Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 13:39 
 
Hardtraxx Elite

Artiest: Zedd

Track(s): Clarity (Headhunterz remix)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij is de creativiteit helemaal op bij Willem.. Meer remixes dan eigen nummers tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 14:01 
 

Hey Headhunterz, met wie zou jij graag een collab willen doen? Zedd? :yay:

Maar van wat ik ervan kan horen klinkt het wel leuk, wacht eventjes de HQ af
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 14:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zal wel weer een heerlijke sfeer in zitten op HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 14:49 
 
Hardtraxx Elite

de track zal wel weer goed zijn, alleen jammer dat het weer een remix is :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 14:58 
 
Hardtraxx Newbie

ikwildetop40bereiken.nl ..... beetje jammer weer dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 14:58 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke drive zit hierin. de melodie klinkt ook weer veelbelovend.
ben zeer benieuwd naar een HQ
:worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 15:43 
 
Hardtraxx Addict

Remote Control schreef:
ikwildetop40bereiken.nl ..... beetje jammer weer dit.

:huh: :lol:

Lekkere melodie, hopelijk zit er een mooie preview in de aankomende HWS want de bass klinkt vercrackt in dit filmpje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 15:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Benieuwd hoe dit in HQ klinkt ^^ Vorige remix van Spectrum was geniaal :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 15:54 
 
Hardtraxx Veteran

Deze kan me net zoveel bekoren als zijn edit van Spectrum.
Niks, :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 16:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Melodie klinkt op het eerste gehoor echt heerlijk! :loving:
even afwachten, misschien zit die in de nieuwe HWS..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt weer leuk, maar hhz mag voor mij ook weer eens een solo track maken zoals Power Of Music :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga over deze plaat nog niks zeggen, even wachten op betere kwaliteit.
Maar zijn vorige house-remixes waren allemaal een succes, dus laat maar komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 16:41 
 

Al deze bevooroordeelde mensen. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 17:03 
 
Hardtraxx Elite

Hij zit zoiesow wel in HWS, kan toch niet anders..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 17:12 
 
Hardtraxxer

Hey weer eens een remix van een house plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 17:15 
 

TechnoboyYNWA schreef:
Hey weer eens een remix van een house plaat :)

Headhunterz is daar wel de aangewezen man voor! :cool:

Die kan het als de beste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 17:19 
 
Hardtraxx Elite

Entourage schreef:
TechnoboyYNWA schreef:
Hey weer eens een remix van een house plaat :)

Headhunterz is daar wel de aangewezen man voor! :cool:

Die kan het als de beste.


Dat kan je inderdaad niet ontkennen! Prima remixjes maakt deze held.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 18:46 
 
Hardtraxxer

Klinkt op het eerste gehoor goed, hele lekkere drive zo te horen. Even wachten op HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 18:52 
 
Hardtraxx Newbie

Maakt veel remixes/bootlegs uit andere genres, maar wat hij aanraakt blijft goed klinken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 19:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klinkt wel echt lekker :) hopen op HWS of HB
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 23:10 
 
Hardtraxx Newbie

Wat klinkt dit weer gruwelijk dik! (L) Headhunterz is goed bezig. :D

Zoals ik tot nu toe kan horen klinkt het allemaal weer super vet. Lekkere Synth en lekker sfeertje!
Nou hopen op een snelle HQ verie. Hard With Style?

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 00:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom zou je door een titel je muzieksmaak laten beïnvloeden :cry: beetje niveau lik me anus...

Dit klinkt gruwelijk dik! :drool: :thumbsup:
Van mij mag ie de rest van zijn carrière remixen blijven maken als ze net zo klinken als alle remixen tot nu toe!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 00:17 
 
Hardtraxx Elite

derniels schreef:
Waarom zou je door een titel je muzieksmaak laten beïnvloeden :cry: beetje niveau lik me anus...

Dit klinkt gruwelijk dik! :drool: :thumbsup:
Van mij mag ie de rest van zijn carrière remixen blijven maken als ze net zo klinken als alle remixen tot nu toe!!!


Precies dit!!! Heady for president!
Ik kan me nog wel herinneren dat deze remix, geen Mid intro en geen mid outro heeft.. das enigste minpunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 01:10 
 
Hardtraxx Veteran

Hmmm, door die vocals wil ik al afhaken, maar de climax bevalt me wel!
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks