Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 140  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 14:48 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
al die nare vervelende niet tegen hun verlies kunnende voetballers.

Hier heb je tevens een perfecte beschrijving gemaakt van voetballers van Barcelona.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 14:59 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Real Madrid en Chelsea zullen altijd smerige kut clubs blijven

Chelsea wel, Real gaat met Ancelotti denk ik wel weer een club worden die ik weer kan waarderen, zoals voor de Mourinho tijdperk, tenminste qua gedrag, met Ancelotti haal je natuurlijk ook weer ultradefensief voetbal naar Real, maar dat is gewoon een kwestie van dat het niet mijn smaak van het soort voetbal is. Sinds Mourinho daar zit is deze club bij mij in aanzien tot een dieptepunt gezakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 15:00 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
El Mare schreef:
al die nare vervelende niet tegen hun verlies kunnende voetballers.

Hier heb je tevens een perfecte beschrijving gemaakt van voetballers van Barcelona.

Dat is het enige smetje op Barcelona, dat hebben ze niet nodig. Gelukkig is het in Engeland niet zo erg en wordt er gewoon gebikkeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 15:11 

Hardtraxx Veteran

En Davey, ik heb het hier niet over Barça maar over Real. Beetje zwak om meteen dan Barça erbij te halen.
En zoals Flevoboys zegt is het idd wel waar dat er bij Barça ook een aantal teringlijertjes voetballen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 15:31 

Kraak... Piep...

Allemaal leuk enzo maar in de herhaling zie je gewoon dat Gabi keihard aan het acteren is :P
De voet van Ronaldo raakt zn neus niet eens, hooguit schampt hij het tipje.
Ten eerste omdat zijn voet een beweging maakt en niet stopt of afwijkt omdat hij iets raakt. Ten tweede omdat Gabi zijn hoofd niet naar links gaat, wat het wel zou moeten doen als het geraakt werd, en hij reageerde nogal laat.
Gabi zou hier eerder, in eerste instantie, geel moeten krijgen en daarna rood voor de schwalbe.

Hoewel dit eigenlijk ook gevaarlijk spel is, maar dan zou ronaldo geel moeten krijgen.
Maar voor de rest ben ik het eens, het is niet dat Ronaldo het perongeluk deed ofzo, dat zie je wel aan de beweging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 15:53 

Hardtraxx Veteran

Haha dat was gewoon een bewuste trap richting het hoofd van Gabi, doet er niets aan af dat of Gabi acteert of niet. Het is een bewuste trap richting zijn hoofd, dus rood. Maar goed, ik kan de frustratie van Ronaldo wel begrijpen, daarmee praat ik zo'n actie niet goed. Die man is op en top sportman, doet alles om te winnen, bijna altijd met geweldig voetbal en je grijpt dit seizoen (behalve de Supercup) naast allen belangrijke prijzen. Een beetje zoals van Bommel tijdens zijn laatste wedstrijd. Maar bij van Bommel kan ik zulke acties niet waarderen, bij Ronaldo inmiddels wel, omdat hij ook gewoon laat zien hoe goed hij is. Dit gaat natuurlijk ook al over de vrije trap op de paal :P
Ook de pure frustratie bij zijn vrije trap op de paal, nadat ze al 2 keer de paal hebben geraakt vond ik mooi. Inmiddels kan ik die emoties wel snappen.

Die Diego Costa ook he :lol: :lol: Dat is nou echt een irritant en uiterst vervelend mannetje xd :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 15:57 

Kraak... Piep...

El Mare schreef:
Haha dat was gewoon een bewuste trap richting het hoofd van Gabi, doet er niets aan af dat of Gabi acteert of niet. Het is een bewuste trap richting zijn hoofd, dus rood. Maar goed, ik kan de frustratie van Ronaldo wel begrijpen, daarmee praat ik zo'n actie niet goed. Die man is op en top sportman, doet alles om te winnen, bijna altijd met geweldig voetbal en je grijpt dit seizoen (behalve de Supercup) naast allen belangrijke prijzen. Een beetje zoals van Bommel tijdens zijn laatste wedstrijd. Maar bij van Bommel kan ik zulke acties niet waarderen, bij Ronaldo inmiddels wel, omdat hij ook gewoon laat zien hoe goed hij is. Dit gaat natuurlijk ook al over de vrije trap op de paal :P
Ook de pure frustratie bij zijn vrije trap op de paal, nadat ze al 2 keer de paal hebben geraakt vond ik mooi. Inmiddels kan ik die emoties wel snappen.

Die Diego Costa ook he :lol: :lol: Dat is nou echt een irritant en uiterst vervelend mannetje xd :x

Ik weet wel dat het een bewuste trap was. Het is gewoon een rare situatie waar ze eigenlijk beide rood verdienen.

Broken Balance schreef:
Maar voor de rest ben ik het eens, het is niet dat Ronaldo het perongeluk deed ofzo, dat zie je wel aan de beweging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 16:03 

Hardtraxx Veteran

Ohja dat zei je, ff overheen gelezen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 20:16 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Mourinho en Real Madrid gaan na drie jaar uit elkaar

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=188201
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 21:04 

Hardtraxx Veteran

Mooi, helaas halen ze weer een trainer voor de korte termijn visie, maar gelukkig 1 die wel fatsoen heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 10:23 

Hardtraxxer

HardstyleForEvah schreef:
Citaat:
Mourinho en Real Madrid gaan na drie jaar uit elkaar

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=188201

Zal mij benieuwen wie ze nu op willen halen...Heb gehoord dat Ancelotti in verband wordt gebracht maar vind hem nou echt geen trainer voor Real Madrid!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 16:25 

Hardtraxx Veteran

Promovendus Monaco geeft ff €70 miljoen uit voor João Moutinho en James Rodriguez van FC Porto... *zucht*
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 16:52 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Promovendus Monaco geeft ff €70 miljoen uit voor João Moutinho en James Rodriguez van FC Porto... *zucht*

Waren ook bezig om Falcao te halen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 17:17 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Steffnov schreef:

Waren ook bezig om Falcao te halen toch?

Falcao en Tevez ja. Liefst beide. *zucht*
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 20:07 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:

Porto, wat een helden 70 miljoen vangen voor net niet spelers. Goed voor niveau Porto, maar geen absolute top...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2013 23:34 

Bierkoning

Lenny schreef:
Steffnov schreef:

Porto, wat een helden 70 miljoen vangen voor net niet spelers. Goed voor niveau Porto, maar geen absolute top...

Eens, al kan Rodriguez nog wel groeien. Mouthino heeft z'n beste tijd gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 18:38 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Lenny schreef:
Steffnov schreef:

Eens, al kan Rodriguez nog wel groeien. Mouthino heeft z'n beste tijd gehad.

Nouuu.. Joao Moutinho vond ik altijd wel een leuke voetballer nu nog steeds :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 19:00 

Moutinho beste tijd gehad? die tikt alle Nederlandse middenvelders scheel.

Neymar naar Barca, kwestie van tijd wanneer hij beste voetballer word en Messi vervangt, wat een juweel in de voetbal wereld :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 19:11 

Hardtraxx Veteran

Neymar gaat het in Europa niet redden vrees ik. Niet omdat hij de kwaliteiten niet heeft, maar kijk met welke absurd hoge verwachtingen hij hierheen komt. Daarnaast staat hij in Brazilië al bekend als iemand die de nachtclubs wel kent, dat gaat in Europa echt niet minder worden. Vrees voor een nieuwe Robinho of, nog erger, Adriano.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 19:16 

Ik heb wel de volste vertrouwen in Neymar, maar we zullen zien.
Vind die hoge verwachtingen niet zo'n rede hoor imo, dat is bijna elke speler die naar een andere club verkast, maar als hij het uitgaansleven niet laat overdrijven etc zie ik geen problemen :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 19:19 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Vind die hoge verwachtingen niet zo'n rede hoor imo, dat is bijna elke speler die naar een andere club verkast

Noem mij 1 speler die met zúlke torenhoge verwachtingen van buiten Europa hier naartoe komt dan? Zelfs binnen Europa is het zeldzaam (laatste keer C. Ronaldo denk ik), en is het niet voor spelers die praktisch niets nog bereikt hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 19:21 

Tja, dan nog

Robinho en Adriano waren op de leeftijd die Neymar heeft lang niet zo ver.

Maar nogmaals we zullen zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2013 19:49 

Hardtraxx Veteran

Pato kwam ook naar Milan als een enorm talent, nadat hij tegen Barça in 2006 de finale voor het WK voor clubs had gewonnen met Internacional, dat is ook 1 grote flop geworden. Bij die Brazilianen heb ik altijd het gevoel binnen eigen land zijn het geslepen juwelen, maar komen ze hier naar Europa worden ze niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 12:26 

Gaan jullie Neymar afschrijven na 5 wedstrijden? Heeft tijd nodig.
iig is nu officieel naar Barca, als ze nu nog een Thiago Silva/Hummels/Vertonghen/Koscielny/Kompany halen, of 2 daarvan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2013 13:05 

Hardtraxx Veteran

Als versterkingen zou ik liever Thiago Silva, Lewandowski en Gundogan zien komen. Dat zouden pas geile transfers zijn :drool: :innocent:
Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic