Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 16:40 
 
Hardtraxx Addict

Wat ben jij sneu bezig zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 16:51 
 

Hun beginnen toch ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
XtD schreef:
Volgens mij is de creativiteit helemaal op bij Willem.. Meer remixes dan eigen nummers tegenwoordig.


Alsof je voor het maken van een remix geen creativiteit nodig hebt. Jij snapt er echt niets van volgens mij.

Waarom mij persoonlijk aanvallen? Te veel aangetrokken van de andere figuurtjes die hier rondlopen ofzo?

Wil jij beweren dat er evenveel creativiteit nodig is om een nummer vanaf de grond af aan te bouwen of een remix (met al een bestaand principe) te maken?

En daar doel ik nou precies op, dus ga ff iemand anders lastig vallen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 17:02 
 
Hardtraxx Elite

Entourage schreef:
Hun beginnen toch ;)


zij + gezien je instelling zit je nog op de basisschool.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 17:09 
 

Fijn met ze allen op 1, stoer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 17:14 
 
Hardtraxx Veteran

Dat vraag je zelf om, je gedraag je als een 12 jarige kut-puber...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 17:15 
 

Ik ben ouder als jou kameraad :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Ik ben ouder DAN JIJ kameraad :thumbup:

Je moet eerst goed nederlands leren
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 17:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Entourage schreef:
Ik ben ouder DAN JIJ kameraad :thumbup:

Je moet eerst goed nederlands leren

Hihi, een plusje voor jou ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 17:22 
 

Zullen we maar weer ontopic gaan kinders? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 17:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Zullen we maar weer ontopic gaan kinders? :thumbup:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga even lekker via PM verder met E-fallussen enlargen ofzo, haha.

OT: Ben benieuwd naar een HQ-versie. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 17:47 
 

Dit puber gedrag makes me sad :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 20:15 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Dit puber gedrag makes me sad :cry:


:yes: :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 21:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Phase 2 schreef:
XtD schreef:
Volgens mij is de creativiteit helemaal op bij Willem.. Meer remixes dan eigen nummers tegenwoordig.


Alsof je voor het maken van een remix geen creativiteit nodig hebt. Jij snapt er echt niets van volgens mij.

Waarom mij persoonlijk aanvallen? Te veel aangetrokken van de andere figuurtjes die hier rondlopen ofzo?

Wil jij beweren dat er evenveel creativiteit nodig is om een nummer vanaf de grond af aan te bouwen of een remix (met al een bestaand principe) te maken?

En daar doel ik nou precies op, dus ga ff iemand anders lastig vallen ;)

Hij kan wel leuk zelf een nummer gaan schrijven, maar zover ik weet heeft hij nog steeds geen label om het uit te brengen dus tot die tijd moeten we het denk ik doen met remixjes die op het originele label kunnen worden uitgebracht ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 21:52 
 

bla bla bla
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 22:01 
 
Hardtraxx Elite

Hoe traag is headhunterz eigenlijk wel niet, Na 20 oktober heeft ie 1 remixje gedaan die 2,5 minuut is...

Best wel triest eigenlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 22:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Origineel vind ik een leuke plaat en ook dit klinkt niet verkeerd, vooral de 2e climax.

Oja en mensen, please do not feed the troll.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 23:24 
 

Entourage schreef:
Fijn met ze allen op 1, stoer :thumbsup:


Waar zijn die 8 uit Turnhout als je ze nodig hebt...

Hopelijk zit deze morgen in de nieuwe HWS :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 23:49 
 

hotymoty schreef:
Hoe traag is headhunterz eigenlijk wel niet, Na 20 oktober heeft ie 1 remixje gedaan die 2,5 minuut is...

Best wel triest eigenlijk..


Reageer jij weer als je oud genoeg bent om dit wereldje te begrijpen? Danku. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 00:02 
 
Hardtraxx Elite

Jro_ schreef:
hotymoty schreef:
Hoe traag is headhunterz eigenlijk wel niet, Na 20 oktober heeft ie 1 remixje gedaan die 2,5 minuut is...

Best wel triest eigenlijk..


Reageer jij weer als je oud genoeg bent om dit wereldje te begrijpen? Danku. :thumbup:


De oh zo volwassene, kan jij dit voor mij uitleggen? zou het zeer waarderen! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 00:41 
 

hotymoty schreef:
De oh zo volwassene, kan jij dit voor mij uitleggen? zou het zeer waarderen! ^^


Soundesign duurt LANG
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 12:24 
 
Hardtraxx Addict

Volgens mij zit Heady nog steeds bij Scantraxx hoor, ik heb nergens gelezen dat hij daar weg ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 12:31 
 

Darknezz schreef:
Volgens mij zit Heady nog steeds bij Scantraxx hoor, ik heb nergens gelezen dat hij daar weg ging.


Nee, is wel weg daar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 12:59 
 
Hardtraxx Addict

XtD schreef:
Phase 2 schreef:
XtD schreef:
Volgens mij is de creativiteit helemaal op bij Willem.. Meer remixes dan eigen nummers tegenwoordig.


Alsof je voor het maken van een remix geen creativiteit nodig hebt. Jij snapt er echt niets van volgens mij.

Waarom mij persoonlijk aanvallen? Te veel aangetrokken van de andere figuurtjes die hier rondlopen ofzo?

Wil jij beweren dat er evenveel creativiteit nodig is om een nummer vanaf de grond af aan te bouwen of een remix (met al een bestaand principe) te maken?

En daar doel ik nou precies op, dus ga ff iemand anders lastig vallen ;)


Persoonlijk aanvallen? Omdat ik zeg dat ik denk dat jij er niets van snapt. Als je jezelf dan al aangevallen voelt... sorry was niet de bedoeling dan ;)

Het is soms lastiger een remix te maken als een eigen plaat. Je moet maar net de inspiratie krijgen bij bijvoorbeeld de vocal. Je moet er iets eigens van maken. Soms is een remix maken makkelijker, maar dat hoeft echt niet. Je hebt er nog steeds een hoop creativiteit voor nodig. Ik vind dat het ook niet echt te zeggen is of je er meer of minder creativiteit nodig voor hebt. Het is namelijk ook maar net wat je ervan maakt. Het is bij deze remix ook niet dat hij het origineel heeft gepakt en alleen een hardere kick eronder heeft gezet.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks