Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 17:54 
 

Dudejay schreef:
Dat wildstylez toevallig een doorbraak heeft op de radio met een mainstream nr is tot daar aan toe, maar om nu alles er aan te doen om dat te evenaren is wel triest.. Hij kan beter eigen platen maken

Hoe kom je daar nu weer bij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 18:52 
 
Hardtraxx Elite

Denk gvd eens na. Geen label is geen release! Dan kan je alles wel op je youtubekanaal zetten of in je podcast, of alles free releasen, maar daar heb je als producer toch geen kut aan. Waarom denk je dat de stream tijdens X-Qlusive gecut is tijdens dit nummer en dat ie niet in HWS zit. Het komt allemaal wel, je moet gewoon geduld hebben.

En niemand heeft iets gezegd over het evenaren van Headhunterz, want Wildstylez heeft Headhunterz helemaal nog niet evenaard. Gewoon nadenken voor je wat zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 20:35 
 
Hardtraxx Elite

jambekkie schreef:
Denk gvd eens na. Geen label is geen release! Dan kan je alles wel op je youtubekanaal zetten of in je podcast, of alles free releasen, maar daar heb je als producer toch geen kut aan. Waarom denk je dat de stream tijdens X-Qlusive gecut is tijdens dit nummer en dat ie niet in HWS zit. Het komt allemaal wel, je moet gewoon geduld hebben.

En niemand heeft iets gezegd over het evenaren van Headhunterz, want Wildstylez heeft Headhunterz helemaal nog niet evenaard. Gewoon nadenken voor je wat zegt.


Hier heb jij zeker een punt! .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 20:42 
 

Headhunterz doet gewoon wat hij wil

klaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 22:55 
 
Hardtraxxer

Kan iemand precies uitleggen wat het verschil is tussen een bootleg en een remix?

OT: Melodie klinkt wel lekker, benieuwd naar de HQ versie :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 23:30 
 
Hardtraxx Addict

Dudejay schreef:
Dat wildstylez toevallig een doorbraak heeft op de radio met een mainstream nr is tot daar aan toe, maar om nu alles er aan te doen om dat te evenaren is wel triest.. Hij kan beter eigen platen maken


Wat een onzin man haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 23:37 
 

Entourage schreef:
Headhunterz doet gewoon wat hij wil

klaar


Hij ligt er idd heus niet wakker van dat een een of ander eitje hier loopt te klagen. Beetje vechten als mier tegen olifant.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 23:49 
 
Hardtraxxer

[quote="jaspervm"]Kan iemand precies uitleggen wat het verschil is tussen een bootleg en een remix?

Een Remix is met toestemming van de orginele maker van het nummer.
Een bootleg is zonder toestemming van de orginele maker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 13:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zit Headhunterz niet meer bij Scantraxx? Compleet gemist, waar kan ik hier meer over lezen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 13:45 
 
Hardtraxx Veteran

Sunboom schreef:
Zit Headhunterz niet meer bij Scantraxx? Compleet gemist, waar kan ik hier meer over lezen?

Laatste 10 pagina's
algemeen/hetscantraxx-leeglooptopic-t26235.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom gaat Headhunterz niet gewoon naar Digital Age met zn maten Wildstylez en Noisecontrollers?

Btw jammer dat hij weer met een remix komt, maar hij klinkt niet slecht op het eerste gehoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 14:50 
 
Hardtraxx Addict

TondH schreef:
Waarom gaat Headhunterz niet gewoon naar Digital Age met zn maten Wildstylez en Noisecontrollers?

Btw jammer dat hij weer met een remix komt, maar hij klinkt niet slecht op het eerste gehoor.


De plaat klinkt niet slecht, maar je vindt het jammer dat hij een remix heeft gemaakt... Als de plaat toch goed klinkt is het prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 14:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
TondH schreef:
Waarom gaat Headhunterz niet gewoon naar Digital Age met zn maten Wildstylez en Noisecontrollers?

Btw jammer dat hij weer met een remix komt, maar hij klinkt niet slecht op het eerste gehoor.


De plaat klinkt niet slecht, maar je vindt het jammer dat hij een remix heeft gemaakt... Als de plaat toch goed klinkt is het prima.


Heb liever een solo plaat van hem waar meer zijn eigen sound in zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 16:07 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind dit toch ook echt een typische hhz plaat. Zit echt zijn eigen sound in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 16:10 
 
Hardtraxx Elite

Ik hoop dat B2S nu die livestream wel in HQ kan uitzenden.. vorig jaar was drama!
En elke keer word er weer doorheen geluld haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 16:12 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Ik hoop dat B2S nu die livestream wel in HQ kan uitzenden.. vorig jaar was drama!
En elke keer word er weer doorheen geluld haha


Moet ie 'm wel gaan draaien eh. En hij gaat live draaien, dus ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 16:16 
 
Hardtraxx Elite

Lenny schreef:
hotymoty schreef:
Ik hoop dat B2S nu die livestream wel in HQ kan uitzenden.. vorig jaar was drama!
En elke keer word er weer doorheen geluld haha


Moet ie 'm wel gaan draaien eh. En hij gaat live draaien, dus ben benieuwd.


Denk jij dat ie 'm niet gaat draaien? Hij moet wel denk ik..
Zou wel heel raar zijn als ie um niet gaat draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En het wordt ook uitgezonden als videostream en verwacht niet dat ze er dan doorheen gaan praten. Alleen op de radio stream
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 16:32 
 
Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
En het wordt ook uitgezonden als videostream en verwacht niet dat ze er dan doorheen gaan praten. Alleen op de radio stream

Haha! moet er wel iemand zijn die HEEL het evenement opneemt met goede kwaliteit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 18:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
En het wordt ook uitgezonden als videostream en verwacht niet dat ze er dan doorheen gaan praten. Alleen op de radio stream

Ineens een interview met een van de dj's. Ik zie dat wel gebeuren hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 18:46 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Lenny schreef:
hotymoty schreef:
Ik hoop dat B2S nu die livestream wel in HQ kan uitzenden.. vorig jaar was drama!
En elke keer word er weer doorheen geluld haha


Moet ie 'm wel gaan draaien eh. En hij gaat live draaien, dus ben benieuwd.


Denk jij dat ie 'm niet gaat draaien? Hij moet wel denk ik..
Zou wel heel raar zijn als ie um niet gaat draaien


Hij zal hem wel draaien idd.

Evenals:
- Power of the music
- Toulouse remix
- Reignite
- Now is the time
- Make it loud (ziggo edit)
- Spaceman remix
- Lessons in love remix

En dan hopen dat ie snel mixt, en ze laatste solo plaat (als ik ze Tweets begrijp) ook draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 19:38 
 
Hardtraxx Elite

Lenny schreef:

Hij zal hem wel draaien idd.

Evenals:
- Power of the music
- Toulouse remix
- Reignite
- Now is the time
- Make it loud (ziggo edit)
- Spaceman remix
- Lessons in love remix

En dan hopen dat ie snel mixt, en ze laatste solo plaat (als ik ze Tweets begrijp) ook draait.


Ja dat lijstje gaat ie zoiesow draaien, uhm daar heeft ie nog niks over getweet hoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 20:04 
 
Hardtraxxer

Jezus asjeblieft Heady. Hij wil gewoon hetzelfde doen als z'n grote vriend Joram, en ook de top 40 bereiken en continu op Radio 538 zijn. Lache man, echt. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 20:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het een lekker nummer en zijn remixjes van house nummers zijn wel en succes!
Alleen hoop toch meer op eigen nummers, zoals Power of Music.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 20:44 
 

Thew schreef:
Jezus asjeblieft Heady. Hij wil gewoon hetzelfde doen als z'n grote vriend Joram, en ook de top 40 bereiken en continu op Radio 538 zijn. Lache man, echt. :sick:


Heeft die al bereikt met Lessons In Love, die er overigens eerder was dan Year Of Summer..
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks