Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 01:10 
 
Hardtraxx Veteran

Hmmm, door die vocals wil ik al afhaken, maar de climax bevalt me wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 01:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt lekker! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 09:28 
 
Hardtraxx Newbie

langere versie.

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel vond ik al prima van Zedd, maar ik vind dit zeker een geslaagde remix..! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 13:48 
 
Hardtraxx Elite

Als ik die langere versie luister, wat een mooie plaat zeg! (L)

Alleen beetje kort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 18:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze track brengt net als Reignite en zijn laatste platen weer een fijne sfeer mee, maar ik ben benieuwd wat voor een track er uit zal komen rollen als die weer iets maakt a la Headshot :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 20:42 
 
Hardtraxx Veteran

D-Ruz schreef:
Deze track brengt net als Reignite en zijn laatste platen weer een fijne sfeer mee, maar ik ben benieuwd wat voor een track er uit zal komen rollen als die weer iets maakt a la Headshot :drool:


maakt hij niet ;) aangezien hij niet van die stijl houdt, en geen plezier heeft in het maken van dat soort platen wel jammer want headshot kan ik ook wel waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 20:46 
 

Hij maakt wat hij zelf wil. Daar hebben jullie niks over te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 22:12 
 
Hardtraxx Newbie

Waarom staat deze niet op de livesets van xqlusive?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WhySoSerious schreef:
Waarom staat deze niet op de livesets van xqlusive?

Omdat ik gok dat HHZ zelf de primeur wil hebben en hem in de volgende editie van Hard With Style heeft zitten.. ;)
(die van komende vrijdag dus)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
D-Ruz schreef:
Deze track brengt net als Reignite en zijn laatste platen weer een fijne sfeer mee, maar ik ben benieuwd wat voor een track er uit zal komen rollen als die weer iets maakt a la Headshot :drool:


maakt hij niet ;) aangezien hij niet van die stijl houdt, en geen plezier heeft in het maken van dat soort platen wel jammer want headshot kan ik ook wel waarderen.


Ohw ging dat over die tracks, ik dacht over al die zooi van dat Studio Sessions album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 03:01 
 

WhySoSerious schreef:
Waarom staat deze niet op de livesets van xqlusive?


Omdat Q-Dance tegenwoordig live knipt in de livestream..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 03:02 
 

hotymoty schreef:
Als ik die langere versie luister, wat een mooie plaat zeg! (L)

Alleen beetje kort.


In en outro zijn niet gefilmd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 03:03 
 

intro is alleen maar getik van 30 sec waar je niks aan hebt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 03:28 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

De acapella is gratis uitgegeven. Kan heel goed een bootleg zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 12:06 
 
Hardtraxx Elite

Jro_ schreef:
hotymoty schreef:
Als ik die langere versie luister, wat een mooie plaat zeg! (L)

Alleen beetje kort.


In en outro zijn niet gefilmd.


nee, er is geen mid intro en mid outro..
Alleen maar kick als outro zoals met Spectrum remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 12:13 
 

hotymoty schreef:
Jro_ schreef:
hotymoty schreef:
Als ik die langere versie luister, wat een mooie plaat zeg! (L)

Alleen beetje kort.


In en outro zijn niet gefilmd.


nee, er is geen mid intro en mid outro..
Alleen maar kick als outro zoals met Spectrum remix


Ik mis toch iets wat ik live hoorde en zelfs in de opgenomen liveset even te horen is.
De track is echt geen 2 en een half minuut lang.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 13:14 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 13:56 
 
Hardtraxx Addict

XtD schreef:
Volgens mij is de creativiteit helemaal op bij Willem.. Meer remixes dan eigen nummers tegenwoordig.


Alsof je voor het maken van een remix geen creativiteit nodig hebt. Jij snapt er echt niets van volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 13:58 
 

Phase 2 schreef:
XtD schreef:
Volgens mij is de creativiteit helemaal op bij Willem.. Meer remixes dan eigen nummers tegenwoordig.


Alsof je voor het maken van een remix geen creativiteit nodig hebt. Jij snapt er echt niets van volgens mij.

9 van de 10 mensen hier op Hardtraxx denken zo simplistisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

Entourage, bij elke reactie waar negativiteit in voor komt zeik je hardtraxx af. Als je nou zo'n hekel aan hardtraxx heb, pm Jor-D ff dat je account verwijderd mag worden en kijk nooit meer op HT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Entourage, bij elke reactie waar negativiteit in voor komt zeik je hardtraxx af. Als je nou zo'n hekel aan hardtraxx heb, pm Jor-D ff dat je account verwijderd mag worden en kijk nooit meer op HT.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 16:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind het origineel ook wel heeeeeel erg gaaf eigenlijk, ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 16:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben totaal geen fan van de mainstream house van tegewoordig.

Dus dit soort remixen doen me eigenlijk ook weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 16:31 
 

SL8492 schreef:
iMark schreef:
Entourage, bij elke reactie waar negativiteit in voor komt zeik je hardtraxx af. Als je nou zo'n hekel aan hardtraxx heb, pm Jor-D ff dat je account verwijderd mag worden en kijk nooit meer op HT.

:worship:

:') :') :')

Beter doen jullie 2 butt buddies dat. Zijn we daar gelijk van af :thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks