wrote:Je hebt gelijk maat. excuses naar ht en mandu en sensawrote:Weetje, je kunt dit topic ook gewoon niet openen.wrote:ben echt klaar met deze trut, kan van mij ok de tering genieten. OJA en denza, jij ook.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DArtiest
- 131 posts member since 2011
- last seen Feb 2021
ja, de meeting gaat om het hoopje vlees toch?wrote:Lekker stukkie vlees d'r bij zo te zien, fijnwrote:meat
Draait ze gvd Kind van de duivel. 
Was het wat, DWX in Versuz?wrote:Draait ze gvd Kind van de duivel.
Had geen verwachtingen gesteld dus het viel al bij al goed mee. Wel enorm warm daar en duurde voor mij erg lang eer ik er pas een beetje begon in te komen. Bier (getapt in glas) aan 2.5 euro was wel mooi, dat heb ik zaterdag nog gevoeld.wrote:Was het wat, DWX in Versuz?wrote:Draait ze gvd Kind van de duivel.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago

Haha wat kut voor Adrenalize zeg 
Ik snap die combi ook niet zo goed eigenlijk.
ik wil best ruilen met m hoorwrote:Haha wat kut voor Adrenalize zeg
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
wrote:Ik snap die combi ook niet zo goed eigenlijk.
Haha sorry maar dit gaat toch alle geloofwaardigheid voorbij? Mandy op Tomorrowland?!
Vage combi idd, had dan eerder iemand van hetzelfde label verwacht.
Lijkt nu alsof baasje Adrenalize handje vast moet houden van Mandy zodat ze ook een spot heeft.
Edit: vind de flyer super vaag eigenlijk
het is net alsof iedereen op de zelfde regel samen staat. Noisecontrollers VS Partyraiser 
Lijkt nu alsof baasje Adrenalize handje vast moet houden van Mandy zodat ze ook een spot heeft.
Edit: vind de flyer super vaag eigenlijk
Zo inderdaad zegwrote:Haha sorry maar dit gaat toch alle geloofwaardigheid voorbij? Mandy op Tomorrowland?!
En dit..wrote:Haha wat kut voor Adrenalize zeg
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
De kracht van een boekingskantoor met goede deals
Wat lullen jullie. Mandy's track Raggadrop heeft meer views dan alle Adrenalize platen opgeteld. Hij mag blij zijn om met haar op podium te staan ja! Hij kan nog veel leren van deze heldin.