Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 140  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 22:31 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Ze kopen alleen maar, geven geld uit, investeren geen fuck in de jeugdopleiding, tyf dan maar op hoor.

Dus jij haat zowat de helft van de ploegen? Van de topclubs haalt nog niet de helft hun spelers uit de eigen jeugd. En jou barca probeert momenteel een Belgische speler van 15 te kopen... Haat hen dan ook maar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2012 23:39 

Hardtraxxer

El Mare schreef:
Ze kopen alleen maar, geven geld uit, investeren geen fuck in de jeugdopleiding, tyf dan maar op hoor.

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/140643_ ... ljoen-euro
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 00:00 

Hardtraxx Veteran

Daar word ik niet warm of koud van.. Barça staat geregeld met 7 a 8 eigen jeugdspelers op het veld.. Wat doet Real, Casillas en dan? Man City, Adam Johnsson en dan? Inter, zou ik niet eens weten, maar die zie ik dan ook nauwelijks spelen. Man Utd, Evans en dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 00:01 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Wat doet Real, Casillas en dan?

Sergio Ramos :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 00:09 

Hardtraxx Veteran

Oeeeh, door tijdsgebrek 's avonds daalt mijn gemiddelde van een wedstrijd of 5 per week naar 4 in de laatste 3 weken. Qua buitenlandse competities dan. Jammer, maar er komt wel weer tijd aan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 00:43 

Hardtraxx Veteran

Ramos komt van Sevilla.

Die scheids bij deze wedstrijd jonge :lol: die maakt er echt een vreselijke bende van :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 00:54 

Hardtraxx Veteran

13 gele en 2 rode kaarten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 01:21 

Hardtraxx Veteran

Ramos uiteraard, maar die werd er al voor de 14e keer uitgestuurd, terwijl ie PAS 25 is xd Maar die scheids maakte er echt een ontzettende knoeiboel van, ik ging echt helemaal stuk om die man :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 01:28 

Hardtraxx Addict

Het valt toch wel mee hoe grote knoeiboel het was?
Die vrije trap was gewoon terecht, was behoorlijk gevaarlijk inkomen. Die rode kaart voor Ramos was ook niet meer dan terecht. En niemand weet wat er tussen Ozil en de scheids speelde, dus daar kunnen we niet over oordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 15:37 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Donderdag 22 maart 2012, 14:00

Het is voor Real Madrid niet bij vier rode kaarten gebleven in de uitwedstrijd tegen Villarreal. Pepe voegde zich na afloop bij het rijtje Sergio Ramos, Mesut Özil, José Mourinho en Rui Farias.

De Portugese verdediger van de Madrilenen ging in de catacomben nogmaals verhaal halen bij scheidsrechter José Luis Paradas Romero en voegde hem 'Ga toch weg oplichter en hoerenzoon' toe. Paradas Romero gaf ook Pepe rood en rapporteerde het voorval op het wedstrijdformulier.

Pepe was vooral aan het einde van de eerste helft laaiend dat hij een gele kaart kreeg in een duel met Mateo Musacchio. Beide spelers kleunden er hard in, maar de verdediger van Villarreal plantte ook nog eens zijn arm in het gezicht van zijn tegenstander. Zijn bloedlip was voldoende bewijs hem vrij te pleiten, meende Pepe.

Door de rode kaart blijft Pepe koploper wat betreft het aantal keer dat hij die straf kreeg sinds José Mourinho coach is van Los Merengues. De keiharde international staat op vijf keer rood en staat er eentje voor op Sergio Ramos, die nu viermaal rood scoorde onder het ruim anderhalfjarig bewind van The Special One.

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 16:12 

Hardtraxx Veteran

Te sneu gewoon die Pepe en Ramos. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 16:15 

Hardtraxx Veteran

Mwah die Pepe had imo wel gelijk dit keer, die vent kreeg me (en terecht) een flinke beuk ^^ maar hij kreeg geel :lol: :lol: Misschien voor protest ofzo, maar ik denk dat die Mussachio er af gemoeten had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 17:31 

Come on BVB
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 18:46 

Bierkoning

Lekker goaltje van Kagawa.

Edit: Die 3e mag er ook wezen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 18:54 

Lewandowski :worship:

En weer die Japanner :worship: In de 81e minuut druipt het stadion al leeg xd

1.FC Koln 1 - 6 BvB Dortmund
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2012 21:01 

Bierkoning

Juve - Inter nu ^^

Edit: Hij kan het nog hoor, Del Pieroooo :worship:
Ze spelen ook ontzettend goed en leuk voetbal Juventus, gelukkig maar, hopen dat ze zich weer in de Europese top kunnen spelen de komende jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:43 

Hardtraxx Veteran

Welke wedstrijd gaan jullie kijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:43 

Hardtraxx Crew

Ik denk dat ik Benfica - Chelsea maar op zet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:48 

Bierkoning

Verkeerde topic :P

Maar ik ga idd ook voor Benfica - Chelsea, al kan ik met Apoel - Madrid wel aardig wat winnen, de quotering van Apoel was 12,00 dus ik dacht ach waarom ook niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 21:06 

Hardtraxxer

Pommer schreef:

Maar ik ga idd ook voor Benfica - Chelsea, al kan ik met Apoel - Madrid wel aardig wat winnen, de quotering van Apoel was 12,00 dus ik dacht ach waarom ook niet xd

Haha, ik heb veilig op Real en Benfica gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 21:09 

Hardtraxx Veteran

MrBunni schreef:
Pommer schreef:

Haha, ik heb veilig op Real en Benfica gezet.

Zo veilig ben je niet hoor met real tot nu toe :P Apoel heeft echt veel ruimte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 21:11 

Hardtraxxer

Het zal toch niet.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 21:41 

Hardtraxx Veteran

RM - apoel hou me op de hoogte van Benfica vind ik ook interessAnt. Apoel en Benfica door zal geweldig zijn :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 10:47 

Mario Götze zijn contract verlengt tot 2016 :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 16:52 

Hardtraxx Crew

Das minder :(

Zo zie je maar, kan iedereen overkomen
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic