Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 140  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 20:49 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Man. City - Liverpool.

Wat een geweldig hoog tempo heeft deze wedstrijd. Beter pakt Liverpool hier de 3 punten :)
Enige minpunt is dat er matig wordt verdedigt maar daardoor komen wel meer doelpunten.

Alles beter dan Italiaans voetbal, je ziet het meteen weer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 21:22 

Hardtraxx Elite

Tweede helft was beduidend minder. Jammer dat Liverpool hier 0 punten heeft gepakt. Het is toch mijn favoriete club na Juve.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 00:25 

Hardtraxx Veteran

Domenico Berardi (19) is de 1e speler OOIT die 4x scoort in een Serie A-wedstrijd tegen AC Milan! Door zijn 4 goals was Sassuolo met 4-3 te sterk! DE WEDSTRIJD VAN ZIJN LEVEN!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 00:53 

Hardtraxx Elite

En de eerste 19-jarige speler die 4x scoort in een match en 2 hattricks maakt in een seizoen. Aankomende zomer speelt hij voor Juventus.

Domenico (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 02:13 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Werk jij voor voetbalzone?

Whaha nee, ik heb dit gewoon gekopieerd van voetbalzone :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 23:42 

Hardtraxx Veteran

Dit wordt goedgekeurd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 23:48 

Hardtraxx Veteran

Ja, is geen buitenspel he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 01:18 

Hardtraxx Elite

Maar de pass is toch voor hem bedoeld en moet die grens meteen al vlaggen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 01:57 

Bierkoning

Is het niet de regel dat de speler die de bal gaat ontvangen ook daadwerkelijk mee moet doen aan het spel, dat doet ie nu eigenlijk niet omdat de bal niet bij hem komt en hij hindert ook niemand. Die verdediger moet (net zoals alle andere) gewoon niet zo achterlijk met z'n armpje zwaaien en gewoon die bal weg rossen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 08:22 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Is het niet de regel dat de speler die de bal gaat ontvangen ook daadwerkelijk mee moet doen aan het spel, dat doet ie nu eigenlijk niet omdat de bal niet bij hem komt en hij hindert ook niemand. Die verdediger moet (net zoals alle andere) gewoon niet zo achterlijk met z'n armpje zwaaien en gewoon die bal weg rossen.

Klopt voor 100%. In de algemene zin gaat het om binnen speelbereik, dat wil zeggen dat de speler die buitenspel staat meedoet aan het spel en de bal binnen 2 meter van hem is. Dat is hier dus niet het geval. Staat de speler buitenspel? Ja. Staat de speler strafbaar buitenspel? Nee. Conclusie: doelpunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 15:34 

Hardtraxx Elite

Del Grosso had die bal gewoon kunnen hebben als hij niet met de scheidsrechter aan het flirten was. Terecht dat het doelpunt is goedgekeurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 17:54 

Bierkoning

Andromeda schreef:
Del Grosso had die bal gewoon kunnen hebben als hij niet met de scheidsrechter aan het flirten was. Terecht dat het doelpunt is goedgekeurd.

Wow jij bent wel een echte kenner als je die speler z'n naam weet en dat nog even benadrukt hier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 18:19 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Andromeda schreef:

Wow jij bent wel een echte kenner als je die speler z'n naam weet en dat nog even benadrukt hier!

Wow, jij doet echt cool om zo te reageren! Ik volg de Serie A gewoon dus ik noem de spelers ook bij de naam. Als het over de Eredivisie gaat zegt toch ook niemand de verdediger? nee dan is het gewoon de naam. Ik volg de Serie A, jullie de Eredivisie, BPL, Primera Division whatever. Beetje zielige comment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 18:48 

Bierkoning

Andromeda schreef:
Pommer schreef:
Andromeda schreef:

Wow, jij doet echt cool om zo te reageren! Ik volg de Serie A gewoon dus ik noem de spelers ook bij de naam. Als het over de Eredivisie gaat zegt toch ook niemand de verdediger? nee dan is het gewoon de naam. Ik volg de Serie A, jullie de Eredivisie, BPL, Primera Division whatever. Beetje zielige comment.

Als het om de eredivisie gaat kent iedereen die speler. Dit is gewoon stoerdoenerij, kijk mij meer van de serie a afweten dan jullie!

Want wat zeg jij nou eigenlijk meer dan dat ik al zei in mijn reactie daarboven? Idd niks, behalve die naam.

Nu jij weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 18:51 

Hardtraxx Elite

Ik bevestig gewoon dat het correct was, net als de rest dat hier doet. Dat mag toch gewoon? Dat ik die speler bij naam noem had ik niet eens over na gedacht. Ik had de wedstrijd gezien en dan weet je over welke speler het gaat. Ik volg de Eredivisie weer minder als jullie dan een naam van een 'onbekende' voetballer noemen die ik niet ken doen jullie dan ook allemaal stoer? Beetje rare redenering Dhr. Pommer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 20:36 

Bierkoning

Prima joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 20:39 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Prima joh

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 23:36 

Hardtraxx Veteran

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2014 00:38 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Wat vinden heren scheidsrechters hier dan van het afgekeurde doelpunt van Tiote bij City - Newcastle afgelopen weekend?

Onzin. Die speler ontwijkt de bal. Hij staat de keeper niet in de weg en hindert geen speler. Dat is de regel hinderlijk buitenspel. De goal had imo nooit afgekeurd mogen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 14:56 

Hardtraxx Elite

Napoli heeft 50/50 van Jorginho gekocht voor 5,5 miljoen euro. Goede aankoop, belangrijke schakel van Hellas met als 7 doelpunten en 4 assists.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 06:26 

Bierkoning

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 12:55 

Hardtraxx Veteran

Wat het Italiaans voetbal betreft moet ik je hier wel volledig gelijk in geven ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 00:15 

Hardtraxx Veteran

Mata voor 40 miljoen wss naar Man Utd, das een beste aankoop en een best bedrag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 00:21 

Hardtraxx Elite

El Mare schreef:
Mata voor 40 miljoen wss naar Man Utd, das een beste aankoop en een best bedrag :P

40 miljoen is aan de hoge kant, maar Mata is wel echt een geweldige speler. Ook precies de man die Manchester United op dit moment nodig heeft. Het team wat er nu staat is futloos en er is een ontzetten groot gebrek aan creativiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 00:28 

Hardtraxx Veteran

Over United, de League Cup uitgetrapt door Sunderland, 2-1 na penalties xd hoe kun je er ook 4 missen...
Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic