Fijn he, internet. Waar je je rotte gevoelens kan ventileren. Zou je dit ook recht in haar ogen zeggen?wrote:Volgens mij is er een oompa loompa ontsnapt... wat is zij lelijk... bah.. echt om te kotsen
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Heb jij geen ervaring met ontsnappen? De begeleiding belde net.wrote:Volgens mij is er een oompa loompa ontsnapt... wat is zij lelijk... bah.. echt om te kotsen
Zou het haar best willen zeggen dat ze lelijk is en daarnaast talentloos.... alleen ik zal nooit een set van haar bijwonen. 
wrote:Volgens mij is er een oompa loompa ontsnapt... wat is zij lelijk... bah.. echt om te kotsen![]()
Kom je nou elke dag ff haten jong?wrote:Haters kruisje regtsbove;);)
Hahahahaha, echt nietwrote:Zou het haar best willen zeggen dat ze lelijk is en daarnaast talentloos
Last edited by Broken Balance on , edited 1 time in total.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Zo ken ik je weer.wrote:Volgens mij is er een oompa loompa ontsnapt... wat is zij lelijk... bah.. echt om te kotsen
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Dit zeg je nu, als je de kans krijgt zou je je takkie er wel in hangen.wrote:Zou het haar best willen zeggen dat ze lelijk is en daarnaast talentloos.... alleen ik zal nooit een set van haar bijwonen.
Nou... dan heb je de bingokaart met soa's zo vol...wrote:Dit zeg je nu, als je de kans krijgt zou je je takkie er wel in hangen.wrote:Zou het haar best willen zeggen dat ze lelijk is en daarnaast talentloos.... alleen ik zal nooit een set van haar bijwonen.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Zeg Rob, wat hadden we ook alweer afgesproken?wrote:Volgens mij is er een oompa loompa ontsnapt... wat is zij lelijk... bah.. echt om te kotsen
Het Denza topic is leuker vind ik.wrote:Sjonge jonge wat een topic
Ja, maar die heeft geen tieten dus niet interessant.wrote:Het Denza topic is leuker vind ik.wrote:Sjonge jonge wat een topic
Sjonge jonge wat een reactiewrote:Sjonge jonge wat een topic
Lijkt me een mooi dieptepunt om dit topic eens te sluiten. Triester dan dit wordt het niet.wrote:Zou het haar best willen zeggen dat ze lelijk is en daarnaast talentloos.... alleen ik zal nooit een set van haar bijwonen.
Ach, laat toch gewoon. Een beetje onzin zo nu en dan moet toch kunnen. Wat rakkietakkie doet is dan weer totaal onnodig, maar tot zover is het naar mijn idee gewoon best een komisch topic geweest om zo nu en dan eens te bekijken. Niet alles hoeft meteen dicht omdat er een zeer klein aantal mensen over de schreef gaat of juist een beetje butthurt is.
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dan Mandy gisteren op Rebirth was. Als ik dat had geweten had ik mijn kaart voor zaterdag sowieso omgeruild voor de zondag.
Maar goed dat het droog was dan.wrote:Mee eens! Maar ik ben d'r wel eens tegengekomen op een feest waar het wat regende oftewel de make up was niet meer zoals het hoorde.. Ik schrok me dood toen iemand zei "dat is Mandy"wrote:Niks mis met die meid qua uiterlijk.![]()
Wie is Denza?wrote:Het Denza topic is leuker vind ik.wrote:Sjonge jonge wat een topic
Precies.wrote:Wie is Denza?wrote:Het Denza topic is leuker vind ik.wrote:Sjonge jonge wat een topic
Zelfs als je wél een set van haar zou bijwonen... Dan ziet ze je alsnog niet eens staan.wrote:Zou het haar best willen zeggen dat ze lelijk is en daarnaast talentloos.... alleen ik zal nooit een set van haar bijwonen.
Ben ook wel benieuwd wie denza is btw.
View on YouTube
Kennelijk iemand die met Unsenses (??????) een track heeft gemaakt.
Oja en Mandy staat er ook in vernoemd
Kennelijk iemand die met Unsenses (??????) een track heeft gemaakt.
Oja en Mandy staat er ook in vernoemd
Dit kan ik bevestigen! Hoogtepunt van de dag.wrote:Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dan Mandy gisteren op Rebirth was. Als ik dat had geweten had ik mijn kaart voor zaterdag sowieso omgeruild voor de zondag.
Indy zocht nog even contact, maar hier werd niet op gereageerd