Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 17 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 7 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Hehe gelukkig winnen ze. Profiteren van de concurrentie!!
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 16 days ago
Ondanks al het CL voetbal ga ik lekker de derby van Liverpool kijken :D
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Pommer wrote:Ondanks al het CL voetbal ga ik lekker de derby van Liverpool kijken :D
Dat zijn altijd leuke potjes :P .
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Stevie G :love:
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Zo, maar eens even Dortmund - Bremen kijken :)
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Vanavond heb je ook Sevilla - Barça, is ook zeker de moeite waard om te kijken ^^
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Net Everton - Sunderland gezien. Leuke wedstrijd. Geeindigd in een 1-1 gelijkspel.
Vanaaf de Spurs! :D
Hardtraxx Veteran
FA Cup-duel gestaakt vanwege hartaanval Muamba
17/03/2012 19:32

De wedstrijd tussen Tottenham Hotspur en Bolton Wanderers in de zesde ronde van het FA Cup-toernooi is zaterdag gestaakt. De reden daarvan is de hartaanval die Fabrice Muamba kreeg.

Tottenham Hotspur - Bolton Wanderers 1-1 (gestaakt)
Kort voor rust werd het helemaal stil op White Hart Lane, toen Muamba naar de grond zakte. De 23-jarige middenvelder kreeg een hartaanval en werd op het veld gereanimeerd, waarna hij per brancard naar de catacomben werd gedragen. Daarvandaan werd hij naar een ziekenhuis vervoerd.

Scheidsrechter Howard Webb besloot na het voorval de wedstrijd te staken. De stand was op dat moment 1-1. Bolton kwam in de zesde minuut op voorsprong door een eigen treffer van Gareth Bale, maar vijf minuten zorgde Kyle Walker al voor de gelijkmaker.
Ernstig :(
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Zoo, zeer erg dit ja! Hopen dat ie er boven op komt!
A
wootum wrote:Zo, maar eens even Dortmund - Bremen kijken :)
Kaaaaawaaaaagaaaaaa :worship:
Hardtraxx Veteran
Messi, Messi, Messi, wat maakte die weer een briljante goal ^^
C
El Mare wrote:
FA Cup-duel gestaakt vanwege hartaanval Muamba
17/03/2012 19:32

De wedstrijd tussen Tottenham Hotspur en Bolton Wanderers in de zesde ronde van het FA Cup-toernooi is zaterdag gestaakt. De reden daarvan is de hartaanval die Fabrice Muamba kreeg.

Tottenham Hotspur - Bolton Wanderers 1-1 (gestaakt)
Kort voor rust werd het helemaal stil op White Hart Lane, toen Muamba naar de grond zakte. De 23-jarige middenvelder kreeg een hartaanval en werd op het veld gereanimeerd, waarna hij per brancard naar de catacomben werd gedragen. Daarvandaan werd hij naar een ziekenhuis vervoerd.

Scheidsrechter Howard Webb besloot na het voorval de wedstrijd te staken. De stand was op dat moment 1-1. Bolton kwam in de zesde minuut op voorsprong door een eigen treffer van Gareth Bale, maar vijf minuten zorgde Kyle Walker al voor de gelijkmaker.
Ernstig :(
Ik las het, echt erg ja!
Hardtraxx Veteran
Hij ligt nog steeds in kritieke toestand op de IC, las ik net :(
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Project 141 wrote:23 is ie.. Ernstig nieuws dit ja..
Afrikaan is het toch? Dan zal hij wel ergens rond de 33 zijn, komt wel vaker voor. Valt me wel op dat het vaker Afrikanen zijn dan europees volk :/ .
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Project 141 wrote:
Ruubiie wrote:
Project 141 wrote:23 is ie.. Ernstig nieuws dit ja..
Afrikaan is het toch? Dan zal hij wel ergens rond de 33 zijn, komt wel vaker voor. Valt me wel op dat het vaker Afrikanen zijn dan europees volk :/ .
Wat, denk je dat ie 10 jaar over zijn leeftijd liegt? :P En zijn het relatief vaak Afrikanen met hartaanvallen? Zo vaak komt het toch niet voor.
Hij heeft de Engelse nationaliteit. Maar het valt mij inderdaad ook op dat het vaker donkere mensen zijn die een hartaanval/stilstand krijgen. Hij is overigens pas 22 jaar. (Ik zag dat hij 6 april 23 zou worden).
A
Schalke achter :worship:

edit; nvm
A
Fernando Torres heeft gescoord, en nee, dit verzin ik niet!
Image
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
Almighty wrote:Fernando Torres heeft gescoord, en nee, dit verzin ik niet!
Image
2x zelfs en 2 assists :yay:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Doet die clinic van Drogba misschien toch zijn werk :P
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Daveytl wrote:Doet die clinic van Drogba misschien toch zijn werk :P
Dacht precies hetzelfde xd
Bierkoning
last seen 16 days ago
Bilbao zo te zien onderuit tegen Valencia :( Halen niet het niveau wat ze tegen Manchester hadden helaas.

Mooie goal van Emanuelson trouwens, leuk voor hem :D
Bierkoning
last seen 16 days ago
Real Madrid - Malaga, wat een heerlijke wedstrijd :worship: Echt een leuk team dat Malaga, speelt gewoon beter dan Real eigenlijk.

Ik moet trouwens zeggen dat ik steeds meer sympathie krijg voor Ronaldo, hij werkt hard en heeft steeds meer oog voor z'n medespelers. Ook z'n duikelingen worden steeds minder net als het zeuren op scheidsrechters/ploeggenoten. Natuurlijk zeurt ie nog wel eens en heeft ie af en toe een moedeloze uitstraling, maar zeker niet storend meer.
Hardtraxx Veteran
Storend zijn zijn vrije trappen, die hij steeds weer 100 meter hoog over ramt, vreselijk, laat gvd iemand vrije trappen nemen die het wél goed kunnen :')

Malaga is idd een leuk teampje, want ze maken 1-1, kan het dus toch nog voor Barça :cool:
Bierkoning
last seen 16 days ago
El Mare wrote:Storend zijn zijn vrije trappen, die hij steeds weer 100 meter hoog over ramt, vreselijk, laat gvd iemand vrije trappen nemen die het wél goed kunnen :')

Malaga is idd een leuk teampje, want ze maken 1-1, kan het dus toch nog voor Barça :cool:
En hoe, wat een goal van cazorla :worship:
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Jammer puntenverlies voor Madrid :( Maar niet volledig onverdiend...