Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 140  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 13:13 

Lewandowski zie ik naar Barca gaan, maar Gundogan zou zeker een geweldige versterking zijn, wat een voetballer is dat, behoord toch wel tot de beste middenvelders en is nog jong dus die groeit alleen nog maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 13:14 

Hardtraxx Veteran

Alleen heeft Heynckes laten weten dat Lewandowski naar Bayern gaat ook volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 13:25 

Hardtraxx Veteran

Want Barca heeft ook echt middenvelders (Gündogan verhaal) nodig... -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 13:48 

Hardtraxx Veteran

Zeker, Xavi is op zijn retour, die kan het allemaal niet meer belopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 14:07 

Idd, en Iniesta word ook ouder, en Gundogan is de enige middenvelder in mijn ogen die Xavi perfect kan vervangen, ik denk zelfs dat ze daar in de toekomst meer aan gaan hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 14:14 

Hardtraxx Veteran

Mwah Iniesta kan nog wel een paar seizoenen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 23:59 

Hardtraxx Veteran

Monaco legt een bod van 60 miljoen bij AC Milan neer voor Boateng en El Shaarawy...

*zucht*
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 15:10 

Hardtraxx Veteran

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=190225

Citaat:
Messi officieel beschuldigd: rechtszaak in september

Lionel Messi en zijn vader Jorge Messi wordt in Spanje officieel verdacht van belastingfraude. Ruim een week geleden kwam naar buiten dat de fiscale opsporingsdienst een bevel tegen het tweetal uit zou hebben staan. Het kamp-Messi reageerde geschrokken en zei direct dat er nooit sprake is geweest van belastingontduiking. Toch wordt de viervoudig Wereldvoetballer van het Jaar nu voor de rechter gedaagd.

Messi zou in totaal zo’n vier miljoen euro aan belastinggelden hebben ontdoken. In het ergste geval krijgt de 25-jarige aanvaller een gevangenisstraf van zes jaar. El Mundo Deportivo schrijft donderdag dat El Pulga op 17 september in de rechtbank wordt verwacht om tekst en uitleg te geven. Tot die tijd zal het dus nog zeer onrustig blijven rond de sterspeler van Barcelona.

Op zijn officiële Facebook-pagina ging vorige week nog een statement uit waarin Messi zich verdedigde tegen de berichten die in het nieuws waren gekomen. “We zijn zeer verrast door het nieuws. We hebben nooit een dergelijke overtreding begaan. We zijn altijd onze belastingplicht nagekomen, zoals voorgedragen door onze consultant. Hij zal zo snel mogelijk duidelijkheid scheppen.” Johan Cruijff nam het eerder deze week voor Messi op en claimde dat de aanvaller sowieso onschuldig is.

“Net als ik snapt ook hij er helemaal niets van”, zei de Nederlander. “Het is net zoiets als een elektricien halen om een peertje te verwisselen in een lamp”, schetst Cruijff. “Wij betalen een fortuin aan anderen om onze belastingzaken te regelen. Uiteindelijk is Messi natuurlijk verantwoordelijk, maar dat is hier niet de situatie. Als er al iets niet klopt, is Messi niet degene naar wie gewezen moet worden, maar de mensen die hij betaalt om die zaken in orde te maken.”

Theoretisch gezien kan hij in de gevangenis komen he :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 22:32 

Hardtraxx Veteran

Isco van Malaga naar Real Madrid...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 22:59 

Hardtraxx Newbie

Geweldige foebelert, hoop dat ie niet ondersneeuwt in Madrid. Stel Real haalt Bale ook nog, dat wordt een super gekke selectie dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 01:52 

Brazillie 3 - 0 Spanje
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 13:41 

Hardtraxx Veteran

Fucking baas xd als college player op het veld staan met onder andere Messi en Henry, en dan ook nog ff het moment van de wedstrijd maken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 20:49 

Hardtraxx Crew

Echt een knappe goal, en idd baas om dat voor al die sterren te doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2013 21:06 

Hardtraxx Veteran

Weer Belgisch talent op komst ^^

http://www.voetbalnieuws.be/dump/detail ... nited.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2013 14:30 

Hardtraxx Veteran

Wist je dat...Kosovo sinds dit jaar een betaald voetbalcompetitie heeft? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 21:24 

Hardtraxx Veteran

Betis voor tegen Real in eigen huis ^^ Vind ik leuk :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 21:53 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Betis voor tegen Real in eigen huis ^^ Vind ik leuk :cool:

Echt niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 22:51 

Hardtraxx Veteran

Jawel, op het moment dat ik op bevestig klikte stond Real achter ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 22:52 

Hardtraxx Veteran

En hebben alsnog gewonnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 23:15 

Hardtraxx Elite

Osvaldo naar southampton voor 17.000.000 >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 16:49 

Hardtraxx Veteran

vanavond Real Madrid thuis tegen Al Sadd de voormalige werkgever van Raul Gonzalez Blanco dus dit is de officiele afscheidswedstrijd voor Raul, hij zal voor beide partijen spelen.. jammer dat sport 1 het niet uitzend en bijvoorbeeld barca vs santos wel....
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 22:18 

Hardtraxx Veteran

Wildstylerz schreef:
vanavond Real Madrid thuis tegen Al Sadd de voormalige werkgever van Raul Gonzalez Blanco dus dit is de officiele afscheidswedstrijd voor Raul, hij zal voor beide partijen spelen.. jammer dat sport 1 het niet uitzend en bijvoorbeeld barca vs santos wel....

Raul :held:

Jammer dat ze het niet uitzenden, Raul is toch altijd mijn buitenlandse favo geweest. Als ik nu een Real shirt zou halen zou ik zijn naam erop zetten. Godverdomme wat is dat toch een held. Zoveel betekent voor Real Madrid, verguist door Mourinho euwig zonde. Die man had net als Guti zijn hele leven daar moeten spelen.

Zonde, toch nog even een buiging(al gaat dat moeilijk) voor hem. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 11:40 

Hardtraxx Veteran

hulde wat een match en veel emoties hij tekende zelfs zelf voor de 1-0! casillias gaf zelfs de aanvoerders band aan hem!
En al die prijzen hij daar heeft gewonnen ^^ !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 11:41 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Wildstylerz schreef:

Raul :held:

Jammer dat ze het niet uitzenden, Raul is toch altijd mijn buitenlandse favo geweest. Als ik nu een Real shirt zou halen zou ik zijn naam erop zetten. Godverdomme wat is dat toch een held. Zoveel betekent voor Real Madrid, verguist door Mourinho euwig zonde. Die man had net als Guti zijn hele leven daar moeten spelen.

Zonde, toch nog even een buiging(al gaat dat moeilijk) voor hem. :worship:

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 12:11 

Hardtraxx Crew

Citaat:
Real Madrid en Tottenham Hotspur zouden donderdag een akkoord hebben bereikt over de transfer van Gareth Bale.

De Premier League-club heeft een bod van 99 miljoen euro op de 24-jarige Welshman geaccepteerd, zo bericht de krant Marca vrijdag.
Bale zou daarmee de duurste voetballer aller tijden worden. Het huidige record is nog in handen van Cristiano Ronaldo, voor wie Real Madrid in 2009 liefst 94 miljoen euro overmaakte naar Manchester United.
Als gevolg van een voetblessure miste Bale, die afgelopen seizoen werd uitgeroepen tot speler van het jaar in de Premier League, de eerste officiële duels van Tottenham Hotspur in deze jaargang.
De Engelse club heeft met de komst van onder anderen Roberto Soldado, Nacer Chadli en Paulinho al ingespeeld op het vertrek van de Welshman.
Bovendien wil Tottenham zich ook nog versterken met Erik Lamela en Willian.
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic