Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 140  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 00:13 

Andromeda schreef:
Ze moeten echt van die 3-5-1-1 afstappen. Palacio staat daar op een eiland. Verder mag Taider geen basis staan maar moet Kovacic op die positie staan. Als Mazzarri toch graag de 3-5-1-1 wilt hanteren doe het dan zo:
-------------- Palacio --------------
-------------- Icardi ---------------
-------- Cambassio - Guarin --------
----- Nagatomo - Kovacic - Zanetti ----
----- Juan Jesus - Ranocchia - Campagnaro
------------- Handanovic ----------------

Dan lijkt het nog enigzins ergens op.

Ja eens, dat 3 verdedigers systeem vind ik helemaal niks. Zoals jij het neerzet zou ik het ook doen in dat systeem. Ik zou zelf echter voor een 4222 gaan met een verdedigend blok, twee aanvallende middenvelders die naar binnen kunnen gaan zodat de backs erover kunnen gaan en zoals ik al zei gewoon 2 spitsen. Geeft al veel meer mogelijkheden in de couter, de tactiek waarin ik Inter het liefst zie spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 23:03 

Hardtraxx Elite

Arsenal - Chelsea....
Wat een zaadpot zeg. Arsenal kan de bal nog geen 5 keer overspelen, Ramsey verspilt elke bal, Ozil is nergens te vinden, Mertesacker en Vermaelen moeten een cursus verdedigen krijgen. Alleeen Rosicky krijgt voor mij een voldoende bij Arsenal. Ze hebben nog geen serieus schot op het doel gehad.
Bij Chelsea spelen alleen Lampard en Hazard goed. Dat schot van Lampard onderkant lat was echt verwoestend jammer dat die er niet inging. Verdedigend staat het in ieder geval beter dan bij Arsenal, maar toch vind ik die Cahill en Azilpicueta erg matig. Ivanovic en Terry kunnen daarentegen wel goed verdedigen. Ik verwacht een 0-0 of een kleine zege voor Chelsea.

Nu weet ik weer waarom ik naar de Serie A kijk. Daar verdedigen ze veel beter, maar spelen ze bij vlagen ook aanvallender en veel creatiever. De enige clubs die mij kunnen bekoren in de PL dit jaar zijn Manchester City, Liverpool en soms Arsenal/Everton. Voor de rest bakken de grote ploegen er niets van. Bàh. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 23:10 

Hardtraxx Veteran

Serie A is over t algemeen fucking droevig gast. Ben het wel met je eens dat Arsenal - Chelsea niet om aan te zien is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 23:11 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Serie A is over t algemeen fucking droevig gast. Ben het wel met je eens dat Arsenal - Chelsea niet om aan te zien is.

Wout en zijn Serie A fetish...ga er alsjeblieft niet op in
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 23:14 

Hardtraxx Veteran

En dan zeggen dat er dramatisch wordt verdedigd in Engeland terwijl hij nog geen 24 uur geleden de uitslagen in Italië liet zien waar teams 4 keer in een wedstrijd een goal om de oren krijgen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 23:15 

Hardtraxx Veteran

Nee want daar is natuurlijk het aanvallende en creatieve spel debet aan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 23:21 

Hardtraxx Veteran

Hahahaha precies
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 23:22 

Daveytl schreef:

Wat zit jij nou weer te zeveren, gast. Ga lekker volleybal kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 23:29 

Hardtraxx Veteran

Wat is dan de reden dat er maar 1 Italiaanse club door is in de Champions League, en ook nog met veel geluk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 23:43 

Het is in ieder geval niet droevig. Het niveau is gedaald ja maar nog steeds behoorlijk. Over de uitschakeling van Juve en Napoli. Tja het is puur toeval dat Juve die eerste twee niet wint. En Napoli zat toevallig in de moeilijkste poule en wordt door domme spelregels uitgeschakeld.

Btw Milan is niet met geluk, maar zeer verdiend door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 23:52 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:

Hoe kun je dit menen? Echt, hoe kun je dit met je volle verstand zeggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 00:00 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Nerazzurro93 schreef:

Hoe kun je dit menen? Echt, hoe kun je dit met je volle verstand zeggen?

Milan heeft gewoon op een slimme maar extreem lelijke manier de 2e plaats gehaald. Wilt niet meteen zeggen dat Milan het niet.verdiende. Verder is Milan :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 00:13 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Het is in ieder geval niet droevig. Het niveau is gedaald ja maar nog steeds behoorlijk. Over de uitschakeling van Juve en Napoli. Tja het is puur toeval dat Juve die eerste twee niet wint. En Napoli zat toevallig in de moeilijkste poule en wordt door domme spelregels uitgeschakeld.

Echt jouw voetbalverstand zit echt op een IQ van 0 volgens mij :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 00:14 

Hardtraxx Veteran

Tuurlijk verdiende Milan het niet, Ajax was beide wedstrijden tegen Milan beter. Ene keer was het een arbitrale dwaling waardoor Ajax niet 3 punten pakte, andere keer was t gewoon pech.

Tevens heeft Ajax de 2 wedstrijden die ze hebben gewonnen dik verdiend gewonnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 00:23 

Hardtraxx Elite

Ookal speel je het mooiste veldspel, dat zegt helemaal niets. Het gaat om resultaat. Verder ben ik het wel met je eens dat Ajax doormoest ipv Milan. Juventus heeft het gewoon zelf verneukt (kopenhagen uit & gala thuis) en Napoli is pure pech.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 00:26 

El Mare schreef:
Nerazzurro93 schreef:

Echt jouw voetbalverstand zit echt op een IQ van 0 volgens mij :')

Beter dan het totale IQ op 0.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 00:44 

Hardtraxx Veteran

Klopt, dat wou ik eigenlijk nog net niet zeggen :$ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 02:21 

Haha, dit zijn geintjes dat weet je toch wel he. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 15:56 

Hardtraxx Veteran

Hull City - Manchester United aan het kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 15:57 

Hardtraxx Elite

stefan_helmond schreef:

Kan je beter mee stoppen, 2-2 is niet veel soeps voor Man. U.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 15:59 

Hardtraxx Veteran

De enige Engelse club waar ik voor juich speelt in de Championship. Maar dit lijkt me een leuke wedstrijd omdat Manchester gaat drukken, en dan hopen dat ik dalijk nog een goal zie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 16:06 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
stefan_helmond schreef:

Kan je beter mee stoppen, 2-2 is niet veel soeps voor Man. U.

Niet iedereen kijkt vanuit het oogpunt om een topploeg (makkelijk) te zien winnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 19:53 

Hardtraxx Veteran

Zo, wat komt City hier weg zeg...echt 2 meter niet buitenspel en toch vlaggen. Jammer, want ik gun Liverpool het zeker wel.

Edit: nu wel 0-1 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 20:11 

Hardtraxx Elite

Man. City - Liverpool.

Wat een geweldig hoog tempo heeft deze wedstrijd. Beter pakt Liverpool hier de 3 punten :)
Enige minpunt is dat er matig wordt verdedigt maar daardoor komen wel meer doelpunten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 20:23 

Hardtraxxer

Geweldige wedstrijd! Kansen voor beide teams, hoog tempo & soms oogstrelend voetbal :thumbup: Ik verwacht nog wel wat goals in de tweede helft :)

edit: Die Skrtel die elke corner aan Kompany hangt :P en dat toch binnen koppen
Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic