Dat zou ik dan weer niet zo leuk vinden. Arsenal lijkt mij perfect. Mooi in de schijnwerpers in Engeland, bij een prachtige club.Pommer wrote:Let op, die speelt volgend jaar bij PSG of Man City ofzo.Daveytl wrote:Wat een speler is die Falcao zeg. Aan de ene kant supergaaf dat hij bij Atletico blijft, maar ik zou hem zo ontzettend graag bij bijvoorbeeld Arsenal zien spelen. Niet dat dat realistisch is
Active topics in Off-Topic
Moderators
El Mare wrote:Denk nooit dat Arsenal het bedrag in zijn clausule gaat betalen
Daveytl wrote:Wat een speler is die Falcao zeg. Aan de ene kant supergaaf dat hij bij Atletico blijft, maar ik zou hem zo ontzettend graag bij bijvoorbeeld Arsenal zien spelen. Niet dat dat realistisch is
Oh ja, mijn excuses, wist niet dat je boos zou worden 
-
A
Hou je bek gewoon
Mijn excuses dat ik het in eerste instantie nog niet in grote letters had geschreven.El Mare wrote:Oh ja, mijn excuses, wist niet dat je boos zou worden
Hij faalde wel hard met die penaltydennis wrote:Robin van Persie![]()
Nu Inter - Roma kijken en straks nog Barca - Valencia.
Wat een wereldspits, elke dag nog huilen om het vreemde idee dat hij in oranje net zo goed is als Jeroen Verhoeven in de goal.
-
A
El Mare wrote:Almighty wrote:Hou je bek gewoon
btw
Falcao > Van Persie
En ook nog Axel Witsel voor 40 miljoen. Iemand heeft daar een bak geld gevonden denk ik...El Mare wrote:Hmm Hulk voor 50 miljoen naar Zenith
En wat er van waar is weet ik niet, maar las ergens dat PSG een bod op Ronaldo gedaan zou hebben van 85 miljoen, maar heb geen bronvermelding, dus geloof er niet te veel van 
-
A
Schalke is echt een kutclub
Maar wel dom van Reid dat hij er zo in komt. Jammer dat Cazorla dit doet, heeft een speler van zijn klasse niet nodig.
-
C
van persiiiiieeee! 
Haha
Duidelijk een schwalbe van een verdediger.
Duidelijk een schwalbe van een verdediger.
Falcao in de zomer waarschijnlijk naar Real Madrid voor 60 miljoen
Was ook te mooi om waar te zijn dat hij naar Arsenal zou gaan.
Was ook te mooi om waar te zijn dat hij naar Arsenal zou gaan.
http://video.sport1.nl/main/clips/30477 ... ico-madrid
Lange samenvatting van bijna een kwartier van de topper.
Wat een goals van Falcao & Adriano
Lange samenvatting van bijna een kwartier van de topper.
Wat een goals van Falcao & Adriano
EensProject 141 wrote:Bedankt voor de linkAlleen dat commentaar vind ik toch wel zoooo verschrikkelijk
Chelsea - Aston Villa 8-0
Anderlecht ook al 0-2 voor op genk
Anderlecht ook al 0-2 voor op genk