Hmmm, door die vocals wil ik al afhaken, maar de climax bevalt me wel!
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
-
JHardtraxx Newbie
- 38 posts member since 2010
- last seen Dec 2022
Origineel vond ik al prima van Zedd, maar ik vind dit zeker een geslaagde remix..! 
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Als ik die langere versie luister, wat een mooie plaat zeg!
Alleen beetje kort.
Alleen beetje kort.
Deze track brengt net als Reignite en zijn laatste platen weer een fijne sfeer mee, maar ik ben benieuwd wat voor een track er uit zal komen rollen als die weer iets maakt a la Headshot 
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
maakt hij nietD-Ruz wrote:Deze track brengt net als Reignite en zijn laatste platen weer een fijne sfeer mee, maar ik ben benieuwd wat voor een track er uit zal komen rollen als die weer iets maakt a la Headshot
-
E
Hij maakt wat hij zelf wil. Daar hebben jullie niks over te zeggen.
-
WHardtraxx Newbie
- 20 posts member since 2012
- last seen Jul 2020
Waarom staat deze niet op de livesets van xqlusive?
Omdat ik gok dat HHZ zelf de primeur wil hebben en hem in de volgende editie van Hard With Style heeft zitten..WhySoSerious wrote:Waarom staat deze niet op de livesets van xqlusive?
(die van komende vrijdag dus)
Ohw ging dat over die tracks, ik dacht over al die zooi van dat Studio Sessions album.Wildstylerz wrote:maakt hij nietD-Ruz wrote:Deze track brengt net als Reignite en zijn laatste platen weer een fijne sfeer mee, maar ik ben benieuwd wat voor een track er uit zal komen rollen als die weer iets maakt a la Headshotaangezien hij niet van die stijl houdt, en geen plezier heeft in het maken van dat soort platen wel jammer want headshot kan ik ook wel waarderen.
-
J
Omdat Q-Dance tegenwoordig live knipt in de livestream..WhySoSerious wrote:Waarom staat deze niet op de livesets van xqlusive?
-
J
In en outro zijn niet gefilmd.hotymoty wrote:Als ik die langere versie luister, wat een mooie plaat zeg!![]()
Alleen beetje kort.
-
E
intro is alleen maar getik van 30 sec waar je niks aan hebt 
De acapella is gratis uitgegeven. Kan heel goed een bootleg zijn 
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
nee, er is geen mid intro en mid outro..Jro_ wrote:In en outro zijn niet gefilmd.hotymoty wrote:Als ik die langere versie luister, wat een mooie plaat zeg!![]()
Alleen beetje kort.
Alleen maar kick als outro zoals met Spectrum remix
-
J
Ik mis toch iets wat ik live hoorde en zelfs in de opgenomen liveset even te horen is.hotymoty wrote:nee, er is geen mid intro en mid outro..Jro_ wrote:In en outro zijn niet gefilmd.hotymoty wrote:Als ik die langere versie luister, wat een mooie plaat zeg!![]()
Alleen beetje kort.
Alleen maar kick als outro zoals met Spectrum remix
De track is echt geen 2 en een half minuut lang..
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Klinkt saai.
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Alsof je voor het maken van een remix geen creativiteit nodig hebt. Jij snapt er echt niets van volgens mij.XtD wrote:Volgens mij is de creativiteit helemaal op bij Willem.. Meer remixes dan eigen nummers tegenwoordig.
-
E
9 van de 10 mensen hier op Hardtraxx denken zo simplistischPhase 2 wrote:Alsof je voor het maken van een remix geen creativiteit nodig hebt. Jij snapt er echt niets van volgens mij.XtD wrote:Volgens mij is de creativiteit helemaal op bij Willem.. Meer remixes dan eigen nummers tegenwoordig.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Entourage, bij elke reactie waar negativiteit in voor komt zeik je hardtraxx af. Als je nou zo'n hekel aan hardtraxx heb, pm Jor-D ff dat je account verwijderd mag worden en kijk nooit meer op HT.
iMark wrote:Entourage, bij elke reactie waar negativiteit in voor komt zeik je hardtraxx af. Als je nou zo'n hekel aan hardtraxx heb, pm Jor-D ff dat je account verwijderd mag worden en kijk nooit meer op HT.
vind het origineel ook wel heeeeeel erg gaaf eigenlijk, ben benieuwd
Ben totaal geen fan van de mainstream house van tegewoordig.
Dus dit soort remixen doen me eigenlijk ook weinig.
Dus dit soort remixen doen me eigenlijk ook weinig.
-
E
:') :') :')SL8492 wrote:iMark wrote:Entourage, bij elke reactie waar negativiteit in voor komt zeik je hardtraxx af. Als je nou zo'n hekel aan hardtraxx heb, pm Jor-D ff dat je account verwijderd mag worden en kijk nooit meer op HT.
Beter doen jullie 2 butt buddies dat. Zijn we daar gelijk van af