Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 27 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 49 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 hours ago
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Kenmerkend voor hun" kan ook niet echt
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
Klopt. bij ''In totaal hebben zij al 6 prijzen in de wacht gesleept'' zou ik zij ook in ze veranderen. Als ik me niet vergis schrijf je zichzelf trouwens ook aan elkaar ;)
G
robkuh1990 wrote:Opdracht: 4 bladzijdes voor programmaboekje Festival Mundial ontwikkelen. Tot zover zijn er 3 helemaal af en 2 bijna (moet nog wat aangepast worden waarschijnlijk)
Previews: Continent-info pagina Zuid Amerika, Continent-info pagina Afrika en Artiest-pagina De Jeugd van Tegenwoordig
Niet in Preview: Timetable-pagina en Artiest-pagina Moby

Alle teksten, muv. Continent pagina's zijn eigen maaksel. Lettertype is Colcothar (volgens de huisstijl van Festival Mundial)
Concept: Kleurrijk (your own colourfull world), elk continent zijn eigen kleur.

Ik weet dat ze er erg basic uitzien, maar ik ben geen echte photoshopper aangezien ik het nog erg aan het leren ben. Maar daarbij krijg ik al wel positieve reacties op alles dat ze erg tevreden zijn met de resultaten.
Ons doel was ook het gehele beeld erg basic houden.
de achtergrondkleuren zijn vertyft lelijk, dus daar zou ik een mildere kleur voor kiezen en wat subtiel detail toevoegen.
daarnaast ipv die dikke helvetica gebruiken voor de text, medium of regular kiezen.
en in die url het http:// weghalen, zodat je www.blabl.com hebt, staat beter ;) of zelfs www ook nog weglaten
Hardtraxx Addict
1319 posts member since 2010
last seen Feb 2016
Je moet er 4 maken en hebt er 3 helemaal af en 2 bijna? Volgens mij zijn dat er 5...

Een tip: Ik zou die: "Toch boeken zij...." weglaten. Je verteld eerst dat het een van de grootste acts in de Nederhop is en dan zeg je ineens dat ze toch succes boeken.
C
marsiascout wrote:Je moet er 4 maken en hebt er 3 helemaal af en 2 bijna? Volgens mij zijn dat er 5...

Een tip: Ik zou die: "Toch boeken zij...." weglaten. Je verteld eerst dat het een van de grootste acts in de Nederhop is en dan zeg je ineens dat ze toch succes boeken.
Eerder 1 meer maken zodat we meer visueel hebben dan te weinig...

Jongens, ze worden heus nog wel geredigeerd en alles, tis nog niet helemaal af, maar zover af dat wel..
ik kan iets tonen, ongeacht spelling etc
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
ben net begonnen met beetje photoshop leren en dit is wat ik net heb zitten maken :D
Image
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Dat zijn een hoop velletjes papier! :P

Ot: probeer wat meer schaduw te gebruiken!
R
Hardtraxx Veteran
Ramirez wrote:Dat zijn een hoop velletjes papier! :P

op wat schaduw?
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
RAW-vizion wrote:

op wat schaduw?
Je tekst ;) Zit weinig diepte in op deze manier :)
R
Hardtraxx Veteran
nielstil wrote:
RAW-vizion wrote:

op wat schaduw?
Je tekst ;) Zit weinig diepte in op deze manier :)
moet iid nog gedaan worden ;)
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
G
Jolle wrote:https://hardtraxx.com/algemeen/catatonic-overload-logo-contest-t16512.html
thx voor de update ;)
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Nieuwe header van Hardtraxx.. Kan echt niet :lol: god wat kleurt dat lelijk bij de rode balk .

Snap dat het een inkomsten bron is.. maar het is niet mooi
G
roberttt wrote:Nieuwe header van Hardtraxx.. Kan echt niet :lol: god wat kleurt dat lelijk bij de rode balk .

Snap dat het een inkomsten bron is.. maar het is niet mooi
idd, en ivm de poster had het wel een stuk mooier gekunt :P
http://partyflock.nl/party/191843:WiSH_ ... _2011.html
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Dat Hardtraxx logo ook! xd Naja ik zou het niet veel beter kunnen.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Vind het niet storend hoor. Vind het zelfs wel iets hebben dat rood en daarna die banner van wish.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
p-stylez wrote:Vind het niet storend hoor. Vind het zelfs wel iets hebben dat rood en daarna die banner van wish.
Nou ja ik vind het heel slecht in elkaar steken, is namelijk niet 1 geheel meer
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Zo maar eens bumpje met illustrator werk van mij (geanimeerd in After Effects):
http://vimeo.com/24616685 :)
G
_dp_ wrote:Zo maar eens bumpje met illustrator werk van mij (geanimeerd in After Effects):
http://vimeo.com/24616685 :)
Ziet er leuk uit! Lijkt me wel een lutwerk om dat allemaal te maken ;)
Heb je btw het level zelf bewogen of de camera?
Geluid zou leuk erbij zijn geweest, berder: nice :D
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2018
Ja zit veel tijd in, maar vond het leuk om te doen :) Het level heb ik gewoon als footage ingeladen in AE en dan gewoon bewogen. De characters heb ik als compositie ingeladen zodat alles een aparte layer heeft en er dus mee geanimeerd kan worden. (Wel even dat vinkje aanzetten dat alles in vector blijft enzo)

Geluid is idd leuk, heb het wel geprobeerd maar dat wou niet echt lukken. Misschien later nog eens toevoegen.
G
Geluid bij een geluidlose scene maken is inderdaad heel erg lastig
Toevallig heb ik daar dit kwartaal een les in :P (ofja, les... Ik leer niet efht iets, maar moet wel een eindopdracht malen :P)
Ik maak een scene aan geluid waarin een automobilist vam de snelweg gaat; stopt, een zakje chips haalt bij de winkel/tankstation, en wegrijd.
En daar gaat echt heel veep audio in zitten :P wel leuk om te doen though, dan besef je je nog duidelijker watvoor geluiden je altijd hoort om je heen.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
KSwoosh wrote:Geluid bij een geluidlose scene maken is inderdaad heel erg lastig
Toevallig heb ik daar dit kwartaal een les in :P (ofja, les... Ik leer niet efht iets, maar moet wel een eindopdracht malen :P)
Ik maak een scene aan geluid waarin een automobilist vam de snelweg gaat; stopt, een zakje chips haalt bij de winkel/tankstation, en wegrijd.
En daar gaat echt heel veep audio in zitten :P wel leuk om te doen though, dan besef je je nog duidelijker watvoor geluiden je altijd hoort om je heen.
Geluiden dan ook ter plaatse op gaan nemen veronderstel ik?
G
jah meeste van een database gehaald, zelf opnemen heb je goede apparatur en vooral omstandigheden voor nodig :P heb ik nie :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2018
nielstil wrote: Geluiden dan ook ter plaatse op gaan nemen veronderstel ik?
Geluid kun je ook niet altijd goed opnemen doordat je geen microfoon dicht genoeg bij de bron kan krijgen. Daarom bestaan er ook foley artiesten, die maken al die geluidjes na :P
http://vimeo.com/11436985
G
_dp_ wrote:
nielstil wrote: Geluiden dan ook ter plaatse op gaan nemen veronderstel ik?
Geluid kun je ook niet altijd goed opnemen doordat je geen microfoon dicht genoeg bij de bron kan krijgen. Daarom bestaan er ook foley artiesten, die maken al die geluidjes na :P
http://vimeo.com/11436985
of sites als freesound, soundsnap, findsounds, etc. ;) iets makkelijker voor ons