P
hotymoty wrote: De oh zo volwassene, kan jij dit voor mij uitleggen? zou het zeer waarderen! ^^
Hij heeft ook al aangegeven op FB dat hij bezig was met het veranderen van Now Is The Time. Ook wel beetje kortzichtig van je om te denken dat aangezien hij niks nieuws heeft laten horen, hij dan ook niks gemaakt kan hebben en verder maar uit z'n neus zit te eten.
Darknezz wrote:Volgens mij zit Heady nog steeds bij Scantraxx hoor, ik heb nergens gelezen dat hij daar weg ging.
Hij heeft in een Engelstalig interview van minstens 3 maanden geleden verteld dat hij al lange tijd weg is bij Scantraxx.
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 9 days ago
Ik denk dat het een bootleg is,
Zedd wrote:I got some news for you.
1) THE LEGEND, ... THE UNICORN itself ... a.k.a. Tiësto is remixing Clarity, alongside TORRO TORRO, Felix Cartal, Funkagenda, Taylor Swift and more (minus Taylor Swift!)

2) YOU can remix it too! We set up a little 'Clarity Remix
Contest' and you can win some nice treats. Check out the rules and enter here: http://remix.zedd.net/
Headhunterz staat niet bij de artiesten die hem zouden remixen, terwijl hij toch een van de grotere is, en de remix pack is al sinds 20 december te downloaden.
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
stefaneke wrote:
hotymoty wrote: De oh zo volwassene, kan jij dit voor mij uitleggen? zou het zeer waarderen! ^^
Soundesign duurt LANG
Ahh i see, thanks man!
E
Stop maar met uitleggen Phase 2. Deze mensen willen het gewoon niet snappen :thumbup:
H
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2025
Haha, weer zit deze remix niet in HWS.. zal vast wel een reden ervoor hebben!
E
slechte zaak :thumbdown:
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
hotymoty wrote:Haha, weer zit deze remix niet in HWS.. zal vast wel een reden ervoor hebben!
Weer? Hij is zaterdag pas voor het eerst gedraaid xd
E
Als hij hem live kan draaien kan hij ook wel is hws :P
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Entourage wrote:Als hij hem live kan draaien kan hij ook wel is hws :P
Ik zou niet meteen al mijn nieuwste tracks in hq op het internet willen hebben. Vandaag dat de stream gecut is tijdens dit nummer :(
E
mofo's :(
J
Entourage wrote:mofo's :(
Idd :p
H
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2025
jambekkie wrote:
hotymoty wrote:Haha, weer zit deze remix niet in HWS.. zal vast wel een reden ervoor hebben!
Weer? Hij is zaterdag pas voor het eerst gedraaid xd
Nee, in chile had ie um al gedraait.
Hij twitterde dat hij um daar ging draaien.
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
[/quote]

Hij heeft in een Engelstalig interview van minstens 3 maanden geleden verteld dat hij al lange tijd weg is bij Scantraxx.[/quote]

:huh:
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Dat was toch ook al bekend?
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Wat een meuk dit :thumbdown:
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Mooi om te zien dat steeds meer melodieën de gebaande wegen weten te ontsnappen! Met tracks als Symbols, Rage remix, Lessons In Love remix en Million Miles Away remix beginnen melodieuze tracks weer echt boeiender te worden.

Kennelijk brengt de workflow van het maken van een remix iets met zich mee dat voor minder voorspelbare melodieën zorgt.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ken het origneel eigenlijk niet goed genoeg om te vergelijken, maar er zit wel een flinke bak energie in, was op Wildstylez ook een prima plaatje.
Sunboom wrote:Mooi om te zien dat steeds meer melodieën de gebaande wegen weten te ontsnappen! Met tracks als Symbols, Rage remix, Lessons In Love remix en Million Miles Away remix beginnen melodieuze tracks weer echt boeiender te worden.
Zeer eens!
S
Hardtraxxer
819 posts member since 2011
last seen Apr 2017
Het origineel is echt :loving: :loving: deze lijkt ook heel goed te gaan worden
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
hotymoty wrote:Hoe traag is headhunterz eigenlijk wel niet, Na 20 oktober heeft ie 1 remixje gedaan die 2,5 minuut is...

Best wel triest eigenlijk..
Brainstorm met Geck-o?
De christmas edit van Rock Civilation.

En als het goed is ook nog 1 solo track? Althans als ik zijn tweets lees. Want deze remix had hij al klaar voor Mysteryland Chilli.

----
Het is een gave remix, ik vindt dit wel een kippenvel plaatje. Kreeg het ook bij X-Qlusive.
E
jongens, headhunterz moet ook nog optreden he
H
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2025
Lenny wrote:
hotymoty wrote:Hoe traag is headhunterz eigenlijk wel niet, Na 20 oktober heeft ie 1 remixje gedaan die 2,5 minuut is...

Brainstorm met Geck-o?

En als het goed is ook nog 1 solo track? Althans als ik zijn tweets lees. Want deze remix had hij al klaar voor Mysteryland Chilli.

----
Het is een gave remix, ik vindt dit wel een kippenvel plaatje. Kreeg het ook bij X-Qlusive.
Ja, maar hij laat nog helemaal niks in HQ horen.. niet eens in zen eigen show!
En die christmass edit neem ik niet serieus..
Last edited by hotymoty on 28 Jan 2013 15:21, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
hotymoty wrote:niet eens in zen eigen show!
*zijn
E
Had hem ook wel verwacht in HWS
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
hotymoty wrote:
Lenny wrote:

Brainstorm met Geck-o?

----
Ja, maar hij laat nog helemaal niks in HQ horen.. niet eens in zen eigen show!
En die christmass edit neem ik niet serieus..
Maar hij hoeft toch niet alles HQ te laten horen? Dat doen andere artiesten toch ook niet...? Als hij geen show had, dan waren volgens mij al zijn nieuwe tracks in LQ op YT gekomen. Hij heeft geen label, en plaatst niks op zijn YT account.

Maar ik had wel verwacht dat hij of zijn nieuwe solo plaat of de remix in HWS had geplaatst.
Naja, zaterdag maar de radio aan tijdens zijn liveset. Hopelijk draait ie nog meer nieuws...
D
Hardtraxxer
186 posts member since 2010
last seen Jun 2016
Dat wildstylez toevallig een doorbraak heeft op de radio met een mainstream nr is tot daar aan toe, maar om nu alles er aan te doen om dat te evenaren is wel triest.. Hij kan beter eigen platen maken