Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 140  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 12:57 

Hardtraxx Veteran

Zag net een foto op FB idd dat ie de band kreeg van Casillas, ook super gebaar van Casillas. Hopelijk gaat Raul een functie bekleden bij Real Madrid. Na die foto's ben ik er toch overtuigd van. Als ik naar Madrid ga wordt er een shirtje 'Raul' '7' gehaald. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 14:44 

Hardtraxx Veteran

Ik het madrid team van 2003 nog wel een een wedstrijdje zien spelen :loving: Casillas, raul, guti, roberto carlos, zidane, figo, beckham, salgado, ronaldo :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 16:55 

Hardtraxx Crew

nielstil schreef:
Ik het madrid team van 2003 nog wel een een wedstrijdje zien spelen :loving: Casillas, raul, guti, roberto carlos, zidane, figo, beckham, salgado, ronaldo :worship:

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 20:21 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 22:45 

Hardtraxx Veteran

Wildstylerz schreef:

Hij kan het nog steeds, monsterlijk goal. Kunnen veel mensen van leren :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 10:58 

Hardtraxx Veteran

miss benzema weg doen en raul n nieuw contract geven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 14:24 

Hardtraxx Elite

Wanneer word het nou officieel van Bale... duurt me allemaal te lang dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 10:31 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:

hmm ze zeggen dat het al rond is maar het naar buiten brengen duurt idd erg lang...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 12:07 

Hardtraxx Veteran

Wildstylerz schreef:
Wesz91 schreef:

hmm ze zeggen dat het al rond is maar het naar buiten brengen duurt idd erg lang...

Deal is rond voor 100 miljoen :/

Ik vind het een erg goeie speler maar voor Bale het dubbele betale dan voor Neymar? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 12:11 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Wildstylerz schreef:
Wesz91 schreef:

Deal is rond voor 100 miljoen :/

Ik vind het een erg goeie speler maar voor Bale het dubbele betale dan voor Neymar? :huh:

Neymar was al te duur...Bale, goede speler maar niet voor 101 miljoen, absoluut niet. Maar goed, de hele transfermarkt is toch al verneukt. Enige nog logische toptransfer die eraan lijkt te komen is Özil voor 45m naar Arsenal.

Kaka weer terug bij Milan trouwens, mooi om te zien, wat heeft Real die jongen misbruikt zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 12:15 

Hardtraxx Veteran

Voor kaka hadden ze bijna 70 miljoen neergelegd en die heeft amper gespeeld :/ Hoop wel dat özil nog bij madrid blijft, geweldige speler
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 12:29 

Hardtraxx Veteran

Özil houden om wat, om hem te banken? Op de vleugels zal hem niet worden en op de 10 krijgt Isco de voorkeur. Veel te zonde om hem op de bank te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 12:36 

Hardtraxx Veteran

ben altijd wel fan van ozil geweest maar hem op de bank zien zitten doet toch pijn... dan kan hij beter een avontuurtje bij arsenal beginnen als vaste waarde
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 12:41 

Hardtraxx Veteran

Moet je nagaan dat Bale bijna nog bij Ajax had gespeeld, toen Jol trainer was bij Ajax. 100m gaat iets te blij. Bedragen zijn niet meer serieus, en wij betalen gewoon mee aan Bale. Aangezien Real dit bedrag leent van de banken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 13:44 

Hardtraxx Veteran

Bale is gewoon nu al een marketingproduct van Madrid... zoveel commotie rond gemaakt dat de truitje van hem wel de deur uit zullen vliege -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 13:46 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Bale is gewoon nu al een marketingproduct van Madrid... zoveel commotie rond gemaakt dat de truitje van hem wel de deur uit zullen vliege -.-

Zeker ze zullen de transfersom wel terugverdienen, maar alsnog is het een absurd bedrag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 19:05 

Hardtraxx Elite

nielstil schreef:

Shirtje net besteld :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 20:20 

Hardtraxxer

Ik hoop dat Ozil tekent bij Arsenal, zou een geweldige versterking zijn.
Ba komt waarschijnlijk ook naar Arsenal, zoveel hebben ze daar dus ook weer niet te klagen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 23:37 

Hardtraxx Veteran

özil naar arsenal voor 47 miljoen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 23:47 

Hardtraxx Elite

Toch wel helaas.. :( Wat is is die laatste transferdag toch altijd zenuwslopend pff..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 00:23 

Hardtraxx Veteran

Gelukkig bedoel je, doodzonde om zo'n speler niet elke week te mogen bewonderen. Hier heeft Arsenal een grote zet mee gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 00:44 

Hardtraxx Elite

Daar heb je ook wel gelijk in, hij verdiende meer speeltijd. Zal nu zeker gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 02:47 

Hardtraxx Veteran

Fellaini voor 27.5 naar Manchester united :thumbsup:

Lukaku weer een jaartje verhuurd, aan everton deze keer
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 20:04 

Hardtraxx Veteran

Real Madrid is de fout in gegaan.. ze hadden Özil niet moeten verkopen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 20:11 

Hardtraxx Veteran

Mitzinator schreef:
Real Madrid is de fout in gegaan.. ze hadden Özil niet moeten verkopen..

Gelukkig wel gebeurd, misschien bij een team die al jaren niet meer voor prijzen speelt, maar om hem bij Real op de bank weg te zien rotten verdient Özil niet, geweldenaar op het middenveld. Nu kan die een vaste waarde worden voor Arsenal die met Walcott, Wilshere en Ramsey erbij toch wel voor verfrissend voetbal gaan zorgen gok ik. :)
Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic