Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 140  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 17:57 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
'Nieuwe topspits geniet hoogste prioriteit voor Barcelona'
01/05/2012 16:09

Nu Barcelona in de Champions League is uitgeschakeld en in de Spaanse competitie een achterstand van zeven punten heeft op lijstaanvoerder Real Madrid, barst in de Spaanse media een discussie los over welke topspits Barça deze zomer moet komen versterken om het gebrek aan stootkracht in de aanvalslinie op te lossen.

De Spaanse kranten Sport en El Mundo Deportivo wijten het gebrek aan een grote hoofdprijs dit seizoen aan het ontbreken van een echte centrumspits. Kandidaat-opvolgers voor de rol die Samuel Eto'o en Zlatan Ibrahimovic in het verleden met wisselend succes vervulden zijn er legio.

Daarbij springt vanuit Nederlands oogpunt vooral de naam van Robin van Persie in het oog. De Arsenal-aanvoerder heeft bij Arsenal nog een contract voor een jaar en zou volgens El Mundo Deportivo zijn vriend en voormalig ploeggenoot Cesc Fabregas maar al te graag achterna reizen.

Ook Chelsea-spits Fernando Torres wordt (net als zijn ploeggenoot Didier Drogba) na zijn late gelijkmaker in Camp Nou in de CL-halve finales in verband gebracht met het team van scheidend trainer Pep Guardiola. Torres flirtte na afloop van de return openlijk met Barcelona door zich lovend uit te laten over de fantastische speelstijl van de Blaugranas.

Volgens Sport loopt de voornaamste kandidaat echter in eigen land rond. Fernando Llorente (op de foto op de rug gezien met Torres), de 1,95 meter lange spits van het Spaanse nationale elftal en Europa League-finalist Athletic de Bilbao, zou met zijn suprematie in luchtduels een welkome aanvulling zijn voor de vooral met kleine voetballers gevulde Catalaanse selectie. Juist tegen Chelsea ontbrak het Barça aan stootkracht in het zestienmetergebied. waardoor de voorzetten vanaf de flanken maar weinig opleverden.

Llorente is via de nationale ploeg bovendien al bekend met de Barça-internationals en laat bij Athletic wekelijks zien een uitstekend eindstation te zijn voor het snelle combinatievoetbal dat de Baskische ploeg onder leiding van trainer Marcelo Bielsa op de mat legt.

Leuk nieuws, Llorente is een graag geziene spits bij Barça :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 18:30 

Hardtraxx Veteran

Jeeeeej nog meer onnodig geld uitgeven. Laat ze eerst maar eens flink bezuinigen daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 18:45 

Adriano was ook kandidaat voor barca
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 22:08 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Jeeeeej nog meer onnodig geld uitgeven. Laat ze eerst maar eens flink bezuinigen daar.

Een centrumspits is wel een must vind ik, als ik kijk naar hoe het de afgelopen weken gegaan is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 22:30 

Hardtraxxer

kut voetbal, ga toch lekker pingpongen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 00:13 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Daveytl schreef:

Een centrumspits is wel een must vind ik, als ik kijk naar hoe het de afgelopen weken gegaan is.

Ze hebben Villa toch. Messi kan ook best op de spitsenpositie spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 00:20 

Hardtraxx Veteran

Zlatan hebben ze daar ook gehaald voor veel geld en die 'faalde' daar ook. Vervolgens werd hij weer met verlies verkocht en hebben ze er dus niks aan gehad. Heeft helemaal geen zin.

En wat jullie omschrijving betreft is Zlatan mijns inziens de allerbeste spits van de wereld. Dus als hij 'faalt',, wie gaat daar wel slagen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 03:34 

Hardtraxx Veteran

Het voordeel wat spitsen als Torres en Llorente hebben is dat zij het Spaanse voetbal uit hun duimpje kennen itt tot Zlatan bv, daarom denk ik dat een RvP of Tevez falen. Ik zie dus graag een Spaanse centrum spits komen, die het Spaanse voetbal begrijpt.
Hmm, ik zie mensen Falcao noemen :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 11:43 

Hardtraxx Veteran

Falcao past perfect bij Barca. Ik vind Llorente een fantastische spits, maar hij is toch iets te log voor Barca denk ik. Qua bewegen en combinaties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 12:40 

Bierkoning

Cavani vind ik ook wel een goeie voor ze
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2012 23:40 

Hardtraxx Veteran

Die 2 goals van Cissé en die goal van Modric, briljant!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 00:43 

Hardtraxx Veteran

Bah Real kampioen, had dit liever anders gezien, maar wel een terechte kampioen, zoals kampioenen dat zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 12:56 

Hardtraxx Veteran

Madrid kampioen :thumbsup:

Citaat:
Axel Witsel staat heel dicht bij een overgang naar de kersverse Spaanse landskampioen Real Madrid. Dat beweert de Portugese krant Record donderdag. Volgens Record hebben Benfica en Real immers al een mondeling akkoord over de overgang van de 23-jarige Rode Duivel.
Witsel speelt nog maar sinds vorige zomer bij Benfica, maar heeft er al een uitstekend seizoen opzitten bij 'As Aguias'. Dat is ook enkele topclubs niet ontgaan en Witsel is momenteel gegeerd wild op de transfermarkt.

Record heeft weet van intensieve contacten tussen Benfica en Real. Luis Felipe Vieira, de voorzitter van Benfica, zou volgens de krant zelfs al naar Madrid afgereisd zijn om te praten over een overgang.

De ex-speler van Standard had in juli een vijfjarig contract ondertekend in het Estadio da Luz in Lissabon. Met zijn overgang was toen zo'n acht miljoen euro gemoeid. Benfica had in zijn contract ook een opstapclausule van 40 miljoen euro voorzien. Volgens Record zou de Koninklijke, dat woensdag zijn 32e landstitel pakte, dan ook enkele spelers in de deal willen betrekken, om de prijs te drukken.

Dit zou ik nog wel leuk vinde ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 16:41 

Hardtraxx Veteran

Damn damn damn :lol: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 17:29 

Bierkoning

Wat een baas :worship:
Loopt volgens mij ook iets van 1 op 1 sinds z'n overgang van Freiburg. Geweldige speler.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 18:15 

Hardtraxx Crew

Wat een held, die Delio Rossi :worship: Aanpakken dat verwende tuig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 18:59 

Hardtraxx Veteran

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 19:22 

Hardtraxx Addict

de broer van Pepe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 00:41 

Hardtraxx Veteran

Stokbrood schreef:
de broer van Pepe?

Het is in ieder geval een ex-speler van Real Madrid, toeval?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 00:44 

Hardtraxx Veteran

Hahaha, die reactie had ik zeker in gedachte :lol: Nee, maar Real is zo vuil gaan spelen tegen Barça, onder Mourinho, heb ook echt pas sinds Mourinho daar trainer is een gruwelijke hekel aan Real, daarvoor vond ik het wel toffe club, niet zo tof als Barça, maar sindsdien de wedstrijden tussen Real en Barça flink uit de hand begonnen te lopen onder Mourinho heb ik afschuw gekregen jegens Real.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 10:12 

Hardtraxx Veteran

Die eerste goal van Cisse is als je hem vaker kijkt misschien nog wel briljanter. Maar neemt niet weg dat hij op het moment gewoon de meest onverwachte nieuwkomer is in de topspitsen op aarde. Wat een vent. En hij scoort ook alleen maar mooi. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 14:38 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk, Messi de beste ter wereld :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 15:39 

Hardtraxx Veteran

Zeg maar gerust aller tijde... Hoevaak dat ie de keeper ook in de zeik neemt :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 15:54 

Hardtraxx Veteran

Ja, die discussie wou ik niet oprakelen, maar je hebt gelijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 16:02 

Hardtraxx Veteran

messi :sick:
Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic