Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
Idd jammer van Cazorla, wat een baas is dat. Maar gelukkig wel als 4e de winterstop in, na zo een dra-ma-tische start van het seizoen. :)
J
Cazorla. :worship:
Hopelijk krijgt Arsenal, David Villa binnen.
Paar topaankopen, dat verdiend die ploeg.

En 2 seizoenen geleden was het volgens mij 7-1 tegen Aston Villa.
Hardtraxx Addict
last seen May 2013
Ja dat zou top zijn. :) Henry komt wss ook nog even terug. :worship: 't schijnt dat Wenger Huntelaar ook wilde hebben, maar nu die net heeft bijgetekend bij Schalke tot 2015 zie ik dat niet gebeuren.
J
Huntelaar hoeft niet te komen, David Villa zou geweldig zijn, Henry eventjes al helemaal, wat een legende is dat. :worship:

Een goede middenvelder erbij en een verdediger a la Hummels/Subotic zou ook fantastisch zijn.
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Lekker de hele dag laks Boxing Day kijken :cool: Te beginnen met Manu - Newcastle. Aparte wedstrijd, gebeurt wel erg veel :P Goal afgekeurd en vervolgens toch (terecht) goed gekeurd :P
Hardtraxxer
623 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Zeer vermakelijke wedstrijd tot nu toe! :thumbsup:
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Transferbedrag: 15.000.000,-
Alexandro Pato gaat officieel naar Corinthians (Brazilië.) Hij moet alleen nog een medische keuring ondergaan.

Demba Ba is van Newcastle Unt. naar Chelsea gegaan.

Daniel Sturrigde is van Chelsea naar liverpool verkast.
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Wout1997 wrote: Daniel Sturrigde is van Chelsea naar liverpool verkast.
:love:
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Mr Lellebel wrote:
Ben er ook blij mee. Hoop dat hij daar meer in zijn recht komt te staan. Chelsea is een bij elkaar gekocht zooitje :')
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 16 days ago
Mr Lellebel wrote:
Die kan er niet zo veel van imo.
Wout1997 wrote:
Demba Ba is van Newcastle Unt. naar Chelsea gegaan.
Dit is wel een goeie, vraag me alleen af of ie van het fysieke spel van Newcastle kan omschakelen naar het wat meer technische spel van Chelsea (althans dat proberen ze).
J
Hopelijk gaat Arsenal nog ff knallen met wat top aankopen :love:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
Wout1997 wrote:
Mr Lellebel wrote:
Ben er ook blij mee. Hoop dat hij daar meer in zijn recht komt te staan. Chelsea is een bij elkaar gekocht zooitje :')
Ik hoop het ook, denk dat hij wel goed in het team past. Voorin samen met Suarez :cool:
Pommer wrote: Die kan er niet zo veel van imo.
Ja goh, ik heb ook liever Jurre Pommer als controlerende middenvelder, maar we moeten het doen met wat we hebben...
Hardtraxx Veteran
last seen May 2016
Hmm, ik had wel verwacht dat Liverpool voor een echte topspits ging, dat vind ik Sturridge niet echt. Maar misschien kan hij het wel perfect vinden met Suarez
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
XtD wrote:Hmm, ik had wel verwacht dat Liverpool voor een echte topspits ging, dat vind ik Sturridge niet echt. Maar misschien kan hij het wel perfect vinden met Suarez
Kunnen ze bij lange na niet betalen, bovendien hebben we al een topspits :)
Hardtraxx Veteran
last seen May 2016
Mr Lellebel wrote:
XtD wrote:Hmm, ik had wel verwacht dat Liverpool voor een echte topspits ging, dat vind ik Sturridge niet echt. Maar misschien kan hij het wel perfect vinden met Suarez
Meer als in balvaste topspits (Bony? :P ), zodat Suarez zijn ding kan doen ;)
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
XtD wrote:
Mr Lellebel wrote:
Meer als in balvaste topspits (Bony? :P ), zodat Suarez zijn ding kan doen ;)
Hahaha Bony :P :P Maar ja, zit wel wat in. Al vind ik Suarez ook wel balvast, niks wat die man niet kan.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2016
Ja Bony, waarom niet :P Je moet geen bewegelijke spits naast Suarez gaan zitten, dan gaan ze elkaar in de weg lopen :P Een balvaste, sterke spits die 2 man bij zich houdt zodat Suarez ruimte heeft om te kloten.. Als die balvaste spits dan ook nog sterk positie kan kiezen voor het doel is t perfect toch :)
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
XtD wrote:Ja Bony, waarom niet :P Je moet geen bewegelijke spits naast Suarez gaan zitten, dan gaan ze elkaar in de weg lopen :P Een balvaste, sterke spits die 2 man bij zich houdt zodat Suarez ruimte heeft om te kloten.. Als die balvaste spits dan ook nog sterk positie kan kiezen voor het doel is t perfect toch :)
Klopt wel ja, een echt balvaste spits zou niet misstaan in dit team nee. Wie weet komt die er nog.
Bierkoning
last seen 16 days ago
Ik had Huntelaar er wel graag gezien, maar die heeft net bijgetekend. Misschien Llorente?
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Pommer wrote:Ik had Huntelaar er wel graag gezien, maar die heeft net bijgetekend. Misschien Llorente?
Die gaat zo goed als zeker naar Juventus
Bierkoning
last seen 16 days ago
Steffnov wrote:
Pommer wrote:Ik had Huntelaar er wel graag gezien, maar die heeft net bijgetekend. Misschien Llorente?
Die gaat zo goed als zeker naar Juventus
Nog beter :D
Hardtraxx Addict
last seen May 2013
JEFSKIII wrote:Hopelijk gaat Arsenal nog ff knallen met wat top aankopen :love:
'T word wss Villa. Walcott tekent hoogstwaarschijnlijk bij. Als Villa niet komt willen ze Adrian Lopez van Atletico. Wenger zou ook El Shaarawy willen maar dat gebeurd toch niet(ook niks concreets van gehoord verder). Verder alleen maar jonge talenten waar ze mee bezig zijn volgens mij.

En gvd @ Swansea - Arsenal...

EDIT:

Jezus, Arsenal being Arsenal again... 1-0 achter staan, veeel beter zijn, 10 minuten voor tijd in no-time twee mooie doelpunten maken en dan tóch weer 2-2 laten worden... :/
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Hihi, ik zit te kwijlen bij Barça - Espanyol :drool:
Wel trouwens een smerige schwalbe van Fabregas >.<
Hardtraxx Addict
last seen May 2013
Jahoor, fucking Bradford City flikt 't 'm weer, ditmaal tegen Aston Villa. 'T is maar de leaguea cup, maar toch...
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 3 days ago
hidde wrote:Jahoor, fucking Bradford City flikt 't 'm weer, ditmaal tegen Aston Villa. 'T is maar de leaguea cup, maar toch...
Halve finale bestaat echter wel uit 2 legs, dus Villa kan het nog goedmaken he :P Toch vet dat zo'n klein clubje zo kan stunten, vooral omdat het gewoon Villa's 1e elftal was.