Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 140  Volgende
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 20:35 

Hardtraxx Veteran

Nieuwe spreekkoren bij Racing Genk: "Mario buiten!" :D Werd tijd dat ze dat gingen zingen
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 21:22 

Bierkoning

Tering wat een goal in de wedstrijd kortrijk - gent, die omhaal :surrender:
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 23:20 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ik moet trouwens zeggen dat ik steeds meer sympathie krijg voor Ronaldo, hij werkt hard en heeft steeds meer oog voor z'n medespelers. Ook z'n duikelingen worden steeds minder net als het zeuren op scheidsrechters/ploeggenoten. Natuurlijk zeurt ie nog wel eens en heeft ie af en toe een moedeloze uitstraling, maar zeker niet storend meer.

Wordt inderdaad minder. Zal ie toch doorhebben dat mensen veel meer de voorkeur geven aan Messi, en dat dan ook vooral door de sympathie waarmee hij speelt.
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 23:22 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Project 141 schreef:
23 is ie.. Ernstig nieuws dit ja..

Afrikaan is het toch? Dan zal hij wel ergens rond de 33 zijn, komt wel vaker voor. Valt me wel op dat het vaker Afrikanen zijn dan europees volk :/ .

Haha, de bekendste was wel een Afrikaan. Marc Vivien Foe. Maar bijvoorbeeld Puerta en Feher waren gewoon blank haha. Dus echt een verhouding is er niet denk ik. xd
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 23:35 

Bierkoning

katamaran schreef:
Pommer schreef:
Ik moet trouwens zeggen dat ik steeds meer sympathie krijg voor Ronaldo, hij werkt hard en heeft steeds meer oog voor z'n medespelers. Ook z'n duikelingen worden steeds minder net als het zeuren op scheidsrechters/ploeggenoten. Natuurlijk zeurt ie nog wel eens en heeft ie af en toe een moedeloze uitstraling, maar zeker niet storend meer.

Wordt inderdaad minder. Zal ie toch doorhebben dat mensen veel meer de voorkeur geven aan Messi, en dat dan ook vooral door de sympathie waarmee hij speelt.

Daar is het nu al te laat voor :P

Maar ik stoor me bijv. 100 x meer aan het gedrag van Busquets, Dani Alves, Sergio Ramos, Thomas Muller, Drogba, Pazzini en Kevin Prince Boateng om er maar een paar te noemen, maar daar hoor je veel minder geklaag over.
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 23:40 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
katamaran schreef:
Pommer schreef:

Daar is het nu al te laat voor :P

Maar ik stoor me bijv. 100 x meer aan het gedrag van Busquets, Dani Alves, Sergio Ramos, Thomas Muller, Drogba, Pazzini en Kevin Prince Boateng om er maar een paar te noemen, maar daar hoor je veel minder geklaag over.

Tja, dan geeft niemand om het irritante gedrag... maar inderdaad, Sergio Ramos is nog wel de allerergste.
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 23:41 

Hardtraxx Veteran

Je vergeet anders wel de aller aller aller grootste klapmongool op te noemen, een naam die ik liever niet neerzet, maar waarvan je exact weet welke klapmongool ik bedoel.
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 23:49 

Hardtraxx Crew

El Mare schreef:
Je vergeet anders wel de aller aller aller grootste klapmongool op te noemen, een naam die ik liever niet neerzet, maar waarvan je exact weet welke klapmongool ik bedoel.

Vertel, zal wel een "oh ja"-momentje hebben als ik hem ontdek :P
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 23:50 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:

Snijder?
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 23:53 

Hardtraxx Veteran

Het begint met een P en eindigt op epe -.-
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 23:54 

Hardtraxx Crew

Wou het net zeggen ja xd

Wat een mongool is dat inderdaad...
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 00:04 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:

Pepe of Toivonen. Hahaha, maar Sergio Ramos wordt onderschat op dat gebied.
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 00:20 

Hardtraxx Veteran

Ach in elke ploeg zitten van die zeikstralen. Het is gewoon hoe bekender, hoe meer haters je ook gaat hebben. Kijk Justin Bieber die door velen zonder rede gehaat wordt xd (ook door sommige met reden).

(zo goed als) alle barca fans haten ronaldo. Gewoon omdat hij het is :P
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 22:09 

Hardtraxx Addict

Dan gaan we maar eens kijken hoe Messi het nieuwe record gaat pakken bij Barca :cool:

Nu al 1-0 Xavi... 10! 10! 10!
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 22:45 

Hardtraxx Veteran

Messi :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 23:26 

Hardtraxx Addict

Messiiiiiiiii :D
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 23:45 

Hardtraxx Addict

MacMichael schreef:
Messiiiiiiiii :D

En nog een keer :D
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 15:44 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
El Mare schreef:

Pepe of Toivonen. Hahaha, maar Sergio Ramos wordt onderschat op dat gebied.

Die zie ik nog wel samen op vakantie gaan haha. :P
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 18:20 

Bierkoning

Steen, papier, schaar bij Bayern Munchen :lol: En die Zlatan met z'n high kicks hahaha, wat een vent.
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 21:20 

Hardtraxx Veteran

Straks Villarreal - Real Madrid, een paar seizoenen geleden nog een topper, nu is Villarreal ff helemaal niets, mja nieuwe trainer, schokeffect en dan hopen dat dit precies werkt als die kutclub op bezoek komt.
Rara voor wie ben ik vanavond ^^
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 21:28 

Hardtraxx Addict

Ik ga vanavond lekker Man city - Chelsea kijken :cool:
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 21:40 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Straks Villarreal - Real Madrid, een paar seizoenen geleden nog een topper, nu is Villarreal ff helemaal niets, mja nieuwe trainer, schokeffect en dan hopen dat dit precies werkt als die kutclub op bezoek komt.
Rara voor wie ben ik vanavond ^^

Hater xd Boos omdat je clubje 2e staat? ^^
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 21:41 

Hardtraxx Veteran

Ik heb een hekel aan Real, al heel lang ^^
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 21:46 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Ik heb een hekel aan Real, al heel lang ^^

Ook al voordat Pepe, Ronalde etc. er waren? 6-8 jaar terug zou ik niet weten waarom iemand die club zou kunnen haten :x
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 21:50 

Hardtraxx Veteran

Ze kopen alleen maar, geven geld uit, investeren geen fuck in de jeugdopleiding, tyf dan maar op hoor.
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic