Nieuwe spreekkoren bij Racing Genk: "Mario buiten!"
Werd tijd dat ze dat gingen zingen
Active topics in Off-Topic
Moderators
Tering wat een goal in de wedstrijd kortrijk - gent, die omhaal 
Wordt inderdaad minder. Zal ie toch doorhebben dat mensen veel meer de voorkeur geven aan Messi, en dat dan ook vooral door de sympathie waarmee hij speelt.Pommer wrote: Ik moet trouwens zeggen dat ik steeds meer sympathie krijg voor Ronaldo, hij werkt hard en heeft steeds meer oog voor z'n medespelers. Ook z'n duikelingen worden steeds minder net als het zeuren op scheidsrechters/ploeggenoten. Natuurlijk zeurt ie nog wel eens en heeft ie af en toe een moedeloze uitstraling, maar zeker niet storend meer.
Haha, de bekendste was wel een Afrikaan. Marc Vivien Foe. Maar bijvoorbeeld Puerta en Feher waren gewoon blank haha. Dus echt een verhouding is er niet denk ik.Ruubiie wrote:Afrikaan is het toch? Dan zal hij wel ergens rond de 33 zijn, komt wel vaker voor. Valt me wel op dat het vaker Afrikanen zijn dan europees volkProject 141 wrote:23 is ie.. Ernstig nieuws dit ja...
Daar is het nu al te laat voorkatamaran wrote:Wordt inderdaad minder. Zal ie toch doorhebben dat mensen veel meer de voorkeur geven aan Messi, en dat dan ook vooral door de sympathie waarmee hij speelt.Pommer wrote: Ik moet trouwens zeggen dat ik steeds meer sympathie krijg voor Ronaldo, hij werkt hard en heeft steeds meer oog voor z'n medespelers. Ook z'n duikelingen worden steeds minder net als het zeuren op scheidsrechters/ploeggenoten. Natuurlijk zeurt ie nog wel eens en heeft ie af en toe een moedeloze uitstraling, maar zeker niet storend meer.
Maar ik stoor me bijv. 100 x meer aan het gedrag van Busquets, Dani Alves, Sergio Ramos, Thomas Muller, Drogba, Pazzini en Kevin Prince Boateng om er maar een paar te noemen, maar daar hoor je veel minder geklaag over.
Tja, dan geeft niemand om het irritante gedrag... maar inderdaad, Sergio Ramos is nog wel de allerergste.Pommer wrote:Daar is het nu al te laat voorkatamaran wrote:Wordt inderdaad minder. Zal ie toch doorhebben dat mensen veel meer de voorkeur geven aan Messi, en dat dan ook vooral door de sympathie waarmee hij speelt.Pommer wrote: Ik moet trouwens zeggen dat ik steeds meer sympathie krijg voor Ronaldo, hij werkt hard en heeft steeds meer oog voor z'n medespelers. Ook z'n duikelingen worden steeds minder net als het zeuren op scheidsrechters/ploeggenoten. Natuurlijk zeurt ie nog wel eens en heeft ie af en toe een moedeloze uitstraling, maar zeker niet storend meer.![]()
Maar ik stoor me bijv. 100 x meer aan het gedrag van Busquets, Dani Alves, Sergio Ramos, Thomas Muller, Drogba, Pazzini en Kevin Prince Boateng om er maar een paar te noemen, maar daar hoor je veel minder geklaag over.
Je vergeet anders wel de aller aller aller grootste klapmongool op te noemen, een naam die ik liever niet neerzet, maar waarvan je exact weet welke klapmongool ik bedoel.
Vertel, zal wel een "oh ja"-momentje hebben als ik hem ontdekEl Mare wrote:Je vergeet anders wel de aller aller aller grootste klapmongool op te noemen, een naam die ik liever niet neerzet, maar waarvan je exact weet welke klapmongool ik bedoel.
Snijder?El Mare wrote:Je vergeet anders wel de aller aller aller grootste klapmongool op te noemen, een naam die ik liever niet neerzet, maar waarvan je exact weet welke klapmongool ik bedoel.
Wou het net zeggen ja 
Wat een mongool is dat inderdaad...
Wat een mongool is dat inderdaad...
Pepe of Toivonen. Hahaha, maar Sergio Ramos wordt onderschat op dat gebied.El Mare wrote:Je vergeet anders wel de aller aller aller grootste klapmongool op te noemen, een naam die ik liever niet neerzet, maar waarvan je exact weet welke klapmongool ik bedoel.
Ach in elke ploeg zitten van die zeikstralen. Het is gewoon hoe bekender, hoe meer haters je ook gaat hebben. Kijk Justin Bieber die door velen zonder rede gehaat wordt
(ook door sommige met reden).
(zo goed als) alle barca fans haten ronaldo. Gewoon omdat hij het is
(zo goed als) alle barca fans haten ronaldo. Gewoon omdat hij het is
Dan gaan we maar eens kijken hoe Messi het nieuwe record gaat pakken bij Barca
Nu al 1-0 Xavi... 10! 10! 10!
Nu al 1-0 Xavi... 10! 10! 10!
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Messiiiiiiiii 
En nog een keerMacMichael wrote:Messiiiiiiiii
Die zie ik nog wel samen op vakantie gaan haha.katamaran wrote:Pepe of Toivonen. Hahaha, maar Sergio Ramos wordt onderschat op dat gebied.El Mare wrote:Je vergeet anders wel de aller aller aller grootste klapmongool op te noemen, een naam die ik liever niet neerzet, maar waarvan je exact weet welke klapmongool ik bedoel.
Steen, papier, schaar bij Bayern Munchen
En die Zlatan met z'n high kicks hahaha, wat een vent.
Straks Villarreal - Real Madrid, een paar seizoenen geleden nog een topper, nu is Villarreal ff helemaal niets, mja nieuwe trainer, schokeffect en dan hopen dat dit precies werkt als die kutclub op bezoek komt.
Rara voor wie ben ik vanavond
Ik ga vanavond lekker Man city - Chelsea kijken 
HaterEl Mare wrote:Straks Villarreal - Real Madrid, een paar seizoenen geleden nog een topper, nu is Villarreal ff helemaal niets, mja nieuwe trainer, schokeffect en dan hopen dat dit precies werkt als die kutclub op bezoek komt.
Ook al voordat Pepe, Ronalde etc. er waren? 6-8 jaar terug zou ik niet weten waarom iemand die club zou kunnen hatenEl Mare wrote:Ik heb een hekel aan Real, al heel lang