Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 13:03 
 

hotymoty schreef:
De oh zo volwassene, kan jij dit voor mij uitleggen? zou het zeer waarderen! ^^


Hij heeft ook al aangegeven op FB dat hij bezig was met het veranderen van Now Is The Time. Ook wel beetje kortzichtig van je om te denken dat aangezien hij niks nieuws heeft laten horen, hij dan ook niks gemaakt kan hebben en verder maar uit z'n neus zit te eten.

Darknezz schreef:
Volgens mij zit Heady nog steeds bij Scantraxx hoor, ik heb nergens gelezen dat hij daar weg ging.


Hij heeft in een Engelstalig interview van minstens 3 maanden geleden verteld dat hij al lange tijd weg is bij Scantraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 14:17 
 
Hardtraxx Addict

Ik denk dat het een bootleg is,

Zedd schreef:
I got some news for you.
1) THE LEGEND, ... THE UNICORN itself ... a.k.a. Tiësto is remixing Clarity, alongside TORRO TORRO, Felix Cartal, Funkagenda, Taylor Swift and more (minus Taylor Swift!)

2) YOU can remix it too! We set up a little 'Clarity Remix
Contest' and you can win some nice treats. Check out the rules and enter here: http://remix.zedd.net/


Headhunterz staat niet bij de artiesten die hem zouden remixen, terwijl hij toch een van de grotere is, en de remix pack is al sinds 20 december te downloaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 14:19 
 
Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:
hotymoty schreef:
De oh zo volwassene, kan jij dit voor mij uitleggen? zou het zeer waarderen! ^^


Soundesign duurt LANG


Ahh i see, thanks man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 15:53 
 

Stop maar met uitleggen Phase 2. Deze mensen willen het gewoon niet snappen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 16:39 
 
Hardtraxx Elite

Haha, weer zit deze remix niet in HWS.. zal vast wel een reden ervoor hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 16:43 
 

slechte zaak :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 17:06 
 
Hardtraxx Elite

hotymoty schreef:
Haha, weer zit deze remix niet in HWS.. zal vast wel een reden ervoor hebben!


Weer? Hij is zaterdag pas voor het eerst gedraaid xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 17:11 
 

Als hij hem live kan draaien kan hij ook wel is hws :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 17:13 
 
Hardtraxx Elite

Entourage schreef:
Als hij hem live kan draaien kan hij ook wel is hws :P


Ik zou niet meteen al mijn nieuwste tracks in hq op het internet willen hebben. Vandaag dat de stream gecut is tijdens dit nummer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 17:14 
 

mofo's :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 17:15 
 

Entourage schreef:
mofo's :(


Idd :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 17:17 
 
Hardtraxx Elite

jambekkie schreef:
hotymoty schreef:
Haha, weer zit deze remix niet in HWS.. zal vast wel een reden ervoor hebben!


Weer? Hij is zaterdag pas voor het eerst gedraaid xd


Nee, in chile had ie um al gedraait.
Hij twitterde dat hij um daar ging draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 01:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

[/quote]

Hij heeft in een Engelstalig interview van minstens 3 maanden geleden verteld dat hij al lange tijd weg is bij Scantraxx.[/quote]


:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat was toch ook al bekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 16:31 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een meuk dit :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 13:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mooi om te zien dat steeds meer melodieën de gebaande wegen weten te ontsnappen! Met tracks als Symbols, Rage remix, Lessons In Love remix en Million Miles Away remix beginnen melodieuze tracks weer echt boeiender te worden.

Kennelijk brengt de workflow van het maken van een remix iets met zich mee dat voor minder voorspelbare melodieën zorgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ken het origneel eigenlijk niet goed genoeg om te vergelijken, maar er zit wel een flinke bak energie in, was op Wildstylez ook een prima plaatje.

Sunboom schreef:
Mooi om te zien dat steeds meer melodieën de gebaande wegen weten te ontsnappen! Met tracks als Symbols, Rage remix, Lessons In Love remix en Million Miles Away remix beginnen melodieuze tracks weer echt boeiender te worden.

Zeer eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2013 16:10 
 
Hardtraxxer

Het origineel is echt :loving: :loving: deze lijkt ook heel goed te gaan worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 15:37 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Hoe traag is headhunterz eigenlijk wel niet, Na 20 oktober heeft ie 1 remixje gedaan die 2,5 minuut is...

Best wel triest eigenlijk..


Brainstorm met Geck-o?
De christmas edit van Rock Civilation.

En als het goed is ook nog 1 solo track? Althans als ik zijn tweets lees. Want deze remix had hij al klaar voor Mysteryland Chilli.

----
Het is een gave remix, ik vindt dit wel een kippenvel plaatje. Kreeg het ook bij X-Qlusive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 15:51 
 

jongens, headhunterz moet ook nog optreden he
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 16:20 
 
Hardtraxx Elite

Lenny schreef:
hotymoty schreef:
Hoe traag is headhunterz eigenlijk wel niet, Na 20 oktober heeft ie 1 remixje gedaan die 2,5 minuut is...

Best wel triest eigenlijk..


Brainstorm met Geck-o?
De christmas edit van Rock Civilation.

En als het goed is ook nog 1 solo track? Althans als ik zijn tweets lees. Want deze remix had hij al klaar voor Mysteryland Chilli.

----
Het is een gave remix, ik vindt dit wel een kippenvel plaatje. Kreeg het ook bij X-Qlusive.


Ja, maar hij laat nog helemaal niks in HQ horen.. niet eens in zen eigen show!
En die christmass edit neem ik niet serieus..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 16:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
niet eens in zen eigen show!

*zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 16:23 
 

Had hem ook wel verwacht in HWS
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Lenny schreef:
hotymoty schreef:
Hoe traag is headhunterz eigenlijk wel niet, Na 20 oktober heeft ie 1 remixje gedaan die 2,5 minuut is...

Best wel triest eigenlijk..


Brainstorm met Geck-o?
De christmas edit van Rock Civilation.

En als het goed is ook nog 1 solo track? Althans als ik zijn tweets lees. Want deze remix had hij al klaar voor Mysteryland Chilli.

----
Het is een gave remix, ik vindt dit wel een kippenvel plaatje. Kreeg het ook bij X-Qlusive.


Ja, maar hij laat nog helemaal niks in HQ horen.. niet eens in zen eigen show!
En die christmass edit neem ik niet serieus..


Maar hij hoeft toch niet alles HQ te laten horen? Dat doen andere artiesten toch ook niet...? Als hij geen show had, dan waren volgens mij al zijn nieuwe tracks in LQ op YT gekomen. Hij heeft geen label, en plaatst niks op zijn YT account.

Maar ik had wel verwacht dat hij of zijn nieuwe solo plaat of de remix in HWS had geplaatst.
Naja, zaterdag maar de radio aan tijdens zijn liveset. Hopelijk draait ie nog meer nieuws...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 17:48 
 
Hardtraxxer

Dat wildstylez toevallig een doorbraak heeft op de radio met een mainstream nr is tot daar aan toe, maar om nu alles er aan te doen om dat te evenaren is wel triest.. Hij kan beter eigen platen maken
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks