Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 28 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 23 hours ago
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
El Mare wrote:AVB ontslagen bij Chelsea las ik net ergens.
En terecht! het spel was waardeloos en ik denk dat een andere trainer het zeker beter had gedaan. Natuurlijk is het elftal veels te oud, maar naarmate het seizoen vordert moet er meer lijn in het spel komen. Dat is totaal niet te zien en het werd steeds slechter
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 16 days ago
En ze missen gewoon een goeie spits, Torres bakt er niks van en Drogba heeft z'n beste tijd ook gehad. Misschien iets voor v. Persie? :P Al is dat een beetje not-done, van Arsenal naar Chelsea, haha.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ach, maar de tijd gunnen aan een trainer bestaat tegenwoordig ook niet meer >.<
En van Persie bij Chelsea, nahhhhhhh doe maar niet :/
Bierkoning
last seen 16 days ago
Van AS - Lazio naar Spurs - Man Utd, de tering wat een verschil in tempo gelijk xd
Hardtraxx Veteran
Schitterend dat Inter, 2 seizoenen terug nog CL winnaar en nu staan ze alweer 0-2 achter in eigen huis tegen Catania :lol: :lol:
Bierkoning
last seen 16 days ago
El Mare wrote:Schitterend dat Inter, 2 seizoenen terug nog CL winnaar en nu staan ze alweer 0-2 achter in eigen huis tegen Catania :lol: :lol:
En Sneijder op de bank zetten :')

Spurs - United was trouwens geen fantastische wedstrijd, wel 2 mooie goals van Young. En ben ik de enige die Assou-Ekoto best een goeie speler vind? :P Oke hij ziet er wat nonchalant uit en z'n houding is dat ook, maar ik zie hem bijna alleen maar goeie dingen doen.
Hardtraxx Veteran
Zo extreem goed vind ik Sneijder helemaal niet.
Bierkoning
last seen 16 days ago
El Mare wrote:Zo extreem goed vind ik Sneijder helemaal niet.
Hij is de enige die nog een beetje creativiteit in dat elftal brengt. Het is allemaal zo voorspelbaar als wat nu. Zelfde probleem bij Roma & Lazio vanmiddag, gewoon totaal geen creatieve spelers (alleen die Hernanes & Totti een beetje).
Hardtraxx Veteran
Sneijder is geen leider, die man wordt arrogant en irritant als het niet loopt, gaat dan vrije trappen nemen die 50 meter over gaan, gaat kansloos van afstand schieten. Ik vind Sneijder absoluut niet een van de beste middenvelders.

real helaas alweer op voorsprong door Gaynaldo.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
El Mare wrote: real helaas alweer op voorsprong door Gaynaldo.
Barca fan waarschijnlijk >.< Gewoon weer mooi 5-0 gewonnen
Hardtraxx Veteran
Nu is Espanyol ook wel de allerlaatste club die Real een strobreed in de weg zal liggen.
En ja, ik ben voor Barça, al zou ik niet voor Barça zijn, zou ik sowieso TEGEN real zijn.
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 23 hours ago
View on YouTube De omgekeerde wereld dit.. Een speler krijgt geel voor een schwalbe, maar wat blijkt? Hij heeft 3 verschoven ruggenwervels en een hersenschudding
:/ .
Hardtraxx Veteran
last seen 23 hours ago
Project 141 wrote:Dat je in eerste instantie het op een schwalbe vind lijken oke, maar als hij op een brancard er vanaf gaat ga je toch geen kaart meer trekken Image
Nee idd. Misschien dacht de scheidsrechter dat hij niet meer terug kon, en hij anders niet meer geloofwaardig over kwam?
Hardtraxx Veteran
flevoboys wrote:View on YouTube De omgekeerde wereld dit.. Een speler krijgt geel voor een schwalbe, maar wat blijkt? Hij heeft 3 verschoven ruggenwervels en een hersenschudding
:/ .
Kan toch, misschien is het ethisch niet netjes, maar voor een schwalbe is geel gewoon terecht, hoe nogmaals onethisch het ook mag zijn.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Project 141 wrote:Dat je in eerste instantie het op een schwalbe vind lijken oke, maar als hij op een brancard er vanaf gaat ga je toch geen kaart meer trekken Image
Jawel, dat zou ik als scheidsrechter alsnog doen. Ooit Barcelona zien voetballen?
Die liggen ook al op de brancard na een schwalbe.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Overdrijven is ook een vak. Die rode kaart had niet gehoeven, zo maak je mensen agressief.
Hardtraxx Veteran
Image

Engeland en afgekeurde zuivere doelpunten, vandaag bij Bolton - QPR >.<
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Hahahaha, wat slecht ja. Vorige week al, nu weer. En op het WK natuurlijk. Het is ze ook niet gegund. xd
Straks mooi Sunderland - Liverpool kijken, bij gebrek aan beter. Of misschien Duits voetbal.
Hardtraxx Veteran
Of hij werkt in je voordeel > Luuk de Jong...
Gewoon camerabeelden, ben je echt van dit gezeik af.
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Koln tegen herta, 2 rode kaarten in dezelfde minuut. 2de gele kaart voor kobahasvilli(ofzoiets) binnen 2 minuten xD
Hardtraxx Veteran
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat clubs bij een 4-0 ruststand bv, na rust zich nauwelijks meer inspannen. Als ze zich na rust een beetje inspannen, kan het soms wel hele grote uitslagen opleveren, maar dat gebeurd haast nooit :(
Hardtraxx Veteran
Nee, klopt niet, Man City staat nu 2 op 1 punt achter Man Utd.
A
Augsburg 0 0 Dortmund :(
Hardtraxx Veteran
last seen 23 hours ago
Messi heeft weer eens gescoord, volgens Sierd de Vos een lelijke goal. Vind ik niet, gewoon goed ingetikt.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
ARSENAL! :yay: :yay: :yay: :yay: