Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 140  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 18:04 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Wat een ontknoping in Engeland, zelden gezien :worship:

Puur kippenvel, mijn moeder schrok zich dood bij de 3-2 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 18:04 

Hardtraxx Veteran

Ongelooflijk, onmogelijk dit. Net een sprookje, wtf. xd En typisch Engeland, iedereen 't veld op. Prachtige beelden, jammer van de winnaar.

En again, Barton. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 18:32 

Ook hier kippenvel, en wat is die Barton een kneus zeg.

Over Köln, ja.. Zag je vanaf de winterstop al aan komen, erg jammer. Topspits weg, degraderen en je supporters die het stadion slopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 18:45 

Hardtraxx Veteran

Haha, wat een ontknoping in Engeland! Best wel een Duitse manier van kampioen worden haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 20:27 

Hardtraxx Addict

Wildstylerz schreef:
Project 141 schreef:
Real Madrid is net zo afhankelijk van Messi als Real van Ronaldo.

nee want als je ronaldo en messi eraf haalt heeft real nog beter gedaan en meer doelpunten dankzij higuain en benzema;) en barca is dan dus niks meer xd

Goede redenering joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 20:39 

Hardtraxx Veteran

Ja, echt prachtig haha. Wat een ontlading hier in huis haha, geweldig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 21:52 

Hardtraxx Veteran

MacMichael schreef:
Wildstylerz schreef:
Project 141 schreef:
Real Madrid is net zo afhankelijk van Messi als Real van Ronaldo.

nee want als je ronaldo en messi eraf haalt heeft real nog beter gedaan en meer doelpunten dankzij higuain en benzema;) en barca is dan dus niks meer xd

Goede redenering joh.

barça is wel degelijk meer afhankelijk van messi dan Madrid van Ronaldo. Bij barça is het messi die voor 90% van de flitsen zorgt. Zonder hem zijn er uiteraand nog Iniesta en Xavi met hun geniale passes etc., maar de meeste goals van barça komen uit flitsen.

Bij Real worden er veel intikkertjes gemaakt door Higuain, Benzema is er (succesvol) doelgericht en dan hebben ze nog Di Maria/Ozil/Kaka die ook regelmatig een goaltje maken. Ronalde schiet 80% van zijn "kansen" gewoon huizenhoog over of een kilometer naast. Dus volgens mij is Real niet zo afhankelijk van hem
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 22:53 

Hardtraxx Addict

nielstil schreef:
MacMichael schreef:
Wildstylerz schreef:

Goede redenering joh.

barça is wel degelijk meer afhankelijk van messi dan Madrid van Ronaldo. Bij barça is het messi die voor 90% van de flitsen zorgt. Zonder hem zijn er uiteraand nog Iniesta en Xavi met hun geniale passes etc., maar de meeste goals van barça komen uit flitsen.

Bij Real worden er veel intikkertjes gemaakt door Higuain, Benzema is er (succesvol) doelgericht en dan hebben ze nog Di Maria/Ozil/Kaka die ook regelmatig een goaltje maken. Ronalde schiet 80% van zijn "kansen" gewoon huizenhoog over of een kilometer naast. Dus volgens mij is Real niet zo afhankelijk van hem

Naja opzich ging het meer over zijn redenering, afgezien van de discussie wie belangrijker is. Maar okee.

Opzich is het vrij logisch. Messi is, in ieder geval in mijn ogen, beter dan Ronaldo dus dan is het ook vrij logisch dat Barca hem meer mist dan Real Madrid Ronaldo mist toch? En wat Barca ook duidelijk ontbrak dit seizoen: een spits als Higuan of Benzema die regelmatig voorzeten tot goals verwerken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 23:08 

Hardtraxxer

Man wat een gekkenhuis vandaag bij City, ging helemaal nergens meer over. Ik baal wel dat het United niet is geworden maar ik had het verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 23:51 

Hardtraxx Veteran

WHUT.. Zie ik net, dat Malaga dus CL gaat spelen.. En Villareal degradeert? Kan iemand mij even vertellen waarom Villareal gedegradeerd is? Ik volg Villareal dus blijkbaar te slecht, dat ze vorig jaar nog halve finale Europa League gehaald hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 00:15 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
WHUT.. Zie ik net, dat Malaga dus CL gaat spelen.. En Villareal degradeert? Kan iemand mij even vertellen waarom Villareal gedegradeerd is? Ik volg Villareal dus blijkbaar te slecht, dat ze vorig jaar nog halve finale Europa League gehaald hebben?

Nilmar en Rossi het hele seizoen geblesseerd, vaak kwam het voetbal er wel uit, maar er werd maar niet gescoord...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 00:22 

Frankrijk ook mooi, Montpellier 1e, Marseille 9e ofzo? En AJ Auxerre, 20 jaar in de Ligue 1 gedegradeerd naar Ligue 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 00:52 

Bierkoning

Almighty schreef:
Frankrijk ook mooi, Montpellier 1e, Marseille 9e ofzo? En AJ Auxerre, 20 jaar in de Ligue 1 gedegradeerd naar Ligue 2

Montpellier speelde volgens mij een jaar of 3,4 geleden.nog in de ligue 2. Echt heel knap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 01:01 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Ruubiie schreef:

Nilmar en Rossi het hele seizoen geblesseerd, vaak kwam het voetbal er wel uit, maar er werd maar niet gescoord...

Die zitten nu dus samen met Villareal B in de Segunda :lol:

Nilmar & Rossi zullen natuurlijk wel weggaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 01:13 

Hardtraxx Veteran

XtD schreef:
Steffnov schreef:
Ruubiie schreef:

Die zitten nu dus samen met Villareal B in de Segunda :lol:

Nilmar & Rossi zullen natuurlijk wel weggaan.

Villarreal B zal wel naar de 3e divisie moeten. Volgens de regels mogen A en B teams namelijk niet in dezelfde divisie spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 19:30 

Hardtraxx Veteran

Eerder had hij al gezegd dat hij in het blauw zou spelen, dus het word City. Jammer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2012 20:24 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Hoorde het ook ja, hopen dat ie dan wel gewoon in het eerste team speelt en niet als invaller.

Ze hebben David Silva, Samir Nasri en Adam Johnson al op die posities, en James Milner kan er ook spelen. Op zich buiten Silva haalbare concurrentie, maar toch...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 14:17 

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 14:21 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Had iedereen al gehoord hoeveel wedstrijden Barton geschorst is? :lol:

Ja, wat een doos is dat :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 14:27 

Hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 14:29 

Hardtraxx Veteran

http://vod.player.sport1.nl/vi/8839

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 14:29 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:

Elleboog, knietje, kopstoot. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 14:34 

Parvuz schreef:
Dysphoria schreef:

Elleboog, knietje, kopstoot. :P

Haha, wat voor waus is dat dan? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 23:22 

Hardtraxx Veteran

Copa finale is veel interessanter om over te hebben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 23:34 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Vanaf nu moeten we hier over Ola John praten, 5 jaar naar Benfica. Domme keuze lijkt me, beetje een Labyadje >.<

Yep...erg domme zet. Maar goed, we zullen zien of het wat word, hij is in ieder geval minder "lelijk" weg gegaan dan Labyad, als die al gaat xd hoop het beste voor hem (en onze bonussen)
Vorige  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic