Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 140  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 16:22 

Hardtraxx Addict

El Mare schreef:
AVB ontslagen bij Chelsea las ik net ergens.

En terecht! het spel was waardeloos en ik denk dat een andere trainer het zeker beter had gedaan. Natuurlijk is het elftal veels te oud, maar naarmate het seizoen vordert moet er meer lijn in het spel komen. Dat is totaal niet te zien en het werd steeds slechter
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 16:24 

Bierkoning

En ze missen gewoon een goeie spits, Torres bakt er niks van en Drogba heeft z'n beste tijd ook gehad. Misschien iets voor v. Persie? :P Al is dat een beetje not-done, van Arsenal naar Chelsea, haha.
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 16:28 

Hardtraxx Veteran

Ach, maar de tijd gunnen aan een trainer bestaat tegenwoordig ook niet meer >.<
En van Persie bij Chelsea, nahhhhhhh doe maar niet :/
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 18:14 

Bierkoning

Van AS - Lazio naar Spurs - Man Utd, de tering wat een verschil in tempo gelijk xd
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 22:26 

Hardtraxx Veteran

Schitterend dat Inter, 2 seizoenen terug nog CL winnaar en nu staan ze alweer 0-2 achter in eigen huis tegen Catania :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 22:51 

Bierkoning

El Mare schreef:
Schitterend dat Inter, 2 seizoenen terug nog CL winnaar en nu staan ze alweer 0-2 achter in eigen huis tegen Catania :lol: :lol:

En Sneijder op de bank zetten :')

Spurs - United was trouwens geen fantastische wedstrijd, wel 2 mooie goals van Young. En ben ik de enige die Assou-Ekoto best een goeie speler vind? :P Oke hij ziet er wat nonchalant uit en z'n houding is dat ook, maar ik zie hem bijna alleen maar goeie dingen doen.
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 22:55 

Hardtraxx Veteran

Zo extreem goed vind ik Sneijder helemaal niet.
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 22:56 

Bierkoning

El Mare schreef:
Zo extreem goed vind ik Sneijder helemaal niet.

Hij is de enige die nog een beetje creativiteit in dat elftal brengt. Het is allemaal zo voorspelbaar als wat nu. Zelfde probleem bij Roma & Lazio vanmiddag, gewoon totaal geen creatieve spelers (alleen die Hernanes & Totti een beetje).
Bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 22:58 

Hardtraxx Veteran

Sneijder is geen leider, die man wordt arrogant en irritant als het niet loopt, gaat dan vrije trappen nemen die 50 meter over gaan, gaat kansloos van afstand schieten. Ik vind Sneijder absoluut niet een van de beste middenvelders.

real helaas alweer op voorsprong door Gaynaldo.
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 01:01 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
real helaas alweer op voorsprong door Gaynaldo.

Barca fan waarschijnlijk >.< Gewoon weer mooi 5-0 gewonnen
Bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 01:27 

Hardtraxx Veteran

Nu is Espanyol ook wel de allerlaatste club die Real een strobreed in de weg zal liggen.
En ja, ik ben voor Barça, al zou ik niet voor Barça zijn, zou ik sowieso TEGEN real zijn.
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 14:55 

Hardtraxx Veteran

De omgekeerde wereld dit.. Een speler krijgt geel voor een schwalbe, maar wat blijkt? Hij heeft 3 verschoven ruggenwervels en een hersenschudding
:/ .
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 15:34 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Dat je in eerste instantie het op een schwalbe vind lijken oke, maar als hij op een brancard er vanaf gaat ga je toch geen kaart meer trekken Afbeelding

Nee idd. Misschien dacht de scheidsrechter dat hij niet meer terug kon, en hij anders niet meer geloofwaardig over kwam?
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 16:37 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:
De omgekeerde wereld dit.. Een speler krijgt geel voor een schwalbe, maar wat blijkt? Hij heeft 3 verschoven ruggenwervels en een hersenschudding
:/ .

Kan toch, misschien is het ethisch niet netjes, maar voor een schwalbe is geel gewoon terecht, hoe nogmaals onethisch het ook mag zijn.
Bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 18:33 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Dat je in eerste instantie het op een schwalbe vind lijken oke, maar als hij op een brancard er vanaf gaat ga je toch geen kaart meer trekken Afbeelding

Jawel, dat zou ik als scheidsrechter alsnog doen. Ooit Barcelona zien voetballen?
Die liggen ook al op de brancard na een schwalbe.
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 13:28 

Hardtraxx Veteran

Overdrijven is ook een vak. Die rode kaart had niet gehoeven, zo maak je mensen agressief.
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 16:12 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Engeland en afgekeurde zuivere doelpunten, vandaag bij Bolton - QPR >.<
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 16:15 

Hardtraxx Veteran

Hahahaha, wat slecht ja. Vorige week al, nu weer. En op het WK natuurlijk. Het is ze ook niet gegund. xd
Straks mooi Sunderland - Liverpool kijken, bij gebrek aan beter. Of misschien Duits voetbal.
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 16:16 

Hardtraxx Veteran

Of hij werkt in je voordeel > Luuk de Jong...
Gewoon camerabeelden, ben je echt van dit gezeik af.
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 18:07 

Hardtraxx Elite

Koln tegen herta, 2 rode kaarten in dezelfde minuut. 2de gele kaart voor kobahasvilli(ofzoiets) binnen 2 minuten xD
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 18:15 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het eigenlijk wel jammer dat clubs bij een 4-0 ruststand bv, na rust zich nauwelijks meer inspannen. Als ze zich na rust een beetje inspannen, kan het soms wel hele grote uitslagen opleveren, maar dat gebeurd haast nooit :(
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 17:55 

Hardtraxx Veteran

Nee, klopt niet, Man City staat nu 2 op 1 punt achter Man Utd.
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 17:56 

Augsburg 0 0 Dortmund :(
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 20:02 

Hardtraxx Veteran

Messi heeft weer eens gescoord, volgens Sierd de Vos een lelijke goal. Vind ik niet, gewoon goed ingetikt.
Bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 23:53 

Hardtraxx Veteran

ARSENAL! :yay: :yay: :yay: :yay:
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic