Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had er wat meer van verwacht. Alsnog prima remix als je het mij vraagt. Maar niks bijzonders. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 00:14 
 
Hardtraxx Elite

Ik vind dit meer een niet-afgemaakte bootleg eigenlijk,
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 00:24 
 
Hardtraxx Veteran

Wat missen jullie allemaal aan deze track dan? En waarom lijkt hij niet afgemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 00:26 
 
Hardtraxx Elite

iMark schreef:
Wat missen jullie allemaal aan deze track dan? En waarom lijkt hij niet afgemaakt?

Hij voelt wat leeg aan, Geen mid intro en mid outro bijvoorbeeld, hij kan wat voller!
En de kicks vind ik slap..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 00:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Geen mid intro en mid outro

EDIT: Ik hoor toch echt een mid-outro hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
hotymoty schreef:
Geen mid intro en mid outro

Zegt wie? Er is nog niet eens een officiële preview...

De full is uitgelekt en dan denk je dat er nog een mid-intro bij komt? :P
Als dit nou een in elkaar gefrutseld dingetje was had ik gezegd 'Je kan gelijk hebben', maar er is nog nergens een HQ waardoor dat dus al niet kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 00:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
De full is uitgelekt en dan denk je dat er nog een mid-intro bij komt? :P

Had dat niet eens gemerkt ^^ Volgde dit topic al niet meer 2 dagen nadat hij aangemaakt was, want zaadplaat, vandaar. Eigen post al ge-edit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha oke, verder is hetgeen wat je hoort een 2e climax :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 00:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Haha oke, verder is hetgeen wat je hoort een 2e climax :P

Says who? :P Als dát een tweede climax is val ik in slaap in plaats van dat ik word opgeroepen om weer te gaan stampen xd Niet dat de eerste climax dat doet, maargoed :lol:

Edit: Luister nog ff daarna, zelfs na de tweede climax komt de mid-outro :P
Edit Edit: Gvd elke keer dat ge-edit :mad: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 00:41 
 
Hardtraxx Elite

Elexz schreef:
patrickjeb schreef:
Haha oke, verder is hetgeen wat je hoort een 2e climax :P

Says who? :P Als dát een tweede climax is val ik in slaap in plaats van dat ik word opgeroepen om weer te gaan stampen xd Niet dat de eerste climax dat doet, maargoed :lol:

Edit: Luister nog ff daarna, zelfs na de tweede climax komt de mid-outro :P
Edit Edit: Gvd elke keer dat ge-edit :mad: :P

Haha jij bent lekker bezig:p,
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Edit: Luister nog ff daarna, zelfs na de tweede climax komt de mid-outro :P

Lijkt mij persoonlijk gewoon de outro of noem je het mid-outro omdat het nog kicks heeft? :P

Edit: Kan zijn dat ik fout zit, maar lijkt mij gewoon de outro xd
Edit Edit: Whoohooo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 00:43 
 
Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
Elexz schreef:
Edit: Luister nog ff daarna, zelfs na de tweede climax komt de mid-outro :P

Lijkt mij persoonlijk gewoon de outro of noem je het mid-outro omdat het nog kicks heeft? :P

is een outro, geen mid outro
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 00:47 
 
Hardtraxx Addict

WhySoSerious schreef:
Die HQ valt me tegen, had er meer van verwacht.


Idd.
Vind het geluid ook niet al te goed, maar ik wacht wel tot hij echt gereleased is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 01:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
is een outro, geen mid outro

Ik noem het een mid-outro omdat er kicks in zitten idd, net als de mid-intro. Zelfde als dat een intro geen kicks heeft, evenals de outro. Die definities koppel ik er aan tenminste..

Of zijn daar ook weer officiële definities van waar over gehuild mag worden? :P

If so, let me know.

Edit: Dat rijmt
Edit Edit: En weer een edit...
Edit Edit Edit: Tot hoe ver gaat dit door? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 04:48 
 
Hardtraxx Veteran

tututut tutututu :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 09:46 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat weet hij er weer een gevoel in een plaatje te verwerken. Heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 15:07 
 
Hardtraxx Veteran

Melodie in de climax klinkt niet echt fijn en bijna 2 min. break :/ Voor de rest prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 15:25 
 
Hardtraxxer

Is deze nou uit dan??
Hoop dat deze anders wel snel als free komt, heerlijk plaatje weer:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is trouwens vandaag uitgekomen zie ik nu. Men kan hier verder: hardstyle-releases/zedd-clarity-remix-pack-t33308.html
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks