5-2Negert wrote:Bayern - Dortmund is leukerAlmighty wrote:Vanavond staat er een mooie derby op het spel, Fenerbache tegen Galatasaray
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
Hazard zet Chelsea al meteen op weg 
La Liga gaat ook weer van start, vanavond de meest in het oog springende wedstrijden: Real - Valencia en Barcelona - Real Sociedad, moet voor beide club een overwinning opleveren lijkt mij. Barcelona - Sociedad ga ik kijken, Real - Valencia niet.
Everton - Man United kijken, hopen dat v Persie er een beetje snel inkomt zo 
Was weer genieten geblazen met Messi en BarcelonaEl Mare wrote:La Liga gaat ook weer van start, vanavond de meest in het oog springende wedstrijden: Real - Valencia en Barcelona - Real Sociedad, moet voor beide club een overwinning opleveren lijkt mij. Barcelona - Sociedad ga ik kijken, Real - Valencia niet.
En vanavond de eerste Clasico van het seizoen om de Supercopa 
VISCA EL BARÇA, dat Real maar op de slachtbank gelegd wordt
Wie is er aan het kijken?
VISCA EL BARÇA, dat Real maar op de slachtbank gelegd wordt
Wie is er aan het kijken?
Last edited by Unknown on 23 Aug 2012 23:19, edited 1 time in total.
-
A
Morgen BVB - Werder, ik zeg 3-0
Robin van Persie meteen gescoord 
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 4 days ago
Serieus? Netjeswootum wrote:Robin van Persie meteen gescoord
Haha en Aad de Mos met z'n droge stem: "Wat een wereldgoal."wootum wrote:Robin van Persie meteen gescoord
http://lockerz.com/s/238253271
Lekkerrrrrr.
Lekkerrrrrr.
Kagawa, wat een gigantisch baasje is dat dan. Van zulke spelers geniet ik, nooit klagen of janken, gewoon voetballen. En hoe. 
Ik had serieus nog nooit van dat gastje gehoord. Wat een baasje idd! Leuk om naar te kijken!
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 4 days ago
Serieus niet? Smaakmakertje bij Dortmund vorig jaar.Parvuz wrote:Ik had serieus nog nooit van dat gastje gehoord. Wat een baasje idd! Leuk om naar te kijken!
Ik heb 3 x niks met Liverpool, maar ze spelen wel goed en frivool voetbal, 1-0 door Skrtel.
Volgde dat Duitse voetbal niet echt.Firetrap wrote:Serieus niet? Smaakmakertje bij Dortmund vorig jaar.Parvuz wrote:Ik had serieus nog nooit van dat gastje gehoord. Wat een baasje idd! Leuk om naar te kijken!
-
KHardtraxx Newbie
- 43 posts member since 2011
- last seen Jun 2013
Wat moet dat heerlijk voelen als Anderlecht-supporter vanavond!
Vanavond return in Bernabeu voor Supercopa.
VISCA EL BARÇA
VISCA EL BARÇA
Waar is Barca in hemelsnaam mee bezig
2-0 achter en rood......
Verder nog wat te melden?El Mare wrote:Vanavond return in Bernabeu voor Supercopa.
VISCA EL BARÇA
+100 , fenomeenEl Mare wrote:Falcao![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een speler is die Falcao zeg. Aan de ene kant supergaaf dat hij bij Atletico blijft, maar ik zou hem zo ontzettend graag bij bijvoorbeeld Arsenal zien spelen. Niet dat dat realistisch is 
Let op, die speelt volgend jaar bij PSG of Man City ofzo.Daveytl wrote:Wat een speler is die Falcao zeg. Aan de ene kant supergaaf dat hij bij Atletico blijft, maar ik zou hem zo ontzettend graag bij bijvoorbeeld Arsenal zien spelen. Niet dat dat realistisch is