Hoe krijg je ongeveer zoiets als in dit filmpje met die waveforms enz. zoiets wil ik ook voor me youtube vids 
View on YouTube
View on YouTube
dat maak je in Adobe After Effects..wrote:Hoe krijg je ongeveer zoiets als in dit filmpje met die waveforms enz. zoiets wil ik ook voor me youtube vids
View on YouTube
Volgens mij is dat helemaal niet moeilijk om te maken ook.wrote:Thanx ! Zal het strax is proberen
Is gewoon een standaard effect, je maakt een lege 'layer' laad een audiobestand in en opent dat effect. Kan je zelf nog wat veranderen qua kleuren/dikte van de lijn enzo.wrote:Volgens mij is dat helemaal niet moeilijk om te maken ook.wrote:Thanx ! Zal het strax is proberen
ben er mee bezigwrote:Kunnen mensen hier ermee overweg dan? Vette effects daarin zijn namelijk wel super tof.
Ga dat eens even vlug Skedoedelefloepsen!wrote:ben er mee bezigwrote:Kunnen mensen hier ermee overweg dan? Vette effects daarin zijn namelijk wel super tof.maarja nog niet veel tijd gehad om me erin te verdiepen omdat ik php moet leren :')
Ik vind beide wel redelijk episch om te gebruiken als werkwoord.wrote:We gaan een werkwoord maken van mijn Hardtraxx naam?
Pak dan m'n oude RHR naam... is net iets handiger...
Ik Woepsediedoe
Jij Woepsediedoet
We worden gewoepsediedoet.
of zoals Skedoedel zei:wrote:Ik vind beide wel redelijk episch om te gebruiken als werkwoord.wrote:We gaan een werkwoord maken van mijn Hardtraxx naam?
Ik Woepsediedoe
Jij Woepsediedoet
Ik Skedoedelefloeps
Jij Skedoedelefloepst
Wij Skoedelefloepsen
We worden geskoedelefloepst.
Haha best wel epic iddwrote:Ik vind beide wel redelijk episch om te gebruiken als werkwoord.wrote:We gaan een werkwoord maken van mijn Hardtraxx naam?
Ik Woepsediedoe
Jij Woepsediedoet
Ik Skedoedelefloeps
Jij Skedoedelefloepst
Wij Skoedelefloepsen
We worden geskoedelefloepst.
Sint Lucas in Boxtel dan ook toevallig ?:Pwrote:Zit je toevallig op het SintLucas? In de eerste of tweede ook deze oprdacht gehad haha.wrote:Ok, we zijn vandaag met schone lei begonnen en hebben nieuwe poster ontwikkeld
Eindresultaat is pas net klaar ofzo.... (klasgenootje heeft tekst gedaan, ik beeld)
[plaatje]
wrote:Sint Lucas in Boxtel dan ook toevallig ?:Pwrote:Zit je toevallig op het SintLucas? In de eerste of tweede ook deze oprdacht gehad haha.wrote:Ok, we zijn vandaag met schone lei begonnen en hebben nieuwe poster ontwikkeld
Eindresultaat is pas net klaar ofzo.... (klasgenootje heeft tekst gedaan, ik beeld)
[plaatje]
Zit maat van me ook opwrote:Sint Lucas in Boxtel dan ook toevallig ?:Pwrote:Zit je toevallig op het SintLucas? In de eerste of tweede ook deze oprdacht gehad haha.wrote:Ok, we zijn vandaag met schone lei begonnen en hebben nieuwe poster ontwikkeld
[plaatje]
Haha ja inderdaad. Maar loop dit jaar het hele jaar stage (3e jaar). Zit jij daar ook dan?wrote:Sint Lucas in Boxtel dan ook toevallig ?:Pwrote:Zit je toevallig op het SintLucas? In de eerste of tweede ook deze oprdacht gehad haha.wrote:Ok, we zijn vandaag met schone lei begonnen en hebben nieuwe poster ontwikkeld
[plaatje]
gewoon zelf tekenen? Beginnen met een tekening op papier of overtrekken van een foto is vaak het makkelijkstwrote:hey mensen, iemand een bibliotheek voor adobe illustrator liggen? niet die standaard dingen maar iets extra`s. zoals een sub die ik zoek. ben pas net begonnen en symbolen werken voor mij het makkelijkst
googlen: subwoofer vector of speaker vectorwrote:hey mensen, iemand een bibliotheek voor adobe illustrator liggen? niet die standaard dingen maar iets extra`s. zoals een sub die ik zoek. ben pas net begonnen en symbolen werken voor mij het makkelijkst
Nee doe volgend jaar Vmbo4 maar wil wel vervolg opleiding doen op t SintLucas, is mooi op loopafstand ook nogwrote:
Haha ja inderdaad. Maar loop dit jaar het hele jaar stage (3e jaar). Zit jij daar ook dan?