Ronaldo 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
barca 
ik ben ook voor madrid, maar je kan der ni onderuit dat messi beter is dan al de restWildstylerz wrote:messi
Zijn wel betere spelers bij madrid...El Mare wrote:Ronaldo
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
jij jah:PEl Mare wrote:Hater
Onze Robin v. Persie weer 2x gescoord 
En vanavond ook FA-cup finale kijken en daarna nog Barça - Espanyol.
Haha wat een mafkezen daarProject 141 wrote:Het is er lekker aan toe gegaan gister bij de degradatie van Köln
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
messi word ook echt een steeds grotere ego
niemand anders bij barca mag scoren
?
Kom je daar nu pas achter hahaWildstylerz wrote:messi word ook echt een steeds grotere egoniemand anders bij barca mag scoren
?
It's in the name.wootum wrote:Onze Robin v. Persie weer 2x gescoord
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
huntelaar ookwootum wrote:Onze Robin v. Persie weer 2x gescoord
Als je topscorer wordt in de Bundesliga doe je het best wel goed jaWildstylerz wrote:huntelaar ookwootum wrote:Onze Robin v. Persie weer 2x gescoordheeft het ook goed gedaan!
Nee, dat heb je verkeerd.. ze zijn afhankelijk van Messi.Wildstylerz wrote:messi word ook echt een steeds grotere egoniemand anders bij barca mag scoren
?
Leuke pot de Milanese derby, alleen jammer dat Milan een penalty cadeau kreeg. Hopen dat Juve vandaag kampioen gaat worden 
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
das grappig want de rest zegt juist dat barca in zijn geheel een goede club is? maar ze zijn dus afhankelijk van messiEl Mare wrote:Nee, dat heb je verkeerd.. ze zijn afhankelijk van Messi.Wildstylerz wrote:messi word ook echt een steeds grotere egoniemand anders bij barca mag scoren
?
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Wat was gebeurd dan?Project 141 wrote:Het is er lekker aan toe gegaan gister bij de degradatie van Köln
Ging in ieder geval voor voor de bal...len.Project 141 wrote:View on YouTubeFor those of you who are not across the ongoing feud between these two parties here is the back story. Last month Emre admitted to accusations of racially abusing former Tottenham midfielder Didier Zokora and the Fenerbache man was subsequently handed a two match ban. The Trabzonspor man then opted for another brand of justice as he then executed a rather unsubtle kick to Emre’s privates, surprisingly only resulting in a yellow card.
Aiiiii
ah man, die trap voel ik als man tijdens het kijken nog 
En dan zitten ze hier in Nederland te klagen over de politie-inzet bij wedstrijden. Hier zie ik verdomme 300 ME'ers terwijl er helemaal niks aan de hand is!
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
nee want als je ronaldo en messi eraf haalt heeft real nog beter gedaan en meer doelpunten dankzij higuain en benzema;) en barca is dan dus niks meerProject 141 wrote:Real Madrid is net zo afhankelijk van Messi als Real van Ronaldo.
View on YouTubeChukkels wrote:En dan zitten ze hier in Nederland te klagen over de politie-inzet bij wedstrijden. Hier zie ik verdomme 300 ME'ers terwijl er helemaal niks aan de hand is!
Die gasten lopen toch het veld op? Dat hoort toch niet?
Real speelt zonder Ronaldo beter dan met Ronaldo, alleen omdat die gozer teveel voor eigen succes gaat.Wildstylerz wrote:nee want als je ronaldo en messi eraf haalt heeft real nog beter gedaan en meer doelpunten dankzij higuain en benzema;) en barca is dan dus niks meerProject 141 wrote:Real Madrid is net zo afhankelijk van Messi als Real van Ronaldo.