiek overwonnen. Bayern heeft op dit moment meer kwaliteit in huis, logisch dat ze dan winnen dat heeft niet per definitie met tactiek te maken. Ik ben het er wel mee eens dat totaalvoetbal mooier is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 20:30 

Er moeten twee zaken apart beschouwd worden: succesvol voetbal en aantrekkelijk voetbal. Het eerste is een feit en het tweede is smaak. Het is een feit dat Catenaccio de beste tactiek is, want er zijn de meeste prijzen mee gewonnen. Mijn smaak in dit geval is ook Catenaccio, want ik geniet ervan hoe goed een ploeg kan verdedigen en fouten af kan straffen van de tegenpartij (dat is immers 9 van de 10 gevallen de oorzaken van een doelpunt maar goed) en ik vind het prachtig om een ploeg te zien counteren. De snelheid van omschakelen en precisie van dieptepassen trekken mij daarbij erg aan. Daarom vind ik Barcelona - Inter 1-3 de beste wedstrijd die ik ooit heb gezien en dat voetbal is ook het beste voetbal dat ik heb gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 20:32 

Hardtraxx Elite

El Mare schreef:
Kijk dat is exact wat ik bedoel, Catenaccio is wachten op de fout van de tegenstander en ja dan kun je de bal wel eens in bezit hebben, maar zodra je de bal weer kwijt bent, gaat de hele spelersbus weer voor de goal staan. Verliezen ze de bal weer, hebben ze de bal even in bezit, zijn ze hem kwijt staat de hele spelersbus weer voor de goal en zo kan ik dit wel 10000 keer neerzetten.

Dat klopt als een bus :P Dan krijg je dus weinig tegendoelpunten en zo sleep je er vaak 1 tot 3 punten uit, ondanks de tegenstander beter voetbalde. Ik vind Catenaccio mooi voetbal, want ik houd van een goed verdedigend team, maar Totaalvoetbal vind ik nog net een stapje mooier, maar hoe dan ook blijkt het minder effectief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 20:33 

Hardtraxx Veteran

Juist, hier zeg je het wel goed Nera. Dit is het beste voetbal wat ik gezien heb, dus dat is een mening, zet het dus aub niet als een feit neer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 21:32 

:thumbup: Zo onredelijk ben ik nog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 22:24 

Hardtraxx Veteran

Juichen anno 2014 in Barcelona.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 22:28 

Hardtraxx Elite

Zeker de Tifosi van barca?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 23:06 

Tja, zo kan je in ieder stadion zo'n zelfde foto maken. Heb je gezien hoeveel Jappen er bij de Engelse top met hun camera zitten? Barca zal ook wel een harde kern hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 23:32 

Hardtraxx Veteran

Ja, maar dat groep je HK is maar heel klein tegenwoordig. Dat is eigenlijk bij elke grote club het geval, het meer en deel zijn toeristen. Je ziet bij Barça de laatste tijd ook veel minder dat het stadion vol zit, doordat seizoenskaarthouders het laten afweten, omdat ze verwend zijn en de laatste tijd speelde Barça nou niet echt geweldig goed.

Maar ik moet nu zeggen dat Barça wel weer richting het gouden tijdperk gaat qua voetbal, de wedstrijden tegen Sevilla, Real Sociedad (uit in de beker) en Rayo waren duidelijk voorbeelden van wedstrijden zoals ze die in de gouden periode gespeeld hebben. De 2e gouden periode heb ik het dan over :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 11:29 

Hardtraxxer

Ik heb echt zo'n zin in vanavond! Hopelijk kan Barca zijn eigen spel spelen, maar het wordt lastig tegen de doelpunten machine genaamd City.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 21:24 

HSV :worship: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 21:39 

Hardtraxx Veteran

Ja echt wtf man
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 22:20 

Hardtraxx Veteran

Wat zal 'bertje' nu wel niet denken :lol:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 22:23 

Ik denk dat hij

luistert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 02:10 

Geweldig dat engelse voetbal tot 5 uur. Wat er allemaal fout kan gaan :lol: En dan nog analyseren daarna hahahahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 13:18 

Hardtraxx Veteran

Ik begin weer hoop te krijgen in la decima, la liga & de coppa! :D
Afbeelding
Vorige  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic