Zoiets denk ikFiretrap wrote:Zou wel een stunt zijn zeg, als ze zich melden bij Barça maar ze er achter komen dat ze thuis spelen.nielstil wrote:Madrid naar de halve finale van copa del rey![]()
Benieuwd of malaga vanavond kan stunten in barçelona
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 4 days ago
fixednielstil wrote:Lekkere zinsnap er niks van
Zo Barça heeft Malaga even scheel getikt, volgende week halve finale van de Copa tegen Real 
Sowieso kijken dusEl Mare wrote:Zo Barça heeft Malaga even scheel getikt, volgende week halve finale van de Copa tegen Real
-
J
Belhanda maybe naar Arsenal of Fenerbahce, maar de turkjes komen er niet uit.
Van mij mag ie komen
Van mij mag ie komen
Mooiste club in Engeland Leeds United staat 1-0 voor tegen de Spurs 
Leren voor tentamen met een ontiegelijke kater. Helemaal wit zien ook 
-
J
Liverpool, HAHA :')
Haha, achja, wij Gooners mogen hier eigenlijk niet om lachen.JEFSKIII wrote:Liverpool, HAHA :')
-
J
Daar heb je dan wel gelijk in 
Staat geen maat op, hij is echt de aller aller allerbeste voetballer die er rond loopt. Ronaldo kan niet aan die man tippenWize wrote:Messi ook weer lekker bezig!
Vandaag zware maar spannende wedstrijd voor Bayern: VfB Stuttgart - Bayern Munchen!
Uiteindelijk terecht 0-2 geworden. Mandzukic sowieso man of the match met 1 goal (gelukje, maar desondanks een goal) en een super assist die afgemaakt werd door Müller! Voor de rest ook gewoon weer super teamspel!
Volgende week weer een lastige wedstrijd tegen Mainz!
Uiteindelijk terecht 0-2 geworden. Mandzukic sowieso man of the match met 1 goal (gelukje, maar desondanks een goal) en een super assist die afgemaakt werd door Müller! Voor de rest ook gewoon weer super teamspel!
Dat blijft toch wel een aparte club, met alleen Baskische spelers. Heeft wel wat, jammer dat ze Llorente hebben verkocht.
Die situatie was natuurlijk volledig uit de hand gelopen en niet meer oplosbaar hè.
Wel een lullige goal die eersteAsyrian wrote:Vandaag zware maar spannende wedstrijd voor Bayern: VfB Stuttgart - Bayern Munchen!
Ja maar ook een dramatisch slechte terugspeelbalnielstil wrote:Wel een lullige goal die eersteAsyrian wrote:Vandaag zware maar spannende wedstrijd voor Bayern: VfB Stuttgart - Bayern Munchen!
Bayern München gaat gewoon kampioen worden en dat moeten ze ook met deze selectie. Ik hoop dat ze dit jaar wel de Champions League winnen, want ik heb veel respect voor het gezonde beleid van hun.
Dat ze kampioen worden is al een hele grote kans. De CL winnen wordt nog wel lastig met de grote clubs die er nu in zitten. Ben vooral bang als ze tegen Juve moeten.Wize wrote:Bayern München gaat gewoon kampioen worden en dat moeten ze ook met deze selectie. Ik hoop dat ze dit jaar wel de Champions League winnen, want ik heb veel respect voor het gezonde beleid van hun.
De wedstrijden tegen Arsenal moeten nog wel te doen zijn.
Volgend seizoen wordt wel super met Pep!
Burnley opnieuw in de blessuretijd verloren, is al vaak voorgekomen dat ze vlak voor tijd een goal tegen kregen. Halfuur ook nog een man minder, terwijl het sowieso geen rode kaart was voor Marney. Staan nu 5 punten achter een play-offs plek, en nog een wedstrijd meer gespeeld. Hopen dat ze toch nog de play-offs halen. Come on Clarets!
-
J
Balotelli - El Sharaawy, wat een leipe aanval
Balotelli dus naar AC Milan
Vanavond was de halve finale van de Coppa Italia, Lazio - Juve
Wat een nare rot club is dat Lazio toch, vooral dat publiek
Alleen maar zeuren en overtredingen.
Uiteindelijk 2-1 geworden jammer genoeg. Eerste maakte Lazio 1-0 net na de rust, 91ste minuut maakte Juve gelijk en direct daarna weer 2-1 voor Lazio.
Wat een nare rot club is dat Lazio toch, vooral dat publiek
Uiteindelijk 2-1 geworden jammer genoeg. Eerste maakte Lazio 1-0 net na de rust, 91ste minuut maakte Juve gelijk en direct daarna weer 2-1 voor Lazio.
-
B
Bij VI hadden ze het over een (aanstaande) driehoekswissel, Balotelli naar Milan, El Sharaawy naar Napoli, Cavani weer naar City.. Vraag me alleen af of El Sharaawy dat zelf ziet zittenJEFSKIII wrote:Balotelli - El Sharaawy, wat een leipe aanval![]()