Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 140  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 23:40 

Hardtraxx Elite

Wat een doelpunten bij Roma - Napoli ! :surrender:
De assist van Totti bij het eerste doelpunt was pure klasse, ik ken geen speler die zo lekker in één keer door kan spelen echt uniek. Strootman wat een held met zijn poeier in de kruising en Mertens pikt ook nog een mooi doelpunt. Owja de laatste goal van Roma niet te vergeten.

Gewoon mooi jonguh!

1:0 - Assist Totti :worship:
2:0 - Strootmans doelpunt :worship:
2:1 - Droevig eigen doelpunt de sanctis >.<
2:2 - Heerlijke actie van Driesje :D
3:2 - Heerlijke aanval :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 12:11 

Hardtraxx Veteran

Italiaans voetbal, bah bah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 13:44 

Kraak... Piep...

Als ze dat racistische gedoe en smerige voetbal daar weghalen ga ik misschien eens kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 21:20 

Hardtraxx Elite

ik heb nog nooit iemand gezien die fatsoenlijk kon beargumenteren waarom het Italiaanse voetbal zo kut is. Nadat Inter de Champions League in 2010 had gewonnen, kwam er een enorme dip in de groei van de Serie A, sterker nog alle grootheden vertrokken of stopten met voetballen. Men ging naar Engeland voor het succes en Italië verloederde alsmaar meer en meer. Ze hebben alles gelaten zoals het was en alleen Juventus was nog een beetje top. De 2 Milaneze clubs en Lazio zijn tegenwoordig niets meer. Maar Roma en Fiorentina groeien als een speer en er komen steeds meer goede spelers naar de Serie A toe. Verder is er ook meer talent op storm. Veel clubs zijn ook bezig met een nieuw stadion waaronder Inter, Roma, Udinese, Cagliari, Catania, Sampdoria en misschien nog wel 1 a 2 clubs. Ik zie het positief in voor de Serie A en als de ontwikkelingen doorgaan dan ben ik een blij mens.

De Serie A is een competitie vol legendes en clubliefde. Ik ken geen competitie met zoveel helden als de Serie A, waarvan er nog enkele actief zijn waaronder Totti, De Rossi, Di Natale, Zanetti, Buffon, maar ook gestopte spelers zoals Maldini. De supporters niet te vergeten die nergens zo hecht aan de club zijn als in Italië. Bij een Italiaanse club spelen is net als een familie.

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 00:07 

Kraak... Piep...

Oh net als in Engeland dus, maar dan zonder het racisme.

Of ga voor de gein een keer naar een wedstrijd van Borussia Dortmund of Schalke voor het familie gevoel.

Die punten die je noemt maakt het geen betere competitie dan de anderen. Want in Engeland voetballen nog steeds veel legendes en in Duitsland net zo.

En als je geldige argumenten wil, de manier waarop italie zijn voetbal speelt is kut. 0-Risico spel wanneer het er op aankomt, dus compleet achterin spelen, net als milaan tegen Ajax. Wat gewoon anti voetbal is, dat wil niemand zien.

Het racisme tegen de spelers en tegen elkaar. Elke Lazio - Roma wedstrijd bijvoorbeeld. Of toen milaan bij Roma kwam toen Balotelli vol werd gescandeerd en Aguero net zo toen de tijd. Dat je er nu niks meer over hoort wil niet zeggen dat het niet meer bezig is. Italie wil gewoon geen slechte naam krijgen.

Italianen spelen, net als Spanjaarden, ook heel smerig met schwalbes en vuile tackles/acties. De meeste van dat soort gifjes komen altijd uit spanje en italie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 19:47 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Oh net als in Engeland dus, maar dan zonder het racisme.

Wat is net zoals in Engeland? Het voetbal? Nee, hoor in Italië spelen ze zeker geen kick and rush. Het is afgewisseld met voetballende ploegen zoals Roma, Fiorentina, Sampodoria, Juventus en Hellas, maar er zijn ook weer counterploegen zoals Napoli, Atalanta en Udinese. Tuurlijk zijn er ook een paar grauwe clubs zoals Chievo Verona die met zijn alle voor het doel gaan hangen, maar die clubs worden dan ook niet gewaardeerd in Italië.

Citaat:
Of ga voor de gein een keer naar een wedstrijd van Borussia Dortmund of Schalke voor het familie gevoel.

Dat is toch anders, het is niet met elkaar te vergelijken. Maar eerlijk is eerlijk, de sfeer bij Dortmund is wel beter. Het familie gevoel is minder, tenminste zo komt het op mij over. Is ook maar net hoe je iets beleefd, dat is voor iedereen anders.

Citaat:
Die punten die je noemt maakt het geen betere competitie dan de anderen. Want in Engeland voetballen nog steeds veel legendes en in Duitsland net zo.

Niet zo als in Italië, spelers als Di Natale, Totti, Buffon (Serie B), Del Piero (Serie B), Maldini etc. die aanbiedingen van Real Madrid/Barca/Man U. hebben afgeslagen puur voor hun club? De club waarvan ze zoveel houden. Nee, maar het sterft langzamerhand uit in elke competitie. Ik ben ook rond 2009 ingestapt in de Serie A, toen er nog veel meer van dat soort jongens waren. Ik zeg trouwens ook niet dat de Serie A het beste is, in tegendeel zelfs. Engeland en Duitsland overtreffen de Serie A, maar ik vraag me af waarom iedereen het zo kut vindt. Iets kut vinden of minder leuk vinden zit een groot verschil in. De Serie A wordt vaak zwart gemaakt en weggezet met woorden als kut, verdedigend, anti-voetbal, geen topspelers etc. Dat is gewoon onterecht en dat weten de volgers ook. Zoiets noemt men vooroordelen.

Citaat:
En als je geldige argumenten wil, de manier waarop italie zijn voetbal speelt is kut. 0-Risico spel wanneer het er op aankomt, dus compleet achterin spelen, net als milaan tegen Ajax. Wat gewoon anti voetbal is, dat wil niemand zien.

0-risico? 5 jaar geleden misschien veel ploegen zijn overgestapt op nieuwe formaties en tactieken. Milaan tegen Ajax is slechts één voorbeeld. Allegri speelde al jaren zo en je kon niets anders verwachten van hem. Onder Seedorf spelen ze in ieder geval al een stuk aanvallender en creatiever. Sowieso komt de 4-3-2-1 formatie niet meer voor in de Serie A en Seedorf is overgestapt op een 4-2-3-1 dus daar valt ook niets meer over te klagen. Loos argument dus.

Citaat:
Het racisme tegen de spelers en tegen elkaar. Elke Lazio - Roma wedstrijd bijvoorbeeld. Of toen milaan bij Roma kwam toen Balotelli vol werd gescandeerd en Aguero net zo toen de tijd. Dat je er nu niks meer over hoort wil niet zeggen dat het niet meer bezig is. Italie wil gewoon geen slechte naam krijgen.

Dat maakt een competitie voor mij niet meteen kut. Wel minder inderdaad, gelukkig probeert de FIGC er hard bovenop te zitten, door de curva's voor één of enkele matches te sluiten. Helaas zijn er clubs zoals Lazio en Bologna die er niet mee ophouden.

Citaat:
Italianen spelen, net als Spanjaarden, ook heel smerig met schwalbes en vuile tackles/acties. De meeste van dat soort gifjes komen altijd uit spanje en italie.

Smerig qua overtrdingen ja, maar er wordt dan ook steenhard verdedigt. Schwalbes zijn er wel veel minder dan in Spanje al zijn er enkele spelers die er wel wat van kunnen waaronder Tevez en Balotelli. In Engeland gebeurt het net zo goed, kijk bijvoorbeeld eens naar Januzaj.

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 23:46 

Kraak... Piep...

Andromeda schreef:
In engelend heb je ook vol aanvallenden net als City, United en Arsenal, maar ook meer verdedigend zoals Chelsea en Tottenham en tactisch zoals Liverpool en Everton. Maar ook counterploegen net als Sunderland en West Ham.

Citaat:

Dortmund heeft de meest loyale supportersgroep en zijn onder elkaar ook een groep, geen afdelingen. Dat lijkt mij toch een familie gevoel

Citaat:

Giggs, Lampard, Terry, Cole, Gerrard, Carrick, Defoe, Downing. Allemaal legendes die nog spelen. Al speelt Giggs volgensmij sinds recent niet meer, net als Carragher trouwens
En de oude legendes zoals Wright, Charlton, Moore, Shiltam, Beckham en Owen.

In duitsland net zo met de huidige legendes Lahm, Mertesacker, Gerald Asamoah, Metzelder en Ballack.
Waarvan de laatste twee recent zijn gestopt. En de opkomende legendes Muller, Özil, Neuer en Hummels.
Maar ook de oude garde met Beckenbauer, Bauman, Matthaus, Maier en Kahn.

Citaat:

Wauw alleen milaan, nu de rest nog. Ik zie alleen Juventus en Roma nog echt creatief spel spelen, Milaan wint niks met hun nieuwe tactiek die dus ook weer terug gaan naar achteren daardoor.

Citaat:

Voor mij wel, het blijft een sport en geen internationaal recht om mensen racistisch weg te joelen. Jij komt naar zo'n wedstrijd om een voetbal te zien, niet je KKK idealen waar te maken.

Citaat:

Overtredingen zijn smerig ja, niet hard. In Engeland zijn ze wel hard, als je kijkt waarvoor je daar rooie kaarten krijgt zijn echt brute overtredingen, niet als in spanje en italie die lichte tikjes, of op de tenen staan o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 01:12 

Hardtraxx Elite

Jij volgt de Serie A duidelijk niet. xd

Ik heb ook nooit gezegd daf de Serie A de mooiste competitie is. Ik vraag me af waarom iedereen het kut vindt. Dus vergelijkingen met andere competities zijn niet nodig. Tot nu toe is het enige geldige argument racisme. De rest zijn vergelijkingen. Dat het in een andere competitie net zo goed of beter is doet er niet toe. Dat maakt de andere competitie niet meteen kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 01:16 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Jij volgt de Serie A duidelijk niet. xd

Hmm dat snap ik volkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 14:45 

Hardtraxx Elite

Liverpool - Arsenal ^^

Edit: Liverpool maakt gehakt vandaag :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 15:14 

Hardtraxx Veteran

Loooooooooooooooooooooooooool wtf is deze, nog geen half uur gespeeld en al 4-0 Afbeelding Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 15:38 

Hardtraxx Veteran

LALALALALALALALALALALA :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 15:50 

Hardtraxx Veteran

Arsenal.. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 16:45 

Hardtraxx Elite

Liverpool ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 13:28 

Hardtraxx Veteran

Real Madrid staat (voorlopig) weer eerste :D Nu hopen dat Barcelona vandaag punten laag liggen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 13:32 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Real Madrid staat (voorlopig) weer eerste :D

Heuj. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 14:34 

Hardtraxx Elite

Vanmiddag Lazio - Roma :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 14:58 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Real Madrid staat (voorlopig) weer eerste :D Nu hopen dat Barcelona vandaag punten laag liggen :clap:

Ik zie dat nog wel gebeuren ook.

En @ Wout, dikke care :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 15:02 

Hardtraxx Elite

Als het over Real, Barca, City, United, Arsenal, Liverpool, Chelsea en ga zo maar door gaat dan vindt niemand het erg en nu gaat het over een grote Italiaanse derby en nu is het nobody cares? Houd gewoon je mond dicht als het je niets boeit. Sowieso vormen jullie meningen en maken jullie conclusies over dingen waar jullie nooit naar kijken. Als je er niets over weet, geef er dan ook geen mening over. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 15:09 

Hardtraxx Veteran

Een zakje popcorn lijkt me wel wat voor jou :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 15:21 

Hardtraxx Elite

El Mare schreef:
Een zakje popcorn lijkt me wel wat voor jou :corn:

Nah, alleen zoete popcorn vind ik wel lekker, maar ik ben er niet zo'n fan van :P

Ik word alleen een beetje moe op dat gehaat van alles wat ik post, is het niet over voetbal dan is het wel weer over mijn mening op een track. Van mij mogen jullie doorgaan alleen ik vraag mij af wat de meerwaarde voor jullie er aan is. Zijn jullie nou echt zo kinderachtig om steeds zo te reageren, of zeg ik echt zo'n domme dingen? Het lijkt mij eerder dat eerste. Als je ermee doorgaat top, maar ga wel bij jezelf na dat het totaal geen zin heeft ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 16:25 

Hardtraxx Veteran

Ik heb het vooral over het Italiaanse voetbal, voor de rest reageer ik nooit op jouw posts eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 17:54 

Hardtraxx Elite

Lazio - Roma en Hellas - Juventus wat een aids gvd kutzooi. Enige pluspunt is dat Roma niet heeft gewoon jezus zeg.

Zeker die Pogba en Bonucci die de laatste wedstrijden alleen maar nonchalant zijn en fouten maken. En dan naait Conte Marchisio ook nog eens. Verpats Pogba maar aan PSG in de zomer voor Verratti + geldbedrag en laat Marchisio maar weer basis spelen. Zonde om een kind van de club zo te benadelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 18:13 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Als het over Real, Barca, City, United, Arsenal, Liverpool, Chelsea en ga zo maar door gaat dan vindt niemand het erg en nu gaat het over een grote Italiaanse derby en nu is het nobody cares? Houd gewoon je mond dicht als het je niets boeit. Sowieso vormen jullie meningen en maken jullie conclusies over dingen waar jullie nooit naar kijken. Als je er niets over weet, geef er dan ook geen mening over. :)

Ga ff je tampon vervange
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 15:06 

Hardtraxx Veteran

Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic