E
Dudejay wrote:Dat wildstylez toevallig een doorbraak heeft op de radio met een mainstream nr is tot daar aan toe, maar om nu alles er aan te doen om dat te evenaren is wel triest.. Hij kan beter eigen platen maken
Hoe kom je daar nu weer bij?
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Denk gvd eens na. Geen label is geen release! Dan kan je alles wel op je youtubekanaal zetten of in je podcast, of alles free releasen, maar daar heb je als producer toch geen kut aan. Waarom denk je dat de stream tijdens X-Qlusive gecut is tijdens dit nummer en dat ie niet in HWS zit. Het komt allemaal wel, je moet gewoon geduld hebben.

En niemand heeft iets gezegd over het evenaren van Headhunterz, want Wildstylez heeft Headhunterz helemaal nog niet evenaard. Gewoon nadenken voor je wat zegt.
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
jambekkie wrote:Denk gvd eens na. Geen label is geen release! Dan kan je alles wel op je youtubekanaal zetten of in je podcast, of alles free releasen, maar daar heb je als producer toch geen kut aan. Waarom denk je dat de stream tijdens X-Qlusive gecut is tijdens dit nummer en dat ie niet in HWS zit. Het komt allemaal wel, je moet gewoon geduld hebben.

En niemand heeft iets gezegd over het evenaren van Headhunterz, want Wildstylez heeft Headhunterz helemaal nog niet evenaard. Gewoon nadenken voor je wat zegt.
Hier heb jij zeker een punt! .
E
Headhunterz doet gewoon wat hij wil

klaar
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 16 hours ago
Kan iemand precies uitleggen wat het verschil is tussen een bootleg en een remix?

OT: Melodie klinkt wel lekker, benieuwd naar de HQ versie :thumbup:
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Dudejay wrote:Dat wildstylez toevallig een doorbraak heeft op de radio met een mainstream nr is tot daar aan toe, maar om nu alles er aan te doen om dat te evenaren is wel triest.. Hij kan beter eigen platen maken
Wat een onzin man haha
J
Entourage wrote:Headhunterz doet gewoon wat hij wil

klaar
Hij ligt er idd heus niet wakker van dat een een of ander eitje hier loopt te klagen. Beetje vechten als mier tegen olifant.. :/
I
Hardtraxxer
438 posts member since 2011
last seen Jun 2025
[quote="jaspervm"]Kan iemand precies uitleggen wat het verschil is tussen een bootleg en een remix?

Een Remix is met toestemming van de orginele maker van het nummer.
Een bootleg is zonder toestemming van de orginele maker.
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Zit Headhunterz niet meer bij Scantraxx? Compleet gemist, waar kan ik hier meer over lezen?
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Sunboom wrote:Zit Headhunterz niet meer bij Scantraxx? Compleet gemist, waar kan ik hier meer over lezen?
Laatste 10 pagina's
Het Scantraxx leegloop topic
Hardtraxxer
531 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Waarom gaat Headhunterz niet gewoon naar Digital Age met zn maten Wildstylez en Noisecontrollers?

Btw jammer dat hij weer met een remix komt, maar hij klinkt niet slecht op het eerste gehoor.
P
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2026
TondH wrote:Waarom gaat Headhunterz niet gewoon naar Digital Age met zn maten Wildstylez en Noisecontrollers?

Btw jammer dat hij weer met een remix komt, maar hij klinkt niet slecht op het eerste gehoor.
De plaat klinkt niet slecht, maar je vindt het jammer dat hij een remix heeft gemaakt... Als de plaat toch goed klinkt is het prima.
Hardtraxxer
531 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Phase 2 wrote:
TondH wrote:Waarom gaat Headhunterz niet gewoon naar Digital Age met zn maten Wildstylez en Noisecontrollers?

De plaat klinkt niet slecht, maar je vindt het jammer dat hij een remix heeft gemaakt... Als de plaat toch goed klinkt is het prima.
Heb liever een solo plaat van hem waar meer zijn eigen sound in zit.
P
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2026
Ik vind dit toch ook echt een typische hhz plaat. Zit echt zijn eigen sound in.
H
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2025
Ik hoop dat B2S nu die livestream wel in HQ kan uitzenden.. vorig jaar was drama!
En elke keer word er weer doorheen geluld haha
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
hotymoty wrote:Ik hoop dat B2S nu die livestream wel in HQ kan uitzenden.. vorig jaar was drama!
Moet ie 'm wel gaan draaien eh. En hij gaat live draaien, dus ben benieuwd.
H
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2025
Lenny wrote:
hotymoty wrote:Ik hoop dat B2S nu die livestream wel in HQ kan uitzenden.. vorig jaar was drama!
Denk jij dat ie 'm niet gaat draaien? Hij moet wel denk ik..
Zou wel heel raar zijn als ie um niet gaat draaien
Last edited by hotymoty on 29 Jan 2013 15:17, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
En het wordt ook uitgezonden als videostream en verwacht niet dat ze er dan doorheen gaan praten. Alleen op de radio stream
H
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2025
patrickjeb wrote:En het wordt ook uitgezonden als videostream en verwacht niet dat ze er dan doorheen gaan praten. Alleen op de radio stream
Haha! moet er wel iemand zijn die HEEL het evenement opneemt met goede kwaliteit!
Hardtraxxer
798 posts member since 2011
patrickjeb wrote:En het wordt ook uitgezonden als videostream en verwacht niet dat ze er dan doorheen gaan praten. Alleen op de radio stream
Ineens een interview met een van de dj's. Ik zie dat wel gebeuren hoor :P
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
hotymoty wrote:
Lenny wrote:
Denk jij dat ie 'm niet gaat draaien? Hij moet wel denk ik..
Zou wel heel raar zijn als ie um niet gaat draaien
Hij zal hem wel draaien idd.

Evenals:
- Power of the music
- Toulouse remix
- Reignite
- Now is the time
- Make it loud (ziggo edit)
- Spaceman remix
- Lessons in love remix

En dan hopen dat ie snel mixt, en ze laatste solo plaat (als ik ze Tweets begrijp) ook draait.
H
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2025
Lenny wrote:
Hij zal hem wel draaien idd.

Evenals:
- Power of the music
- Toulouse remix
- Reignite
- Now is the time
- Make it loud (ziggo edit)
- Spaceman remix
- Lessons in love remix

En dan hopen dat ie snel mixt, en ze laatste solo plaat (als ik ze Tweets begrijp) ook draait.
Ja dat lijstje gaat ie zoiesow draaien, uhm daar heeft ie nog niks over getweet hoor?
T
Hardtraxxer
385 posts member since 2011
last seen Aug 2015
Jezus asjeblieft Heady. Hij wil gewoon hetzelfde doen als z'n grote vriend Joram, en ook de top 40 bereiken en continu op Radio 538 zijn. Lache man, echt. :sick:
Hardtraxxer
226 posts member since 2012
last seen Jan 2017
Vind het een lekker nummer en zijn remixjes van house nummers zijn wel en succes!
Alleen hoop toch meer op eigen nummers, zoals Power of Music.
J
Thew wrote:Jezus asjeblieft Heady. Hij wil gewoon hetzelfde doen als z'n grote vriend Joram, en ook de top 40 bereiken en continu op Radio 538 zijn. Lache man, echt. :sick:
Heeft die al bereikt met Lessons In Love, die er overigens eerder was dan Year Of Summer..