De fuck moet jij ineens?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Waarom moet ik een ban krijgen en ben ik een zielig ventje dan?
Nee, helemaal niet. Is gewoon niet zo net om dit topic weg te zetten als zielig.
Ik zie dit topic ook als een soort van satire.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Zielig topic
Wel gewoon met Rik eens hier. Dit hele topic is één grote circlejerk waar dezelfde mensen op een extreem geforceerde satirische manier iemand de hemel inprijzen.
Wij zijn nooit vrienden geweest, maar sorry denk ik.wrote:Hey Kees, waarom heb je me nou verwijderd als vriend?! Nu kan ik je niet meer exposen..
We zitten het al een tijdje aan te kijken, gaat wel steeds meer op het oude 'lekkere wijven topic' lijken. Die is verder ook niet zonder reden verwijderd...wrote:Is dit zielige topic nog steeds niet gesloten?
Kees Gubbels a.k.a. DonnyD was dat aan gericht.wrote:Wij zijn nooit vrienden geweest, maar sorry denk ik.wrote:Hey Kees, waarom heb je me nou verwijderd als vriend?! Nu kan ik je niet meer exposen..
Fucking love it. Wie het laatst komt, eet het koekje op.wrote:Wel gewoon met Rik eens hier. Dit hele topic is één grote circlejerk waar dezelfde mensen op een extreem geforceerde satirische manier iemand de hemel inprijzen.
We willen steeds dat er meer artiesten meeposten en discussiëren. Hoe denk je dat zo'n topic overkomt? Zelfs bij Google hits staat het bijna bovenaan. Nogmaals, in het begin was het iets nieuws en nog op een manier "grappig" en onwennig maar het is nu een bonk sarcasme, afzeiken en beledigend. Elke foto of elk filmpje analyseren en uitvergroten.wrote:We zitten het al een tijdje aan te kijken, gaat wel steeds meer op het oude 'lekkere wijven topic' lijken. Die is verder ook niet zonder reden verwijderd...wrote:Is dit zielige topic nog steeds niet gesloten?
Nu moet ik zeggen dat die filmpjes van die overgangen van d'r set op Reverze echt te belachelijk voor woorden waren en het ronduit beschamend is dat zo'n "diskjockey" primetime op zo'n groot podium staat. En terecht dat daar iets van gevonden wordt, maar zo'n topic als dit gaat gewoon nog een stapje verder.
Ja eens en zeker waar. De voornaamste reden dat we dit in de gaten houden is inderdaad de Google hits. Hardtraxx staat nou eenmaal goed op de kaart, maar dat kan ook z'n nadelen hebben in dit geval.
We hebben vandaag overleg, dus komen er later op terug.
We hebben vandaag overleg, dus komen er later op terug.
-
A
Alles censureren!!!!!1!! #jusuisjohan
Alle foto's uit dit topic reeds opgeslagen voor als het topic gesloten wordt 
Zegt wat mij betref eigenlijk ook wel weer genoeg over de artiest Mandy. Vrijwel alle foto's komen van haar artiesten socials af. Maar dan wel af vragen waarom sommige vrouwen het moeilijker zouden hebben in de scene en minder snel serieus worden genomen. no pun intendedwrote:We zitten het al een tijdje aan te kijken, gaat wel steeds meer op het oude 'lekkere wijven topic' lijken. Die is verder ook niet zonder reden verwijderd...wrote:Is dit zielige topic nog steeds niet gesloten?
Dit idd, lijkt me niet dat deze dame is gekozen voor de exposure omdat ze goed koffie kan zettenwrote: Zegt wat mij betref eigenlijk ook wel weer genoeg over de artiest Mandy. Vrijwel alle foto's komen van haar artiesten socials af.
-
MHardtraxxer
- 716 posts member since 2019
- last seen Jun 2021
Dit vond ik haar mooiste foto.wrote:Hier had ze het iig nog niet gedaan..
Klopt, de foto's komen van haar eigen socials, maar de manier waarop mensen er vervolgens op losgaan op dit forum. Kom op gasten, het is hier geen Instagram. Dit topic was volgens mij ook als grap opgezet. We hebben het laten gaan omdat het aardig binnen de perken bleef.wrote:Zegt wat mij betref eigenlijk ook wel weer genoeg over de artiest Mandy. Vrijwel alle foto's komen van haar artiesten socials af. Maar dan wel af vragen waarom sommige vrouwen het moeilijker zouden hebben in de scene en minder snel serieus worden genomen. no pun intendedwrote:We zitten het al een tijdje aan te kijken, gaat wel steeds meer op het oude 'lekkere wijven topic' lijken. Die is verder ook niet zonder reden verwijderd...wrote:Is dit zielige topic nog steeds niet gesloten?
Hierbij sluit ik dan ook het topic.