Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 36 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
J
El Sharaawy naar Napoli? Hahahaha dat zal niet gebeuren...
En mocht ie dat wel doen, dan weet ik het ook niet meer.

El Sharaawy naar Arsenal zou gruwelijk zijn :love:
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Vanavond Arsenal - Liverpool :cool: Hattrickje voor Sturridge :innocent:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Real - Barça is dé wedstrijd :cool:
Hardtraxx Veteran
PSV en Feyenoord zijn kutclubs ^^
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
Ik vind Barca echt geen zak aan om naar te kijken. Die hele manier van spelen, aan de bal tot zowat de achterlijn, vind ik zo irritant en lelijk om naar te kijken. Speel gewoon lekker ruim. Spelers helemaal uitspelen en 4 man voorbij pingelen, oke, maar om dan tot aan de achterlijk door te blijven voetballen :/

Ik hoop niet dat Guardiola dit spel mee gaat nemen naar Bayern..
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
Ik zal echt nooit snappen waarom Wenger zo druk bezig is met Villa etc etc als daar achterin 4 man ongelooflijk staan te prutsen...
J
El Mare wrote:PSV en Feyenoord zijn kutclubs ^^

True that
Hardtraxx Veteran
1-1 terechte uitslag imo als je de kansenverhouding ziet, alleen hier komt weer het makke van Barça, ze tikken bij een 0-1 stand te veel, arrogantie ten top en dan krijg je het gezegd dat je de deksel op je neus krijgt.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 16 days ago
El Mare wrote:1-1 terechte uitslag imo als je de kansenverhouding ziet, alleen hier komt weer het makke van Barça, ze tikken bij een 0-1 stand te veel, arrogantie ten top en dan krijg je het gezegd dat je de deksel op je neus krijgt.
Je kan ook gewoon zeggen dat Real goed speelde :P

Maar was een leuke wedstrijd, die Varane heb ik wel eens dramatisch zien spelen maar was vandaag toch de beste man op het veld, groot talent wel.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 4 days ago
Leuk wedstrijdje, niet meer niet minder.
Hardtraxx Veteran
Pommer wrote:
El Mare wrote:1-1 terechte uitslag imo als je de kansenverhouding ziet, alleen hier komt weer het makke van Barça, ze tikken bij een 0-1 stand te veel, arrogantie ten top en dan krijg je het gezegd dat je de deksel op je neus krijgt.
Je kan ook gewoon zeggen dat Real goed speelde :P

Maar was een leuke wedstrijd, die Varane heb ik wel eens dramatisch zien spelen maar was vandaag toch de beste man op het veld, groot talent wel.
Eerste helft vond ik ze idd goed spelen, 2 helft iets minder. Ik vond het sowieso wel een lekkere wedstrijd :)
Varane was echt de motm, wat speelde die man goed :worship:
J
Frankrijk en Brazilie heeft ook de grootste talenten rond sjokken.

Varane is er een van
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Gaat nog een leuke transferdag worden denk ik.
Hardtraxx Addict
last seen May 2013
Meh, ik citeer een vriend van me:
Transfer deadline day is net als Sinterklaas na je 10e. Je weet dat er niks komt, hoopt stiekem toch en eindigt huilend in foetushouding.
Mag toch hopen dat Arsenal nog een LB(of CB zodat Vermaelen naar links kan) binnensleept, 't idee dat Robben over 3 weken moet worden opgevangen door Santos anders, lol...
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
hidde wrote:Meh, ik citeer een vriend van me:
Transfer deadline day is net als Sinterklaas na je 10e. Je weet dat er niks komt, hoopt stiekem toch en eindigt huilend in foetushouding.
Mag toch hopen dat Arsenal nog een LB(of CB zodat Vermaelen naar links kan) binnensleept, 't idee dat Robben over 3 weken moet worden opgevangen door Santos anders, lol...
Nacho van Malaga gaat waarschijnlijk tekenen bij Arsenal, vervanger voor Gibbs

Was Kirchhoff nu maar naar FCB gegaan. In de match tegen Arsenal moeten ze ook al zonder Badstuber en Boateng :( maarja of nu geld betalen of gratis in de zomer. Keuze snel gemaakt lijkt me.
Hardtraxx Veteran
Dat is imo echt een versterking voor Arsenal, was bij Osasuna al een baas.
Anzhi dat fucking 35 miljoen voor Willian van Shaktar uitgeeft :')
J
Hopelijk komt er ook nog na Monreal een goede middenvelder en een spits, gebeuren de gekste dingen in het uur.
Hardtraxx Veteran
Maar meestal zijn dit echt paniekaankopen, kijk een aantal jaar geleden dat Arsenal bijvoorbeeld zo'n Andre Santos van Fenerbahce overnam :lol: :lol: :lol: Wat een flop zeg >.<
J
Haha echt he, Santos :')
Hardtraxx Addict
last seen May 2013
Dat moment dat je je realiseert dat Santos alsnog Robben mag opvangen tegen Bayern, aangezien Monreal al in de CL heeft gespeeld met Malaga dit seizoen. Fuck.
Hardtraxx Veteran
Volgens mij mag hij van af deze ronde weer meedoen?
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 4 days ago
Volgens mij is die regel na de groepsfase idd niet meer van kracht.
J
Monreal mag dus gewoon Robben voetballes geven
Hardtraxx Addict
last seen May 2013
UEFA club football regulations state that, with very few exceptions, players who play in a European Club competition are subsequently cup-tied with respect to all European football for the remainder of the season.[1]
Maar ik hoorde dat er een aanvulling op die regel is waardoor iedere club één speler die cup-tied is toch in kan zetten, dus dat zal dan wel het geval zijn. Pfiew.
Hardtraxx Veteran
1-0 voor Granada door Ronaldo :lol: