Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Andromeda wrote:Man. City - Liverpool.

Wat een geweldig hoog tempo heeft deze wedstrijd. Beter pakt Liverpool hier de 3 punten :)
Enige minpunt is dat er matig wordt verdedigt maar daardoor komen wel meer doelpunten.
Alles beter dan Italiaans voetbal, je ziet het meteen weer ^^
A
Hardtraxx Elite
2912 posts member since 2013
Tweede helft was beduidend minder. Jammer dat Liverpool hier 0 punten heeft gepakt. Het is toch mijn favoriete club na Juve.
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Domenico Berardi (19) is de 1e speler OOIT die 4x scoort in een Serie A-wedstrijd tegen AC Milan! Door zijn 4 goals was Sassuolo met 4-3 te sterk! DE WEDSTRIJD VAN ZIJN LEVEN!

Image
A
Hardtraxx Elite
En de eerste 19-jarige speler die 4x scoort in een match en 2 hattricks maakt in een seizoen. Aankomende zomer speelt hij voor Juventus.

Domenico (L)
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Project 141 wrote:Werk jij voor voetbalzone?
Whaha nee, ik heb dit gewoon gekopieerd van voetbalzone :lol:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 4 days ago
View on YouTube

Dit wordt goedgekeurd :lol:
Hardtraxx Veteran
Ja, is geen buitenspel he.
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Maar de pass is toch voor hem bedoeld en moet die grens meteen al vlaggen toch?
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 17 days ago
Is het niet de regel dat de speler die de bal gaat ontvangen ook daadwerkelijk mee moet doen aan het spel, dat doet ie nu eigenlijk niet omdat de bal niet bij hem komt en hij hindert ook niemand. Die verdediger moet (net zoals alle andere) gewoon niet zo achterlijk met z'n armpje zwaaien en gewoon die bal weg rossen.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Pommer wrote:Is het niet de regel dat de speler die de bal gaat ontvangen ook daadwerkelijk mee moet doen aan het spel, dat doet ie nu eigenlijk niet omdat de bal niet bij hem komt en hij hindert ook niemand. Die verdediger moet (net zoals alle andere) gewoon niet zo achterlijk met z'n armpje zwaaien en gewoon die bal weg rossen.
Klopt voor 100%. In de algemene zin gaat het om binnen speelbereik, dat wil zeggen dat de speler die buitenspel staat meedoet aan het spel en de bal binnen 2 meter van hem is. Dat is hier dus niet het geval. Staat de speler buitenspel? Ja. Staat de speler strafbaar buitenspel? Nee. Conclusie: doelpunt.
A
Hardtraxx Elite
Del Grosso had die bal gewoon kunnen hebben als hij niet met de scheidsrechter aan het flirten was. Terecht dat het doelpunt is goedgekeurd.
Bierkoning
last seen 17 days ago
Andromeda wrote:Del Grosso had die bal gewoon kunnen hebben als hij niet met de scheidsrechter aan het flirten was. Terecht dat het doelpunt is goedgekeurd.
Wow jij bent wel een echte kenner als je die speler z'n naam weet en dat nog even benadrukt hier!
A
Hardtraxx Elite
Pommer wrote:
Andromeda wrote:Del Grosso had die bal gewoon kunnen hebben als hij niet met de scheidsrechter aan het flirten was. Terecht dat het doelpunt is goedgekeurd.
Wow jij bent wel een echte kenner als je die speler z'n naam weet en dat nog even benadrukt hier!
Wow, jij doet echt cool om zo te reageren! Ik volg de Serie A gewoon dus ik noem de spelers ook bij de naam. Als het over de Eredivisie gaat zegt toch ook niemand de verdediger? nee dan is het gewoon de naam. Ik volg de Serie A, jullie de Eredivisie, BPL, Primera Division whatever. Beetje zielige comment.
Bierkoning
last seen 17 days ago
Andromeda wrote:
Pommer wrote:
Wow, jij doet echt cool om zo te reageren! Ik volg de Serie A gewoon dus ik noem de spelers ook bij de naam. Als het over de Eredivisie gaat zegt toch ook niemand de verdediger? nee dan is het gewoon de naam. Ik volg de Serie A, jullie de Eredivisie, BPL, Primera Division whatever. Beetje zielige comment.
Als het om de eredivisie gaat kent iedereen die speler. Dit is gewoon stoerdoenerij, kijk mij meer van de serie a afweten dan jullie!

Want wat zeg jij nou eigenlijk meer dan dat ik al zei in mijn reactie daarboven? Idd niks, behalve die naam.

Nu jij weer.
A
Hardtraxx Elite
Ik bevestig gewoon dat het correct was, net als de rest dat hier doet. Dat mag toch gewoon? Dat ik die speler bij naam noem had ik niet eens over na gedacht. Ik had de wedstrijd gezien en dan weet je over welke speler het gaat. Ik volg de Eredivisie weer minder als jullie dan een naam van een 'onbekende' voetballer noemen die ik niet ken doen jullie dan ook allemaal stoer? Beetje rare redenering Dhr. Pommer.
Bierkoning
last seen 17 days ago
Prima joh
A
Hardtraxx Elite
Pommer wrote:Prima joh
^^
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
-
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Project 141 wrote:Wat vinden heren scheidsrechters hier dan van het afgekeurde doelpunt van Tiote bij City - Newcastle afgelopen weekend?
Onzin. Die speler ontwijkt de bal. Hij staat de keeper niet in de weg en hindert geen speler. Dat is de regel hinderlijk buitenspel. De goal had imo nooit afgekeurd mogen worden.
A
Hardtraxx Elite
Napoli heeft 50/50 van Jorginho gekocht voor 5,5 miljoen euro. Goede aankoop, belangrijke schakel van Hellas met als 7 doelpunten en 4 assists.
Bierkoning
last seen 17 days ago
-
Last edited by Pommer on 19 Jan 2014 22:52, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
Wat het Italiaans voetbal betreft moet ik je hier wel volledig gelijk in geven ^^
Hardtraxx Veteran
Mata voor 40 miljoen wss naar Man Utd, das een beste aankoop en een best bedrag :P
A
Hardtraxx Elite
El Mare wrote:Mata voor 40 miljoen wss naar Man Utd, das een beste aankoop en een best bedrag :P
40 miljoen is aan de hoge kant, maar Mata is wel echt een geweldige speler. Ook precies de man die Manchester United op dit moment nodig heeft. Het team wat er nu staat is futloos en er is een ontzetten groot gebrek aan creativiteit.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Over United, de League Cup uitgetrapt door Sunderland, 2-1 na penalties xd hoe kun je er ook 4 missen...