Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 22:03 
 
Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Lenny schreef:

Hij zal hem wel draaien idd.

Evenals:
- Power of the music
- Toulouse remix
- Reignite
- Now is the time
- Make it loud (ziggo edit)
- Spaceman remix
- Lessons in love remix

En dan hopen dat ie snel mixt, en ze laatste solo plaat (als ik ze Tweets begrijp) ook draait.


Ja dat lijstje gaat ie zoiesow draaien, uhm daar heeft ie nog niks over getweet hoor?


Citaat:
Headhunterz ‏@djheadhunterz
Aaalmost done with this track. I guess the struggle was worth it.
Openen - 10 januari.


Citaat:
Headhunterz ‏@djheadhunterz
Never had as much struggle with mixing a lead as with this one. I feel like I'm taming a wild horse.
- 9 januari.


Citaat:
Headhunterz ‏@djheadhunterz
New remix finished!
Openen - 12 december.


Dus denk dat je ook een nieuwe solo gaat horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk ook de collab met Geck-O, als die al klaar is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 22:30 
 
Hardtraxx Elite

Dan weet je het nog niet zeker;) denk namelijk niet dat ie um gaat draaien.. dat verwacht ik gwn niet van hem
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeg ook niet dat ik het zeker weet, alleen dat ik het hoop. En waarom zou hij geen collab draaien waar hij zelf aan gewerkt heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 22:40 
 
Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
Ik zeg ook niet dat ik het zeker weet, alleen dat ik het hoop. En waarom zou hij geen collab draaien waar hij zelf aan gewerkt heeft?

Omdat heady niet zo snel is daarin. De kans is veel kleiner dat ie de collab gaat draaien, dan dat ie zijn nieuwe solo gaat draaien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeg toch ook niet dat de kans groter is dat hij die collab gaat draaien? :lol: Heb het ook niet gehad over z'n nieuwe solo plaat. Zei alleen dat ik hoop dat hij die collab af heeft en dat hij hem draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 00:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Had hij Back 2 Basics niet geremixed? Of een andere Wildstylez track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 00:48 
 
Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Had hij Back 2 Basics niet geremixed? Of een andere Wildstylez track.


Dat hebben ze besproken in de livestream die ze deden tijd terug. Of dat er ooit nog van komt, denk het niet. Heeft ie het niet gewoon over deze remix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 00:48 
 

Pommer schreef:
Had hij Back 2 Basics niet geremixed? Of een andere Wildstylez track.


Back 2 Basics volgens mij, maar duurd ook al een tijdje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 00:52 
 
Hardtraxx Veteran

Hij had b2b geremixt, maar toen crashte zijn HDD. Vervolgens is hij er niet meer aan verder gegaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 12:25 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Hij had b2b geremixt, maar toen crashte zijn HDD. Vervolgens is hij er niet meer aan verder gegaan


Klopt. Zei die laatst op Twitter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 15:39 
 
Hardtraxxer

Op eerste gehoor een beetje saai, doet me ook zwaar denken aan 'feel so good'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 19:06 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
duurd


Joooooooooooooooooo
[/grammar nazi]
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 12:16 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

En weer een tegenvaller van mr heady!

komt er nog een x een eigen nummer in plaats van een remix :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 12:18 
 

qdance233 schreef:
En weer een tegenvaller van mr heady!

komt er nog een x een eigen nummer in plaats van een remix :huh:


Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 17:57 
 
Hardtraxx Newbie

Misschien maakt hij alleen remixen zodat ze op een ander label kunnen worden released? Zoals spaceman
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 15:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is troep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Hopelijk ook de collab met Geck-O, als die al klaar is :P


Nog niet echt aan begonnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Nog niet echt aan begonnen :P

Aah shoot! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 14:49 
 
Hardtraxx Veteran

Ik hoor de melodie van dit nummer op de livestream... En stream wordt gecut... Balen, maar wat HHZ zei toen ie in beeld kwam vond ik wel begrijpelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Ik hoor de melodie van dit nummer op de livestream... En stream wordt gecut... Balen, maar wat HHZ zei toen ie in beeld kwam vond ik wel begrijpelijk.

Wat zei die dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 14:55 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Lenny schreef:
Ik hoor de melodie van dit nummer op de livestream... En stream wordt gecut... Balen, maar wat HHZ zei toen ie in beeld kwam vond ik wel begrijpelijk.

Wat zei die dan?


Dat hij niet wilde dat de remix al online stond op Youtube/internet. Daarom wilde hij het graag exclusief houden voor de mensen die op Hard Bass waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2013 16:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

had hier heeeeel erg op gehoopt bij Heady (die sowieso echt een lekkere set neerzette vond ik! goeie edits) maar toch viel hij op een of andere manier een beetje tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee of het een betere versie is, maar op 15.30 komt hij aan bod :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 22:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na zaterdag. :loving:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks