Hehe gelukkig winnen ze. Profiteren van de concurrentie!!
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ondanks al het CL voetbal ga ik lekker de derby van Liverpool kijken 
Dat zijn altijd leuke potjesPommer wrote:Ondanks al het CL voetbal ga ik lekker de derby van Liverpool kijken
Zo, maar eens even Dortmund - Bremen kijken 
Vanavond heb je ook Sevilla - Barça, is ook zeker de moeite waard om te kijken 
Net Everton - Sunderland gezien. Leuke wedstrijd. Geeindigd in een 1-1 gelijkspel.
Vanaaf de Spurs!
Vanaaf de Spurs!
ErnstigFA Cup-duel gestaakt vanwege hartaanval Muamba
17/03/2012 19:32
De wedstrijd tussen Tottenham Hotspur en Bolton Wanderers in de zesde ronde van het FA Cup-toernooi is zaterdag gestaakt. De reden daarvan is de hartaanval die Fabrice Muamba kreeg.
Tottenham Hotspur - Bolton Wanderers 1-1 (gestaakt)
Kort voor rust werd het helemaal stil op White Hart Lane, toen Muamba naar de grond zakte. De 23-jarige middenvelder kreeg een hartaanval en werd op het veld gereanimeerd, waarna hij per brancard naar de catacomben werd gedragen. Daarvandaan werd hij naar een ziekenhuis vervoerd.
Scheidsrechter Howard Webb besloot na het voorval de wedstrijd te staken. De stand was op dat moment 1-1. Bolton kwam in de zesde minuut op voorsprong door een eigen treffer van Gareth Bale, maar vijf minuten zorgde Kyle Walker al voor de gelijkmaker.
Zoo, zeer erg dit ja! Hopen dat ie er boven op komt!
-
A
Kaaaaawaaaaagaaaaaawootum wrote:Zo, maar eens even Dortmund - Bremen kijken
Messi, Messi, Messi, wat maakte die weer een briljante goal 
-
C
Ik las het, echt erg ja!El Mare wrote:ErnstigFA Cup-duel gestaakt vanwege hartaanval Muamba
17/03/2012 19:32
De wedstrijd tussen Tottenham Hotspur en Bolton Wanderers in de zesde ronde van het FA Cup-toernooi is zaterdag gestaakt. De reden daarvan is de hartaanval die Fabrice Muamba kreeg.
Tottenham Hotspur - Bolton Wanderers 1-1 (gestaakt)
Kort voor rust werd het helemaal stil op White Hart Lane, toen Muamba naar de grond zakte. De 23-jarige middenvelder kreeg een hartaanval en werd op het veld gereanimeerd, waarna hij per brancard naar de catacomben werd gedragen. Daarvandaan werd hij naar een ziekenhuis vervoerd.
Scheidsrechter Howard Webb besloot na het voorval de wedstrijd te staken. De stand was op dat moment 1-1. Bolton kwam in de zesde minuut op voorsprong door een eigen treffer van Gareth Bale, maar vijf minuten zorgde Kyle Walker al voor de gelijkmaker.
Hij ligt nog steeds in kritieke toestand op de IC, las ik net 
Afrikaan is het toch? Dan zal hij wel ergens rond de 33 zijn, komt wel vaker voor. Valt me wel op dat het vaker Afrikanen zijn dan europees volkProject 141 wrote:23 is ie.. Ernstig nieuws dit ja..
Hij heeft de Engelse nationaliteit. Maar het valt mij inderdaad ook op dat het vaker donkere mensen zijn die een hartaanval/stilstand krijgen. Hij is overigens pas 22 jaar. (Ik zag dat hij 6 april 23 zou worden).Project 141 wrote:Wat, denk je dat ie 10 jaar over zijn leeftijd liegt?Ruubiie wrote:Afrikaan is het toch? Dan zal hij wel ergens rond de 33 zijn, komt wel vaker voor. Valt me wel op dat het vaker Afrikanen zijn dan europees volkProject 141 wrote:23 is ie.. Ernstig nieuws dit ja...
En zijn het relatief vaak Afrikanen met hartaanvallen? Zo vaak komt het toch niet voor.
-
A
Schalke achter 
edit; nvm
edit; nvm
-
A
Fernando Torres heeft gescoord, en nee, dit verzin ik niet!

2x zelfs en 2 assistsAlmighty wrote:Fernando Torres heeft gescoord, en nee, dit verzin ik niet!
Doet die clinic van Drogba misschien toch zijn werk 
Dacht precies hetzelfdeDaveytl wrote:Doet die clinic van Drogba misschien toch zijn werk
Bilbao zo te zien onderuit tegen Valencia
Halen niet het niveau wat ze tegen Manchester hadden helaas.
Mooie goal van Emanuelson trouwens, leuk voor hem
Mooie goal van Emanuelson trouwens, leuk voor hem
Real Madrid - Malaga, wat een heerlijke wedstrijd
Echt een leuk team dat Malaga, speelt gewoon beter dan Real eigenlijk.
Ik moet trouwens zeggen dat ik steeds meer sympathie krijg voor Ronaldo, hij werkt hard en heeft steeds meer oog voor z'n medespelers. Ook z'n duikelingen worden steeds minder net als het zeuren op scheidsrechters/ploeggenoten. Natuurlijk zeurt ie nog wel eens en heeft ie af en toe een moedeloze uitstraling, maar zeker niet storend meer.
Ik moet trouwens zeggen dat ik steeds meer sympathie krijg voor Ronaldo, hij werkt hard en heeft steeds meer oog voor z'n medespelers. Ook z'n duikelingen worden steeds minder net als het zeuren op scheidsrechters/ploeggenoten. Natuurlijk zeurt ie nog wel eens en heeft ie af en toe een moedeloze uitstraling, maar zeker niet storend meer.
Storend zijn zijn vrije trappen, die hij steeds weer 100 meter hoog over ramt, vreselijk, laat gvd iemand vrije trappen nemen die het wél goed kunnen :')
Malaga is idd een leuk teampje, want ze maken 1-1, kan het dus toch nog voor Barça
Malaga is idd een leuk teampje, want ze maken 1-1, kan het dus toch nog voor Barça
En hoe, wat een goal van cazorlaEl Mare wrote:Storend zijn zijn vrije trappen, die hij steeds weer 100 meter hoog over ramt, vreselijk, laat gvd iemand vrije trappen nemen die het wél goed kunnen :')