En terecht! het spel was waardeloos en ik denk dat een andere trainer het zeker beter had gedaan. Natuurlijk is het elftal veels te oud, maar naarmate het seizoen vordert moet er meer lijn in het spel komen. Dat is totaal niet te zien en het werd steeds slechterEl Mare wrote:AVB ontslagen bij Chelsea las ik net ergens.
Active topics in Off-Topic
Moderators
En ze missen gewoon een goeie spits, Torres bakt er niks van en Drogba heeft z'n beste tijd ook gehad. Misschien iets voor v. Persie?
Al is dat een beetje not-done, van Arsenal naar Chelsea, haha.
Ach, maar de tijd gunnen aan een trainer bestaat tegenwoordig ook niet meer
En van Persie bij Chelsea, nahhhhhhh doe maar niet
En van Persie bij Chelsea, nahhhhhhh doe maar niet
Van AS - Lazio naar Spurs - Man Utd, de tering wat een verschil in tempo gelijk 
Schitterend dat Inter, 2 seizoenen terug nog CL winnaar en nu staan ze alweer 0-2 achter in eigen huis tegen Catania

En Sneijder op de bank zetten :')El Mare wrote:Schitterend dat Inter, 2 seizoenen terug nog CL winnaar en nu staan ze alweer 0-2 achter in eigen huis tegen Catania![]()
Spurs - United was trouwens geen fantastische wedstrijd, wel 2 mooie goals van Young. En ben ik de enige die Assou-Ekoto best een goeie speler vind?
Hij is de enige die nog een beetje creativiteit in dat elftal brengt. Het is allemaal zo voorspelbaar als wat nu. Zelfde probleem bij Roma & Lazio vanmiddag, gewoon totaal geen creatieve spelers (alleen die Hernanes & Totti een beetje).El Mare wrote:Zo extreem goed vind ik Sneijder helemaal niet.
Sneijder is geen leider, die man wordt arrogant en irritant als het niet loopt, gaat dan vrije trappen nemen die 50 meter over gaan, gaat kansloos van afstand schieten. Ik vind Sneijder absoluut niet een van de beste middenvelders.
real helaas alweer op voorsprong door Gaynaldo.
real helaas alweer op voorsprong door Gaynaldo.
Barca fan waarschijnlijkEl Mare wrote: real helaas alweer op voorsprong door Gaynaldo.
Nu is Espanyol ook wel de allerlaatste club die Real een strobreed in de weg zal liggen.
En ja, ik ben voor Barça, al zou ik niet voor Barça zijn, zou ik sowieso TEGEN real zijn.
En ja, ik ben voor Barça, al zou ik niet voor Barça zijn, zou ik sowieso TEGEN real zijn.
View on YouTube De omgekeerde wereld dit.. Een speler krijgt geel voor een schwalbe, maar wat blijkt? Hij heeft 3 verschoven ruggenwervels en een hersenschudding
.
Nee idd. Misschien dacht de scheidsrechter dat hij niet meer terug kon, en hij anders niet meer geloofwaardig over kwam?Project 141 wrote:Dat je in eerste instantie het op een schwalbe vind lijken oke, maar als hij op een brancard er vanaf gaat ga je toch geen kaart meer trekken
Kan toch, misschien is het ethisch niet netjes, maar voor een schwalbe is geel gewoon terecht, hoe nogmaals onethisch het ook mag zijn.flevoboys wrote:View on YouTube De omgekeerde wereld dit.. Een speler krijgt geel voor een schwalbe, maar wat blijkt? Hij heeft 3 verschoven ruggenwervels en een hersenschudding
.
Jawel, dat zou ik als scheidsrechter alsnog doen. Ooit Barcelona zien voetballen?Project 141 wrote:Dat je in eerste instantie het op een schwalbe vind lijken oke, maar als hij op een brancard er vanaf gaat ga je toch geen kaart meer trekken
Die liggen ook al op de brancard na een schwalbe.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Overdrijven is ook een vak. Die rode kaart had niet gehoeven, zo maak je mensen agressief.

Engeland en afgekeurde zuivere doelpunten, vandaag bij Bolton - QPR
Hahahaha, wat slecht ja. Vorige week al, nu weer. En op het WK natuurlijk. Het is ze ook niet gegund.
Straks mooi Sunderland - Liverpool kijken, bij gebrek aan beter. Of misschien Duits voetbal.
Straks mooi Sunderland - Liverpool kijken, bij gebrek aan beter. Of misschien Duits voetbal.
Of hij werkt in je voordeel > Luuk de Jong...
Gewoon camerabeelden, ben je echt van dit gezeik af.
Gewoon camerabeelden, ben je echt van dit gezeik af.
Koln tegen herta, 2 rode kaarten in dezelfde minuut. 2de gele kaart voor kobahasvilli(ofzoiets) binnen 2 minuten xD
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat clubs bij een 4-0 ruststand bv, na rust zich nauwelijks meer inspannen. Als ze zich na rust een beetje inspannen, kan het soms wel hele grote uitslagen opleveren, maar dat gebeurd haast nooit 
Nee, klopt niet, Man City staat nu 2 op 1 punt achter Man Utd.
-
A
Augsburg 0 0 Dortmund 
Messi heeft weer eens gescoord, volgens Sierd de Vos een lelijke goal. Vind ik niet, gewoon goed ingetikt.