Heynckes stopt zijn carrière.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Geen verkeerde club natuurlijk om te werken, maar als ik hem was was ik lekker in Barcelona blijven zitten.
dacht dat guardiola naar engeland wou
Ik kijk niet, maar hij is inderdaad baashidde wrote:FF kwijlen op Jack Wilshere
Man man wat een wedstrijd speelt die gast. En dan maakt 'ie na 80 minuten vol kansen voor Arsenal fantastisch de 1-0. Pure held. 
-
J
Prachtige pot Arsenal - Swansea!
Hoop zo dat Arsenal nog 3 toppers erbij haalt zodat ze volgend seizoen mee kunnen doen om de titel.
M'Vila bijvoorbeeld, nog een goede verdediger en een spits a lá Falcao/Benzema/Villa
Of probeer Sneijder op te pikken, of Kaká
Hoop zo dat Arsenal nog 3 toppers erbij haalt zodat ze volgend seizoen mee kunnen doen om de titel.
M'Vila bijvoorbeeld, nog een goede verdediger en een spits a lá Falcao/Benzema/Villa
Of probeer Sneijder op te pikken, of Kaká
-
J
Inderdaad, Gignac mag ook wel komen
-
J
Of Neymar
Van Persie heeft maar weer eens gescoord 
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Sneijder naar Galataseray. Wat een sukkel.
Godver die Vleminckx... Wordt een jaar topschutter in Nederland, speelt vervolgens anderhalf seizoen verschrikkelijk kak bij Club brugge... Wordt ie uitgehuurd aan een Turkse club en scoort 4x bij zijn debuutwedstrijd 
Bradford City in de finale van de League Cup. 
Heel gaaf 
Zo dadelijk Valencia - Real voor de Copa op sport1.
Zo dadelijk Valencia - Real voor de Copa op sport1.
Ik kijk Arsenal - West Ham, tering wat spelen ze lekker. 
Edit: Hoppa, van 1-1 naar 5-1 in 10 minuutjes na rust.
EDIT:
Damn, ziet er niet best uit, Potts(WHU) ging neer en 10 min. lang behandelt, kreeg ook zuurstof...
Edit: Hoppa, van 1-1 naar 5-1 in 10 minuutjes na rust.
EDIT:
Damn, ziet er niet best uit, Potts(WHU) ging neer en 10 min. lang behandelt, kreeg ook zuurstof...
Hahahahahahidde wrote:http://eredivisielive.nl/video/108725-hazard-krijgt-rood-na-trap-tegen-ballenjongen.html HAHAHAHA![]()
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 4 days ago
Beiden schuldig, maar wel mooi haha.
Dat joch z'n twitter account werd dus getweet door allemaal van die voetbal accounts:
@CHARLIEM0RGAN
The king of all ball boys is back making his final appearance #needed #for #timewasting
Check ik zn foto die die tweette, reacties zijn goud waard.
View on Instagram
@CHARLIEM0RGAN
The king of all ball boys is back making his final appearance #needed #for #timewasting
Check ik zn foto die die tweette, reacties zijn goud waard.
View on Instagram
Madrid naar de halve finale van copa del rey
Benieuwd of malaga vanavond kan stunten in barçelona
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 4 days ago
Zou wel een stunt ijn zeg ja, als ze zich melden bij Barça maar ze er achter komen dat ze thuis spelen.nielstil wrote:Madrid naar de halve finale van copa del rey![]()
Last edited by Firetrap on 24 Jan 2013 18:15, edited 1 time in total.