XtD schreef:
Phase 2 schreef:
XtD schreef:
Volgens mij is de creativiteit helemaal op bij Willem.. Meer remixes dan eigen nummers tegenwoordig.
Alsof je voor het maken van een remix geen creativiteit nodig hebt. Jij snapt er echt niets van volgens mij.
Waarom mij persoonlijk aanvallen? Te veel aangetrokken van de andere figuurtjes die hier rondlopen ofzo?
Wil jij beweren dat er evenveel creativiteit nodig is om een nummer vanaf de grond af aan te bouwen of een remix (met al een bestaand principe) te maken?
En daar doel ik nou precies op, dus ga ff iemand anders lastig vallen

Persoonlijk aanvallen? Omdat ik zeg dat ik denk dat jij er niets van snapt. Als je jezelf dan al aangevallen voelt... sorry was niet de bedoeling dan
Het is soms lastiger een remix te maken als een eigen plaat. Je moet maar net de inspiratie krijgen bij bijvoorbeeld de vocal. Je moet er iets eigens van maken. Soms is een remix maken makkelijker, maar dat hoeft echt niet. Je hebt er nog steeds een hoop creativiteit voor nodig. Ik vind dat het ook niet echt te zeggen is of je er meer of minder creativiteit nodig voor hebt. Het is namelijk ook maar net wat je ervan maakt. Het is bij deze remix ook niet dat hij het origineel heeft gepakt en alleen een hardere kick eronder heeft gezet.