ook geen selfie met 'r gemaakt?
Zwiert er een uuutwrote:Indy zocht nog even contact, maar hier werd niet op gereageerd
Zwiert er een uuutwrote:Indy zocht nog even contact, maar hier werd niet op gereageerd
Volgens mij ook op zaterdag. Stond bij de bar water te halen toen ik een chick zag met een verdacht bekende plamuurbakkes. Toen ze haar mond opentrok en er een Belgisch accent te horen was viel het kwartje.wrote:Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dan Mandy gisteren op Rebirth was. Als ik dat had geweten had ik mijn kaart voor zaterdag sowieso omgeruild voor de zondag.
Dat is oprapen geblazen met zo'n kwartjewrote:Volgens mij ook op zaterdag. Stond bij de bar water te halen toen ik een chick zag met een verdacht bekende plamuurbakkes. Toen ze haar mond opentrok en er een Belgisch accent te horen was viel het kwartje.wrote:Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dan Mandy gisteren op Rebirth was. Als ik dat had geweten had ik mijn kaart voor zaterdag sowieso omgeruild voor de zondag.

Weetje, je kunt dit topic ook gewoon niet openen.wrote:ben echt klaar met deze trut, kan van mij ok de tering genieten. OJA en denza, jij ook.
Je hebt gelijk maat. excuses naar ht en mandu en sensawrote:Weetje, je kunt dit topic ook gewoon niet openen.wrote:ben echt klaar met deze trut, kan van mij ok de tering genieten. OJA en denza, jij ook.
ken teup niet hoorwrote:Pim gonna be teup

Lekker stukkie vlees d'r bij zo te zien, fijnwrote:meat