Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 22:49 
 

Spanwijde als de maddervakker condor
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 11:31 
 
Hardtraxxer

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 18:22 
 
Hardtraxxer

z'n kaskade en hardwell remixeb waren imo irritant en niet om aan te horen, maar deze vind ik wel aardig goed in elkaar zitten. 12 februari released trouwens tiesto en andere dj's hun remix van clarity, misschien deze van headhunterz ook. ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 18:28 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Echt kippenvel bij die vocals alleen al :loving: :worship:
Melodie ook! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 00:27 
 
Hardtraxx Newbie

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 00:34 
 

KNX schreef:


Nieuwe Headhunterz kick?

Niet veel soeps iig :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 00:38 
 
Hardtraxx Addict

Dit is een remake van iemand..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 01:04 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

welke pauper heeft dat nou weer gemaakt :')
Ik wil een hq maar dan van headhunterz! en niet van een of andere amateur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 01:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vast een heel account op HT aangemaakt om z'n remake te laten horen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 01:59 
 
Hardtraxxer

KNX schreef:


Ik wacht nog wel fijn 3 dagen tot de remix EP uitkomt, hoef in de tussentijd niet jouw remake te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 10:52 
 

Volgens mij zit die Headhunterz Remix er niet bij, ofwel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 18:10 
 
Hardtraxxer


good quality :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 22:12 
 
Hardtraxx Newbie

http://harderstate.com/post330606.html#p330606 Hier HQ en full version.

Vind het wel een leuke plaat maar word weer een radio gevalletje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk :D waarschijnlijk zit hij dan toch bij de remixes zoals ik al eerder zei. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 22:35 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

hmm apart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 22:39 
 
Hardtraxx Veteran

DJAnaturalix schreef:
http://harderstate.com/post330606.html#p330606 Hier HQ en full version.

Vind het wel een leuke plaat maar word weer een radio gevalletje.


als je het lekker nummer vind is het toch niet erg dat het op de radio komt:)

maar hoezo is dit gelekt haha?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 22:44 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk, ben normaal niet van de vocals, maar wat een stem zeg!!!

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voordat ie offline gehaald wordt! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 23:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet fan van deze remix :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 23:14 
 
Hardtraxx Newbie

Wildstylerz schreef:
DJAnaturalix schreef:
http://harderstate.com/post330606.html#p330606 Hier HQ en full version.

Vind het wel een leuke plaat maar word weer een radio gevalletje.


als je het lekker nummer vind is het toch niet erg dat het op de radio komt:)

maar hoezo is dit gelekt haha?


Ja maar het word teveel gedraaid tegenwoordig, wordt het gewoon snel zat dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 23:25 
 
Hardtraxx Elite

Prachtige plaat, veeeeeels te kort... geen mid intro.. geen mid outro..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was op hardbass een bak vol kippenvel :woot:
Nu valt 't mee :P Lekkere melodie, maar verder niet veel bijzonders
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 23:46 
 
Hardtraxx Veteran

Betrap me er zojuist op dat ik hem nu al voor de 10e keer achter elkaar afspeel, wat een genot!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke plaat. Zeker een van de kippenvel tracks op Hard Bass ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 00:02 
 
Hardtraxx Newbie

Die HQ valt me tegen, had er meer van verwacht.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks